2018-09-09, 22:14
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
S fortsätter att ha sina gamla kärringar och gubbar med rullator som troget röstar på en politik de inte en begriper sig på. Vem på allvar kan fortsätta att bry sig om svenska gamlingar och deras lipande år efter år, efter ännu ett sosseval? Låt de ruttna bort, så nya människor kan födas och rösta nationellt och smart.

Ja så känner jag också jag skiter i gamlingarna nu de får precis det de röstar för!
Citera
2018-09-09, 22:14
Bannlyst
Från 1000 till 40 000+ ogiltiga.

Givetvis något fulspel.
Citera
2018-09-09, 22:15
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Hahaha! Afsarna ...LOL....som jag sa liksom, patetiskt försök med lögner om siffror ju och hets mot folkgrupp. Snacka om bortkastade röster liksom. Totalfiasko. Den goda sidan vinner. V är vinnare.
Enda vinnarna här är ju V och SD. AFSugningspartiet har varit ett skämt från början till slut. Ang SD så tror jag att pratet om att de är inte svenskar gjorde att SD tappade mycket. Där gjorde Jimmie bort sig
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Hahaha! Afsarna ...LOL....som jag sa liksom, patetiskt försök med lögner om siffror ju och hets mot folkgrupp. Snacka om bortkastade röster liksom. Totalfiasko. Den goda sidan vinner. V är vinnare.
Enda vinnarna här är ju V och SD. AFSugningspartiet har varit ett skämt från början till slut. Ang SD så tror jag att pratet om att de är inte svenskar gjorde att SD tappade mycket. Där gjorde Jimmie bort sig
Citera
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240

Tyvärr, inte ens SD är vinnare om det här resultatet står sig.

Mörk kväll för hela rörelsen. Ett SD på ganska långt under 20% ett fiasko för AfS. Det är bara hålla tummarna att saker och ting flaxar till rejält. Mitt hopp börjar helt klart sina men än är det inte helt borta.
Citera
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redness
Var vi för tidiga? Jag fattar att man försökte skapa en hype för att komma in. Jag tror dock att vi får hoppas på 1% och att svensken behöver en finanskris för att vakna till liv.

Tyvärr verkar folk redo att offra sina nära och kära till sin fallos socialdemokratin.
Ni kanske var för rasistiska för 99% av svenska folket?
Citera
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Inte ett ljud från AFS överhuvudtaget någonstans. Inte på fb sedan 3 timmar, inte insta samma där, inga intervjuer och inga sändningar. Ingenting alls.

Innan de ens visste resultatet hade de inte ens riggat upp en egen valvaka att sända på youtube?

Det enda som AFS gjorde detta val var att uppmana SDare att inte rösta SD, men och andra sidan verkar det som de ändå inte tog speciellt många röster.

Lägger ingen värdering i det hela utan kan bara konstatera.

Andreas Feymark och Erik Berglund har varit med här: https://tunein.com/radio/Motgift-24-s235707/
Andreas kanske är kvar fortfarande, har inte lyssnat på en stund.

EDIT: Feymark drog precis.
Citera
2018-09-09, 22:16
Medlem
Supersoldats avatar
48 000 ogiltiga röster .. Vad i helvete ..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Christoffer Dulny i Svegots valvaka: "vi har hypat upp oss själva"

jo, det är det minsta man kan säga

"Filterbubbla" som sagt.

Varumärkesigenkänning, marknadsföring, effekten av medial mörkläggning... Jag skrev om detta i våras, i somras och ganska nyligen.

Fan att man alltid ska ha rätt...

Nu är det en bög från MP, som ska bli polis, som babblar om klimatet. Framtidens svensk och framtidens polis, som kommer användas mot oss.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
http://www.friatider.se/valobservat-ren-aldrig-sett-ett-val-s-odemokratiskt-som-det-svenska
Citera
2018-09-09, 22:17
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Nu vet vi ju inte hur det slutar men det ser ju inte direkt ljust ut, även om det nog kan bli mycket bättre än vad det ser ut som just nu.

Om det går mycket sämre än vad man hade tänkt sig så är det inte så mycket ett misslyckande för AFS som för hela den svenskvänliga rörelsen och alternativmedia. SD, AFS och NMR. Fria Tider, Samhällsnytt, Nya Tider och Nordfront. Det visar att Fria Tider som påstås ha väldigt många läsare och har lyft fram AFS ganska mycket knappt påverkar opinionen alls. Gammelmedia dominerar fortfarande. Det är fortfarande de som sätter agendan och formar de flesta svenskars verklighet och världsbild.

En annan sak är att det redan i detta val, år 2018, kanske faktiskt är kört för svenskarna rent demografiskt. Den parlamentariska vägen kanske är helt oframkomlig i Sverige. Om SD inte kan bli största parti och sossarna (som är blattepartiet nr ett) blir stora så visar det en tydlig trend. 2022 finns det minst en halv miljon blattar till i landet. 2026, ja ni fattar...

Nyss så var det BARA blattar som diskuterade det svenska valet i SVT. Fyra blattar pratar med varandra! Ingen svensk är med och diskuterar det svenska valet.
Svenskar är som vita nordkoreaner: https://www.youtube.com/watch?v=c3Gfi3w5wA8

^^ Allvarligt talat, när folk som flyttat till bl.a. Japan, Kina eller Taiwan pratar eller skriver om kulturen där, låter det nästan som om de pratar om gula svenskar. På riktigt alltså!
Citera
2018-09-09, 22:18
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Denna hype såg vi 2014 också med SvP. Då var det samma aktörer som på allvar trodde att SvP skulle bli en maktfaktor att räkna med. Samma misstag nu igen med AFS.

Saken är den, precis som EliasAlucard skriver i tråden, att man tydligen inte förstår hur den efterblivne kreti och pleti svensken tänker och resonerar. Inte ens SD har lyckats ordentligt att torgföra en politik som faktiskt lockar medelmåttige dumsvenne.

S fortsätter att ha sina gamla kärringar och gubbar med rullator som troget röstar på en politik de inte en begriper sig på. Vem på allvar kan fortsätta att bry sig om svenska gamlingar och deras lipande år efter år, efter ännu ett sosseval? Låt de ruttna bort, så nya människor kan födas och rösta nationellt och smart.

Ingen trodde på SvP och de flesta var inställda på ett dåligt resultat. Mycket på grund av en viss aktör som i och för sig har bitit sig fast och synts i utkanten även i denna valkampanj...
Senast redigerad av Guillounism 2018-09-09 kl. 22:20.
Citera
2018-09-09, 22:19
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
http://www.friatider.se/valobservat-ren-aldrig-sett-ett-val-s-odemokratiskt-som-det-svenska

Intressant. Undra hur det där kommer utveckla sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in