Citat:
Ursprungligen postat av
Ropethink
Då ser jag inte varför du är så fientligt inställd till AfS, då de också vill genomföra direktdemokratiska reformer.
Men då är inte folket med och väljer, det är inte samma typ och enkel direktdemokrati då det är ett eget parti som man även inom direktdemokraterna kan bilda dock, men jag menar jag tror inte man kan ta tillbaka sin röst, jag tror inte att folk kan vara med och rösta om allt, de de anser att vissa saker ska vara väldigt grundläggande, till exempel så tror inte jag att de skulle vilja förhandla med folk om att lämna EU.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ropethink
Det är exakt därför AfS söker att ändra den svenska mentaliteten. Vi kan inte bara lägga oss på rygg och ge upp mot globalistpacket som du förespråkar, vi måste kämpa. Vi måste börja använda oss av vår ilska.
En svensk tiger inte längre - en svensk ryter ifrån!
Vet du hur töntigt det där låter? En svensk har väl aldrig tigit! Vi har alltid sagt vårt. Enligt er så är ju alla lurade av 'globalister'
Folk inom AfS är nazister som gömmer sig bakom kavajer och kostymer och fina chinos! Det luktar Hitler-youth! Precis så ljög dom också! Majoriteten av alla invandrare sköter sig! Alla i detta land kan inte jobba då de inte finns så många jobb, det är därför vi behöver basinkomst! Det är alla invandrare som gör alla skitjobben för att den typiske svensken är för fin för att ta just ett skitjobb!