Citat:
Ursprungligen postat av
S0LD13R777
Så en nazist röstar på AfS istället för NMR.
Känns som du som varandes svart rasist inte ska trumma för högt här, jag menar om vi ska yra om din typ av renhetsprinciper så vore det intressant att veta vilket parti du själv röstar på som svart rasse så samma renhetsprincip kan användas mot dig och ditt parti.
Ja, det är verkligen väldigt skrattretande att du verkar tro eller veta med säkerhet att jag är svart, och dessutom en svart rasist.
Mycket märkligt! Jag är inte svart! Jag är en etnisk äkta blond blåögd smålänning! Jag har socialdemokratiska värderingar men har inte röstat på dessa sedan 2010! Sedan förra valet har det varit
Direktdemokraterna för min del! Och så blir det i morgon också! Vi behöver en modernare typ av demokrati!
Citat:
Ursprungligen postat av
S0LD13R777
Kasta inte sten i glashus din svarta rasse.
Vidare vid ett krig så kommer majoriteten av er utlänningar redan första vintern. Du överskattar er själva sjukt mycket din lilla rashetsare, dina arméer består av patetiska gangsters, desertörer och inavel, de flesta med en IQ under 83 vilket leder till en armé som snabbt demoraliseras och svårigheter att ta order och därmed förlora i stort sett alla slag, sedan kommer er bruna hudsuniform ligga er hårt i fatet, du kommer bli varse om det blir krig (förutsatt att du ens överlever första dygnet, men du verkar vara ett fegt kryp så du sitter väl bakom skrivbordet och skickar idioter rakt in i dödens käftar, så brukar ni svarta vara som har en IQ över 83).
Vidare har du missat hur hatade ni svarta är bland de bruna. Vid fria tyglar så kommer de hugga er i ryggen and then what the faqq are you going to do but die?
Det bekräftar vilken typ av mentalitet som ni besitter. Tycker att du med denna text förklarar vem som har en IQ under 83 eller 65.
Jag tror inte att den svenska mentaliteten kommer kunna vinna mot den libanesiska eller för den delen den bosniska. Eller varför inte ta iraniernas som upplevde ett 8 års långt krig från nästan alla 'globalistiska' hörn.
Jag tror att många invandrare har ett hat inom sig på grund av vad väst gjorde mot dem i deras hemländer. Detta betyder dock inte att de vill utföra sitt hat genom krig mot de som är vänliga mot och kan samarbeta med dem! Utan jag tror att de mycket väl kan ge tillbaka stenhårt mot de svenskar som hatar dom och vill ha ut dem om de nu skulle inträffa ett raskrig inom 25 år vilket jag vet att många av er ypperligt hoppas på. Eller?
Jag tycker att du förövrigt har en väldigt tråkig ton, och det är ju inte konstigt med tanke på att du ska rösta AfS!