2017-10-13, 01:11
Bannlyst
En intressant grej jag märkt är att ingen tjej svarat denna tråd.

Tjejer brukar aldrig svara dessa trådar för sanningen svider för dem.
Citera
2017-10-13, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
En intressant grej jag märkt är att ingen tjej svarat denna tråd.

Tjejer brukar aldrig svara dessa trådar för sanningen svider för dem.

De vet inte vad de ska svara, när de väl svarar så är det de gamla vanliga: "skärp till er, sluta vara bittra män!" alternativt: "så vi ska tvingas vara med män vi inte vill ha??!" - vad de inte fattar är att "män de vill ha" går att styra genom att ändra mekanismerna, då kvinnlig attraktion är dynamisk och relativ, den handlar om statusproportioner till mannen.

Kvinnor har oftast inte förmåga att förstå sånt här, att se saker och ting från andras ögon, de analyserar sällan samhällsfenomen, de bara glider med och gör sitt (söker den mest attraktiva partnern att skapa avkomma med).

Aldrig undrat varför - när majoriteten som är uppkopplad nu är kvinnor - internetforum fortfarande står i huvudsak av män? Samma sak med esport?

Fler kvinnor än män använder internet, men vart är dessa kvinnor? Är de i biologi-sektionen på flashback? Matematik-forum? Schack? Kemi? Spelar dom counter-strike? Läser om husbygge?

Nej, de är på social media och gör vad kvinnor av naturen är utformade till att göra: Marknadsför sitt sexuella värde genom bilder på sig själv, samt en del på familjeliv där de diskuterar relationer.
Citera
2017-10-13, 01:20
Medlem
Blahfackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Nej, de är på social media och gör vad kvinnor av naturen är utformade till att göra: Marknadsför sitt sexuella värde genom bilder på sig själv, samt en del på familjeliv där de diskuterar relationer.
Hur kan du fortfarande vara singel?
Citera
2017-10-13, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blahfacks
Hur kan du fortfarande vara singel?

Vad menar du?

Jag är antagligen singel av bitterhet mot den svenska kvinnan, jag har planer att ta mig utomlands efter min examen, svenska tjejer har blivit helt förstörda.
Citera
2017-10-13, 01:36
Medlem
Citat:
Hunsad, rädd att visa sig som vag, rädd att bli kallad sexist och loser.

Män har en inre stolthet och inbyggd mekanism som gör att de ogärna vill klaga, för klaga gör barn och kvinnor (svagare), en man som klagar ses per automatik - instinktivt - som svag. Kvinnor använder: "bitter (ofta vit) man", "privilegad rövgubbe!" etc etc, för att hålla honom nere - mannen blir rädd, "oj oj, kvinnorna gillar inte detta, bäst jag sätter mig i hörnet och är tyst!".

Män måste börja inse sitt värde, att utan dem så finns inget civiliserat samhälle längre. Män har byggt i stort sett allt vi har i världen, de har försvarat gränser och erövrat, skapat och förstört, det är män som bygger civilisationer.

Kvinnan har sedan ett (enormt) värde i sin sexualitet, det är starkare än någonting annat - den manliga driften för sex/ägg.

Mannen brukade ha ett värde i sin ekonomi och vad han kunde bidra med för resurser (Som kvinnan saknade), nu har han inte det längre, då står mannen utan värde, samtidigt som kvinnan har kvar sitt enorma sexuella värde, resultatet blir extremt desperata män, kvinnor som är bitchiga, egoistiska och bittra, splittrade familjer och ett jävla hönshus, helt enkelt, ett sämre samhälle med noll samhörighet, kylighet, bitterhet och uppgivenhet.

Du, och ni andra som håller med om detta, måste ändra tankesätt och förstå att ni faktiskt HAR en hel massa att erbjuda kvinnor alldeles i er själva och inte bara via ekonomi och materiella resurser. Det här med att ni skulle vara värdelösa idag är rena, rama dumheterna - vare sig det är ni själva eller någon enstaka, korkad kvinna som påstår det. Jag tycker att det är sorgligt att ni ser er själva så. Ni tror att det är kvinnor ni gör ner men det är ju er själva ni underskattar när ni tror att ni inte har något annat att komma med som vi kan vilja ha.
Citera
2017-10-13, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Du, och ni andra som håller med om detta, måste ändra tankesätt och förstå att ni faktiskt HAR en hel massa att erbjuda kvinnor alldeles i er själva och inte bara via ekonomi och materiella resurser. Det här med att ni skulle vara värdelösa idag är rena, rama dumheterna - vare sig det är ni själva eller någon enstaka, korkad kvinna som påstår det. Jag tycker att det är sorgligt att ni ser er själva så. Ni tror att det är kvinnor ni gör ner men det är ju er själva ni underskattar när ni tror att ni inte har något annat att komma med som vi kan vilja ha.

Du och andra kvinnor kan såklart säga detta hur mycket ni vill, "pepp-talks", verkligheten visar sig dock i just ... verkligheten. Responsen av kvinnor och beteendet.
Citera
2017-10-13, 01:39
Bannlyst
Citat:
Teori och verklighet är helt andra saker.

Det funkar bara inte. Vi får aldrig till det längre och det blir värre och värre. Hur vi än är så får vi inga fördelar av det.
Citera
2017-10-13, 01:45
Medlem
Centauris avatar
Citat:

Haha, tillåt mig att skratta.

Att ändra tankesätt tar inte bort det faktum att kvinnor gynnas ENORMT i dagens samhälle. Är du retarded eller? Tror du man kan tänka bort gratis insemination för kvinnor, att samhället HELT OCH HÅLLET tar hand om kvinnor i alla lägen, att media tuttar i kvinnor allt möjligt dekadent leverne? Jag kan fortsätta ad infinitum med argument, men du vill att jag ska ändra mitt tankesätt. HAHA!
Citera
2017-10-13, 01:56
Medlem
Har nog blivit svårare, men iaf jag kan se massor av män som ser ut som vrak därute.

Man måste ta hand om sig själv. Det håller inte att gå omkring tanig eller med lite buk och förvänta sig att ligga med en shysst brud.

Varför inte höja sig själv över "normal", vilket enligt mig håller låg standard idag.
Styrketräning? Skapar bra hållning som i sin tur gör dig tillgänglig för mode och boostar testosteronet, vilket uppenbarligen är en bristvara idag.
Citera
2017-10-13, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Har nog blivit svårare, men iaf jag kan se massor av män som ser ut som vrak därute.

Man måste ta hand om sig själv. Det håller inte att gå omkring tanig eller med lite buk och förvänta sig att ligga med en shysst brud.

Varför inte höja sig själv över "normal", vilket enligt mig håller låg standard idag.
Styrketräning? Skapar bra hållning som i sin tur gör dig tillgänglig för mode och boostar testosteronet, vilket uppenbarligen är en bristvara idag.

Ja men kom igen nu, detta är bara ett klassiskt sätt där man sätter ansvaret på männen igen.

Män är mer modemedvetna än någonsin numera, man trycker steroider, går till gymet, solar, går till frisören 2ggr i månaden etc etc.

Detta problem är mycket djupare än så.
Citera
2017-10-13, 02:10
Medlem
Är inte någon mästare på biologi, men tror det handlar om darwinism och har alltid gjort. På stenåldern antar jag att alla killar fick ligga (eller?), om inte gjorde det de ändå hehe. I alla fall, desto fler vi blir på jorden, desto mer utvecklas djur och människor. Såg nåt YouTube klipp där de sades att om många år framöver (minns inte exakt hur många), men då kommer dagens mindre utvecklade Homo-Sapiens bli som "grottmänniskor" på Stenåldern, medan andra kommer utvecklas mer åt "supermänniskor", typ med robotinslag. Jag låter galen nu, men det är sant. Dvs. de "sämre" (de 80 % ni nämner) sållas bort eller alternativt får till det med en annan grottmänniska (en ful tjej alltså), medan "superkillarna" får alla fina tjejer (och nu när internet är så populärt blir det såklart tyvärr anser jag som så att detta fenomen blir ännu tydligare). Men med det sagt, det värsta du kan få är ett nej, så försök och försök igen bara.

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-489653/Human-race-split-different-species.html
Alltså kolla in den bilden längst ner i denna artikel, så kan de två "människoraserna" se ut om 100 tusen år, dvs. en riktigt JÄVLA ful ras och en riktigt fin. Kolla bara! Fucking insane! Med andra ord är det som det varit sen liv på jorden uppstod, de starka överlever och således utvecklas rasen (eller växten för den delen) i fråga. Som TS skriver angående sin farfar när han växte upp, det var förmodligen antar jag då en mer rak linje bland homo-sapiens, dvs. alla såg typ lika bra/utvecklade ut (grovt generaliserat såklart) men övelag. Populationen har ju ökat sinnesjukt mycket senaste åren, således fler "elitmänniskor".
Senast redigerad av next-chapter 2017-10-13 kl. 02:53.
Citera
2017-10-13, 02:11
Medlem
Citat:
Ja men kom igen nu, detta är bara ett klassiskt sätt där man sätter ansvaret på männen igen.

Män är mer modemedvetna än någonsin numera, man trycker steroider, går till gymet, solar, går till frisören 2ggr i månaden etc etc.

Detta problem är mycket djupare än så.

Varför blunda för elefanten i rummet? Sverige har fyllts på med enorma mängder unga män ifrån tredje världen i bra många år nu. Tycka vad man vill om det men faktum är att en andel svenskor faller bort till dessa och vi har en obalans emellan könen. Lägg till feminism, social medier etc på det så tycker jag man är rätt nära varför det är en sån stor skillnad jämfört med 10 år sedan.

Men vafan trycker du steroider och är hård i kroppen så får du fortfarande ligga.
Vill också peta in att steroider behövs inte för att komma i bra form, det borde man inte ägna sig åt ifall man inte satsar på elitidrott eller bodybuilding.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in