Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpppspark
Jag håller fullkomligt med dig, AFS har fått SD att skärpa till sig och skärpa till sin politik. Plus att även om jag är SD sympatisör så har jag varit lite rädd för att det blir tabu att granska SD så att de glider igenom som vilket parti som helst och liberaliserar sina positioner, det har AFS satt stop för.
Men när jag har argumeterat med AFS sympatisörer så har det fått det att låta som att man är landsförrädare om man röstar på SD.
Och då ska jag säga att förra valet så röstade jag på Socialdemokraterna, jag håller fortfarande med S i många frågor men invandringen har fått gått först detta valet, så att välja SD har för mig varit en lång process, att då får höra att man inte värnar Sverige från AFS:are har varit riktigt irriterande.
Finns säkert de afs som har helt hjärndöda åsikter och gärna vill gasa folk.men samtidigt finns det säkert vänster väljare som vill kastrera och hänga vita män. Men jag anser mig själv som "vettig"
Kan säga så här
tycker inte illa om muslimer tycker illa om extrema islamister
tycker begreppet ras är löjligt på alla plan
är för jämnlikhet ( men dagens feminism i första världen har gått över styr)
Nej vill inte skicka ut alla invandrare enbart de som inte sköter sig på olika sätt
Visst SD har kanske mjuknat lite, men stödjer sd röstade på dem på kommun känner mest att jag stödjer afs för att de i sin tur kan stödja sd även om jag håller med i afs på mkt
vill inte riva alla moskéer enbart de som stödjer och frodar extremism
tankar på det? Får gärna skriva frågor om andra saker som jag tycker/ inte tycker.
röstar som sagt främst på afs för att de ska kunna röra om i grytan
för att vi behöver skicka ut oönskade individer
för att vi måste granska islamister och moskéer som stödjer dem
för att vi ska kunna sätta stopp för böneutrop
hoppas du väljer afs ändå i morgon men om inte så vill jag ändå att sd ska växa så stora som möjligt ha det gött