Citat:
Absolut inte manipulera loggar. Jag säger hur geocaching går till, både generellt och i LW:s fall. Jag bestrider bara en faktauppgift som Sh.Holms försöker måla upp. Må hända att hon säger så till honom, men det stämmer inte i verkligheten.
På ett annat inlägg om jag geocachat med henne, så nej. Inga resor eller liknande, men träffat på henne, främst min partner.
Hon skulle nog vara ganska utfryst OM hon levde upp till den moralen, det faller på sin rimlighet att alla ska klättra och få plastkänning i en grupp.
Moralen faller även på sin rimlighet när det gäller svårare problemlösning. Om man inte löser en D5:a själv, ska man inte få logga då?
På ett annat inlägg om jag geocachat med henne, så nej. Inga resor eller liknande, men träffat på henne, främst min partner.
Hon skulle nog vara ganska utfryst OM hon levde upp till den moralen, det faller på sin rimlighet att alla ska klättra och få plastkänning i en grupp.
Moralen faller även på sin rimlighet när det gäller svårare problemlösning. Om man inte löser en D5:a själv, ska man inte få logga då?
Nej! Har man inte klättrat, krypit själv ska man inte logga! Exempel på hur man gör: Första klättrar och hämtar cachen. bägge loggar och andre man klättrar och sätter tillbaka. inte så svårt va...
Fortfarande kan du inte ge ett konkret exempel. Utfryst om man klättrar själv för att få logga?
Det är ju så reglerna lyder! Då tar jag dig på ditt ord, du och ditt gäng är fuskare, då är det klarlagt.
Självklart blir jag besviken på LW om hon loggat T5 som hon inte klättrat själv på, men visa gärna det.
Det är hursomhelst OT, saken gäller ju varför SD falskloggat i flera fall då hon med stor sannolikhet inte varit medveten om det, och absolut inte på plats, 100% i fallet med cachen jag såg loggas.
Märk väl, i samtliga dessa fall finns inga fotologgar eller digitala loggar från LW. Medans foton på SD, LW är tvångsmässiga på de cacher bägge skrivit digitala loggar på.
Citat:
Källa? Visa gärna loggen.
Vad tror du om varför SD falskloggat LW på bla den cachen jag såg, varför göra det?
Nordsjöloggarna, varför?