2018-09-09, 22:11
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
framförallt de sverigedemokrater som gottar sig i AfS:s valresultat.
Ja, det är ju helt sinnessjukt. Deras eget parti gör ett katastrofval, men deras enda tanke är att gå hit och håna. De är ju för fan helt sjuka i huvudet.

Det är så jävla mycket som visar att detta är kört. Finito. Över. För gott. Finns det nån som kan dra ett enda argument för att Sverige kommer att överleva efter den här kvällen? Nej. Det är slut.
Citera
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redness
Var vi för tidiga? Jag fattar att man försökte skapa en hype för att komma in. Jag tror dock att vi får hoppas på 1% och att svensken behöver en finanskris för att vakna till liv.

Tyvärr verkar folk redo att offra sina nära och kära till sin fallos socialdemokratin.

För radikala och pubertala. För öppet rasistiska... den har videon visar vilka hatdrivna nötter som sympatiserar med AfS. Sånt här tycker normalt funtade människor är förbannat obehagligt:

https://www.facebook.com/anna.arnbom/videos/2342411452452531/
Citera
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
AfS röster hade gjort större nytta i SD. Får AfS 1% så innebär det ett antal (3?) bortkastade mandat som kunde tillfallit SD och gjort bättre nytta där. Så i nuläget k´borde du väl hoppas på att AfS får så få röster som möjligt, då dessa ändå är bortkastade.

Nja, känner i nuläget inte att man röst är bortkastad överhuvudtaget.

Jag har röstat det jag tror på och det är inte SD utan AfS. Så även om man slutar på under 1% så känner jag inte att min röst är bortkastad även om jag såklart blir extremt besviken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Drygt 40.000 ogiltiga röster. Handlar det om folk som röstar blank eller är det frågan om valfusk? Jag tvivlar att folk som tar sig till vallokalerna skriver fel partinamn eller dylikt.

Blankröster eller oläsliga partinamn eller partinamn som inte existerar och anmält sitt deltagande till riksdagsvalet typ Bajenpartiet, Kalle Anka Partiet etc.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
AfS, jävla fiasko

Denna hype såg vi 2014 också med SvP. Då var det samma aktörer som på allvar trodde att SvP skulle bli en maktfaktor att räkna med. Samma misstag nu igen med AFS.

Saken är den, precis som EliasAlucard skriver i tråden, att man tydligen inte förstår hur den efterblivne kreti och pleti svensken tänker och resonerar. Inte ens SD har lyckats ordentligt att torgföra en politik som faktiskt lockar medelmåttige dumsvenne.

S fortsätter att ha sina gamla kärringar och gubbar med rullator som troget röstar på en politik de inte ens begriper sig på. Vem på allvar kan fortsätta att bry sig om svenska gamlingar och deras lipande år efter år, efter ännu ett sosseval? Låt dem ruttna bort, så nya människor kan födas och rösta nationellt och smart.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-09-09 kl. 22:24.
Citera
2018-09-09, 22:12
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Nej men majoriteten av dessa görs av svenska medborgare. Terrordådet var det väl en vilsen usbek som utförde och ingen regelrätt "blatte".

Citera
2018-09-09, 22:12
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Vad i helvete är det som händer? Över 42 000 ogiltiga?!!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Drygt 40.000 ogiltiga röster. Handlar det om folk som röstar blank eller är det frågan om valfusk? Jag tvivlar att folk som tar sig till vallokalerna skriver fel partinamn eller dylikt.

Haha, det dröjde ändå ett tag, men nu är är det alltså dags för konspirationsteorierna om valfusk. Satt just och undrade var dom höll hus... men så kommer dom, självklart!
Citera
2018-09-09, 22:13
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Hahaha! Afsarna ...LOL....som jag sa liksom, patetiskt försök med lögner om siffror ju och hets mot folkgrupp. Snacka om bortkastade röster liksom. Totalfiasko. Den goda sidan vinner. V är vinnare.
Enda vinnarna här är ju V och SD. AFSugningspartiet har varit ett skämt från början till slut. Ang SD så tror jag att pratet om att de är inte svenskar gjorde att SD tappade mycket. Där gjorde Jimmie bort sig
Citera
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Varför kan inte afs-folket erkänna att det är för svagt ledarskap i partiet med tanke på det praktfiasko som nu varit. Böcklingen Kasslerstrand är ju samma skämt som han alltid varit.

Om det nu blir någon enstaka procent istället för 4+ beror det sannerligen inte på svagt ledarskap utan på att inte tillräckligt många har upptäckt AfS ännu. Även utanför riksdagen kan ett idogt opinionsarbete bedrivas.
Citera
Bannlyst
40 000 ogiltiga är givetvis något som inte stämmer.
Kommer de giltighetsförklaras sen?
Orkestrerat på nationell nivå? Långsökt.
Men man ska inte underskatta parasiter som vänstermänniskor.
Citera
Medlem
Insyn5s avatar
Inte ett ljud från AFS överhuvudtaget någonstans. Inte på fb sedan 3 timmar, inte insta samma där, inga intervjuer och inga sändningar. Ingenting alls.

Innan de ens visste resultatet hade de inte ens riggat upp en egen valvaka att sända på youtube?

Det enda som AFS gjorde detta val var att uppmana SDare att inte rösta SD, men och andra sidan verkar det som de ändå inte tog speciellt många röster.

Lägger ingen värdering i det hela utan kan bara konstatera.
Citera
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Är flashback överbelastat eller? Räcker att mitt internet är skit just nu och avbryter var 5:e minut. När får vi veta AfS siffror? Är det först 3 dagar efter valet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in