2018-09-09, 21:12
Avslutad
Alla ni SD:are som verkar nöjda över att AfS inte visar upp några höjdarsiffror än så länge, varför är ni det?

Om AfS hade kommit in i riksdagen i år så hade det varit en otroligt stor nationalistisk seger. Men ni är inte så nationalistiska egentligen va? Ni vill ha ett status quo men ingen förbättring i landet?
Citera
2018-09-09, 21:13
Medlem
JustZlatans avatar
Öv har 1,5%. Där ingår F!, MED, AfS och alla andra micropartier. Ni förstår väl att ni har blivit grundlurande av Kasselstrand, Ahl m.fl?

Jag förväntar mig ursäkter av alla som har kallat mig otrevliga saker här inne. Hahaha.
Citera
2018-09-09, 21:14
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
I riksdagsvalet 2014 motsvarade 1% av rösterna 62 900 röster; 59 972 gillar AfS på Facebook. Menar du att SAMTLIGA av AfS väljare gillar dem offentligt på Facebook?
Är ganska säker på att många gillade dem för att sedan rösta SD.

Frågan är om de ens för en procent? ser ut att bli katastrofval detta.
Citera
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
https://i.imgur.com/JdHejrY.png

Tolkar jag det rätt om det bara vara totalt 44 ogiltiga röster 2014? Och vi är redan uppe i 342 det här valet?

Eller menas det 44 ogiltiga röster vid samma tidpunkt som nu?

Sen kanske det korrigeras neråt då om det någon nämnde tidigare att man ogiltigförklarar en hel del röster som sen går igenom under den slutgiltiga räkningen.
Citera
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
De ska väl i samma urna och räknas samtidigt.

Övriga hade behövt öka mycket mer om AfS skulle gett utslag.
Förtidsrösterna räkans i efterhand.
Citera
2018-09-09, 21:15
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallblodigPsykopat
Var är alla ni som har suttit nu i 1 år och hyllat och talat om Kasselstrands löften om att vi ligger runt 3%?

Känner ni er blåsta? Är ni arga? Gråter ni? Eller hur skulle ni röstat SD?

Haha, nej inte direkt. Den ende som gråter just nu är ju du?

Varför slutade du posta i den centrala tråden, blev verkligheten för mycket för dig lille vän?

Du är hysteriskt just nu och i upplösningstillstånd... Din sida kommer heller inte att återkomma, er tid är över.
Citera
2018-09-09, 21:17
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Alla ni SD:are som verkar nöjda över att AfS inte visar upp några höjdarsiffror än så länge, varför är ni det?

Om AfS hade kommit in i riksdagen i år så hade det varit en otroligt stor nationalistisk seger. Men ni är inte så nationalistiska egentligen va? Ni vill ha ett status quo men ingen förbättring i landet?

Nöjda tror jag ingen är.

Däremot är jag övertygad om att det kommer gå uppåt när de större distrikten räknas. De små distrikten kan man nog inte räkna med röstar AfS däremot där man har valkampanjat osv, om man fortfarande har övriga på 1% är det dags för oro.
Citera
2018-09-09, 21:17
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf

Det är äckliga pissliberaler. Resten är presumtiva Afsare som inte fattar att dom får den i tvåan varje dag av pissliberalerna i toppen.

Nåja, ingen av dom kommer skonas och det är en glädje i sig att komma få se dom lida.
Senast redigerad av Krakem 2018-09-09 kl. 21:19.
Citera
2018-09-09, 21:18
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
https://i.imgur.com/JdHejrY.png

Tolkar jag det rätt om det bara vara totalt 44 ogiltiga röster 2014? Och vi är redan uppe i 342 det här valet?

Eller menas det 44 ogiltiga röster vid samma tidpunkt som nu?

Sen kanske det korrigeras neråt då om det någon nämnde tidigare att man ogiltigförklarar en hel del röster som sen går igenom under den slutgiltiga räkningen.
Du tolkar rätt och det var detta jag var inne på. Detta måste granskas närmare senare.

Du har också "ogiltiga - icke anmälda partier" som var noll (0) förra valet i de räknade distrikten, redan 156 i år.

Det pågår skumma grejer.
Senast redigerad av baggebo1 2018-09-09 kl. 21:21.
Citera
2018-09-09, 21:19
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVU
Jag det tror jag naturligtvis
Är det inte bättre att du kör din alfabets- tourettes i nån annan tråd.
Vad less man blir på alla lågbegåvade Sverigedemokrater

Men är du på allvarligt lobotomerad? Övriga is not equal AfS. Det finns mängder med partier som delar på 1,5% eller vad det nu landar på. AfS kommer inte få fler än 5000 röster på sin höjd.

Ni hänger i den här tråden hela dagarna, peppar varandra och bygger luftslott. Det blir närmast en masspsykos där ni på allvar tror att AfS, ett nystartat parti med alldeles för radikala åsikter för gemene Svensson, ska komma in i riksdagen.

Gillar Åkessons smeknamn på partiet som verkligen stämmer - Alternativ för sparkade.
Citera
2018-09-09, 21:21
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Du tolkar rätt och det var detta jag var inne på. Detta måste granskas närmare senare.

Nu ligger 2014 på 90.

Årets: 865.

Helt sinnessjuk skillnad hur man än vrider och vänder på det.
Citera
2018-09-09, 21:23
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Nu ligger 2014 på 90.

Årets: 865.

Helt sinnessjuk skillnad hur man än vrider och vänder på det.

luktar valfusk lång väg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in