Citat:
Ursprungligen postat av
S.Kandal
Folk är totalt dumma i huvudet, S ligger på 28,9%. Nu är iofs9 storstadsregionerna inte med ännu antar jag och kvällen är ung men herregud.
Jävla trist också att sidan laggar som satan...
Ja det är inge kul men de ligger ju ändå nästan 4 % under sitt resultat från förra valet. Det är väldigt låg för S.
SD som underskattade i VALU, ja den förhoppningen kan vi nog börja lägga ner. Fan!
Om SDs nu inte slagit in sig i totalt nya grupper i stor städerna med väldigt stora siffror.
Citat:
Ursprungligen postat av
Drozd
Det där fann jag också mycket märkligt! Många håller nog med SD i invandringsfrågan men tycker inte att den är tillräckligt viktig (hur man nu kan tycka det!?).
Ja det finns väl ingen annan tolkning. Det eller att SDs bakgrund gör att de väljer light versionen för att det känns bättre. Förut fanns ju bara SD. Nu finns även M,S och KD i viss mån även om jag inte tycker det borde finnas förtroende för att de ska genomföra en sänkning av invandringen på riktigt. Jag tror ju att S och M kommer att vika sig när den tillfälliga lagen försvinner och göra det än lättare för asyl och anhöriginvandring än vad det är idag. För det är lätt fortfarande, inget snack om saken!
Laggar sönder på Flashback just nu.