Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-07, 09:55
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Men herregud, är du helt borta? Trollar du med oss? Hundra pers? Du tror alltså att AfS kommer samla mindre folk idag än vad de gjorde i deras valupptakt i Stockholm för någon månad sedan? Men jo tjeeeeena.

För övrigt är ju Ulf Kristersson precis samma kaliber som Reinfeldt. Han var med i partiet när Reinfeldt ledde det och sa aldrig ifrån angående invandringen. Han har aldrig tagit avstånd från honom i efterhand heller, så jag fattar inte hur du c resonerar för fem öre. Du vill väl helt enkelt att Sverige ska se ut som vilket land i Afrika som helst.

Aa, jag tror också runt 50-100 personer och att dom hinner med ca 3 tal liksom. Sedan måste Afsarna packa ihop och lämna med svansen mellan benen typ med all rätt ju. Hoppas många kritiker kommer som motdemo. Hatet får inte vinna. Dra in Afsarnas tillstånd. Tänk på invandrare som måste höra hatet och kränkningarna när dom passerar liksom.
Citera
2018-09-07, 10:01
Medlem
Runt 50 tusen visningar på torgmötet i Nyköping nu.

Finns inget annat parti som lyckats nå samma spridning för sina torgmöten.
Citera
2018-09-07, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Aa, jag tror också runt 50-100 personer och att dom hinner med ca 3 tal liksom. Sedan måste Afsarna packa ihop och lämna med svansen mellan benen typ med all rätt ju. Hoppas många kritiker kommer som motdemo. Hatet får inte vinna. Dra in Afsarnas tillstånd. Tänk på invandrare som måste höra hatet och kränkningarna när dom passerar liksom.

Hatet kommer från vänsterblivna som inte gillar grundläggande demokratiska rättigheter i Sverige. AfS kommer klara sig utmärkt och det kommer bli god uppslutning.
Citera
2018-09-07, 10:08
Medlem
Citat:
Hatet kommer från vänsterblivna som inte gillar grundläggande demokratiska rättigheter i Sverige. AfS kommer klara sig utmärkt och det kommer bli god uppslutning.

Hatet kommer från AFS. De provocerar och hetsar medvetet mot de invandrare som kommit dit för att lyssna.

Man såg hur människor var rädda och upprörda i publiken. Många unga som kanske tror att de ska landsförvisad från Sverige.

Det är inte snyggt gjort av AFS att bete sig så här.
Citera
2018-09-07, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Vet inte om det postats redan men nu har man släppt vilka som kommer och talar i Kungsträdgården:
https://alternativforsverige.se/lega-nord-och-alternative-f%C3%BCr-deutschland-talar-p%C3%A5-alternativ-f%C3%B6r-sveriges-valfinal-i -kungstr%C3%A4dg%C3%A5den/

Representanter från flera europeiska nationalistpartier talar till stöd för Alternativ för Sverige på valfinalen i Kungsträdgården fredag klockan 12:00.

Representanter från följande länder finns på plats:

Italien
Gianluca Cantalamessa, parlamentsledamot för Lega Nord i Camera dei Deputati (italienska underhuset).
Alessandro Sansoni, journalist, f.d. borgmästarkandidat i Neapel, kandidat till Europaparlamentsvalet 2019 för Lega Nord.

Tyskland
Lars Patrick Berg, parlamentariker för Alternative für Deutschland i Lantdagen i Baden-Württemberg.

Belgien
Frank Creyelman, hederssenator och f.d. parlamentsledamot i Flandern för Vlaams Belang.

Estland
Jaak Madison, vice ordförande för Estlands konservativa folkparti (Eesti Konservatiivsesse Rahvaerakonda) och ledamot av Estlands parlament Riigikogu.

Finland
Sakari Linden, politisk rådgivare för ENF-gruppen i Europaparlamentet. Tidigare verksamhetsledare för Finskhetsförbundet (Suomalaisuuden Liitto).

Det är 12 till 22...

Många utländska talare och AfS själv lär låta många av sina tala även de. Jag menar vi snackar 10 timmar...

Jävligt fett ändå att de lyckats få med företrädare från AfD o andra partier. Coolt. Jag undrar förresten hur mycket mediebevakning det blir vid mötet. Måste bli ganska mycket nu, och jag skulle tro även en o annan utländsk media. Bra reklam.

Tiden är förövrigt 12-15.
Citera
2018-09-07, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Hatet kommer från AFS. De provocerar och hetsar medvetet mot de invandrare som kommit dit för att lyssna.

Man såg hur människor var rädda och upprörda i publiken. Många unga som kanske tror att de ska landsförvisad från Sverige.

Trams. Det är inte hets o hat bara för att man säger saker som ni inte gillar.
Citera
2018-09-07, 10:15
Medlem
Vilken tid börjar det idag i Kungsan?
Citera
2018-09-07, 10:16
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback

Du ljuger och snackar skit. Du har ingen aning eftersom du inte var där.
Citera
2018-09-07, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck

Klockan 12 ska det börja.
Citera
2018-09-07, 10:17
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck

Gode gud, orkar du inte ens googla själv?

https://alternativforsverige.se/
Citera
2018-09-07, 10:19
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Jävligt fett ändå att de lyckats få med företrädare från AfD o andra partier. Coolt. Jag undrar förresten hur mycket mediebevakning det blir vid mötet. Måste bli ganska mycket nu, och jag skulle tro även en o annan utländsk media. Bra reklam.

Tiden är förövrigt 12-15.

Fast ändå inte med tanke på att dessa partier var deras bundsförvanter när man var SDU.

Man fick väldigt mycket kritik för speciellt Lega Nord (har jag för mig att det var iaf) från både MSM och SD-toppen.

Det är rätt naturligt att det är den lineupen vi har eftersom man är både vänner privat och har haft politiskt samarbete sen tidigare.
Citera
2018-09-07, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Bra, men sen finns det faktiskt heller ingenting som hindrar dem från att helt enkelt ljuga. Vi vet att etablissemanget ljuger för oss hela tiden och vi vet att de vill byta ut och förinta oss som folk. Jämfört med det är det ju en väldigt liten sak att ljuga för oss om en opinionsundersökning.

Det är förvånansvärt att de flesta invandringskritiker och dissidenter fortfarande verkar ha ett stort förtroende för systemet och inte kan tänka sig att alla möjliga aktörer inom media och politik helt enkelt bara ljuger rätt upp och ner. De vill liksom inte släppa taget om de gamla strukturerna och kommer ofta med långsökta och krystade bortförklaringar till varför systemet säger det de säger och gör som de gör.

Den enklaste förklaringen är ju ofta den rätta. Occams rakkniv och allt det där. Man måste utgå ifrån att det kan vara så att de ljuger och bara hittar på saker som det passar dem för stunden. Under Trumps valkampanj och i anslutning till valet så visades det på ett övertydligt sätt att media ofta bara ljuger och fabulerar hej vilt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in