2018-09-05, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av at3ist
Jag undrar när det börjar lyftas upp att förhållanden/relationer/sex är ett privilegium? Identitetspolitiska folk verkar ointresserade(antagligen pga att det är i överlag cis-män som lider av det?) Ta det här med 'incel', att idpol-folk bara säger att det är bittra snubbar som tror det är en rättighet att få ligga...

Att det är en del av vår socialdarwinistiska samhällskultur att armbåga sig fram hjälper ju inte heller. Män generellt(även ickemän) som är blyga, arbetslösa, "fula" osv, får det bara ännu svårare då, för att dem inte är matchade efter "samhällsmallen". Inte konstigt att killar går sin egen väg eller "blir incel" och dylikt. Det är ju helt jäkla logiskt att tröttna på dejting/relationer/vaddenuattraherasav i en ytlig samhällskultur där "skräpet" är oönskade utöver att arbeta och bidra med skattepengar.

Jag känner mängder av relativt snygga bra utbildade killar här på universitetet, som är trevliga och reko men fortfarande har enormt svårt med tjejer, riktigt jävla svårt. OM de lyckas få en flickvän så är de maktlösa i förhållandet då tjejen nästan alltid har något så grymt mycket mer erfarenhet och hennes sociala och sexuella makt går inte ens att mätas med killens.

Sitsen för västländska unga män idag är sannerligen miserabel, tänk om de visste hur kvinnorna var när tex farsan eller farfar var ung, eller hur kvinnor i många andra kulturer är.

Snackade precis med en tjej från thailand som bor i Sverige, hon sa just detta: "Jag har flera kvinnliga kompisar som är förlovade och gifta men är ute och raggar på krogen och sover med andra män! Hur tänker dom ens?? Jag skulle aldrig göra nåt sånt!"

Svenska kvinnan har blivit helt galen i huvudet, det är den bittra sanningen och fler och fler börjar förstå detta nu.
Citera
2018-09-05, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Detta inlägg visar på att du inte fattat ett dugg, över huvud taget. Sanningen är den att västländska män har det SJUKT svårt i dessa tider med feminism, hypergami och tinder. Inte bara är det svårt att få ligga, men att få tag i en tjej som inte blivit sönderknullad av top 5% snubbarna i flera år är ännu svårare.'

'Helt jäövla otroligt att cucks som dig ALLTID ALLTID ska skylla på männen, no matter what. Kvinnan kan inte ställas till svars för något alls.

Du kanske ska komma ihåg att det är i huvudsak vita män som tillåter detta sinnessjuka system att existera.

Man får inte sex. Man har sex med någon som vill ha sex.

Har en man inte framgång på Tinder så prövar man sig fram till en fungerande metod.
Citera
2018-09-05, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av easterman
Bara, att vänta en 30 år då.
Nä allvarligt, det här var bland det mest empatilösa jag läst. Du ser alltså
någon sorts humor eller till och med njutning i att många män lämnas utanför det viktigaste i livet -bekräftelse och närhet med det motsatta könet
det som i längden leder till giftermål och barn. Hur ska du kunna gifta dig om du aldrig får träning i det som utvecklar människan mest , för det är det det här i förlängningen handlar om, inte enbart sexet. Enormt psykiskt lidande, så starkt att det i många fall leder till fysisk sjukdom. Att leva med extremt små chanser till bekräftelse från det motsatta könet är att leva under ständig stress. Så hög att kroppen inte längre kan reglera utsöndringar av kortisol vilket gör att binjurar börjar sluta fungera vilket ger mer kortisol vilket minskar testosteronet vilket gör dig fet och sjuklig pga nedsatt immunförsvar, tillslut orkar du inte ens jobba, träna är bara att glömma för du blir sjuk om du tar i bara lite för mycket, sexlusten avtar och du blir deprimerad,ångestfylld, får.sömnproblem och blir mer och mer omanlig och oattraktiv, sen är det en väldigt lång väg tillbaka till ett normalt liv och ännu längre till ert sexliv.
Men det tycker väl du bara är positivt för att du antagligen hatar män.

Kvinnan är av naturen extremt egoistisk, det visar sig klart och tydligt i denna tråd och många gamla filosofer har varit inne på samma spår. Det finns liksom många anledningar till varför kvinnan ej fått ha någon vidare makt förut i samhällen, för hon har absolut noll empati för män som är "under henne".

Det är så jävla vidrigt att man vet knappt var man ska ta vägen, dessa jävla kvinnor skiter fullständigt i att mängder och mängder med män blir utan det viktigaste i livet vilket stressar sönder dom, gör att dom hamnar i depression och finner meningslöshet med livet. Kvinnans empati är en illusion av att hon har empati för djur och barn, men inte män, över huvud taget.

Kan lova dig att kvinnor njuter av män som lider, de har något i skallen som gör det.
Citera
2018-09-05, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar

Har en man inte framgång på Tinder så prövar man sig fram till en fungerande metod.

Åh herregud, det är verkligen som att vissa av er blivit helt och hållet programmerade att upprepa precis samma sak när detta problem diskuteras.

KAN det vara så, möjligtvis, att det finns olika politiska system som leder till olika samhällssystem som leder till skillnader i dynamik mellan de olika könen som i sin tur leder till att män under vissa samhällssystem är generellt mer attraktiva än i andra samhällssystem för den kvinnliga organismen?

Har du tänkt så långt, kanske? Jaså inte, din träskalle.
Citera
2018-09-05, 18:38
Medlem
Citat:
Åh herregud, det är verkligen som att vissa av er blivit helt och hållet programmerade att upprepa precis samma sak när detta problem diskuteras.

KAN det vara så, möjligtvis, att det finns olika politiska system som leder till olika samhällssystem som leder till skillnader i dynamik mellan de olika könen som i sin tur leder till att män under vissa samhällssystem är generellt mer attraktiva än i andra samhällssystem för den kvinnliga organismen?

Har du tänkt så långt, kanske? Jaså inte, din träskalle.

Du har gjort en ideologi av dina tillkortakommanden. Ta tag i dig själv och engagera dig i något utanför dig själv.

De flesta kvinnor gillar män som är drivande och engagerade. Engagera dig i politik. Att dansa bugg är riktigt bra eftersom det alltid finns ett överskott av kvinnor. Gör något.
Citera
2018-09-05, 18:41
Bannlyst
Citat:
Du har gjort en ideologi av dina tillkortakommanden. Ta tag i dig själv och engagera dig i något utanför dig själv.

De flesta kvinnor gillar män som är drivande och engagerade. Engagera dig i politik. Att dansa bugg är riktigt bra eftersom det alltid finns ett överskott av kvinnor. Gör något.

Det handlar inte om mig, jag är homosexuell och numera i ett förhållande. Jag observerar dock ett fenomen som jag är övertygad om är katastrof för samhället. Jag har också vänner och även en bror som är helt normala trevliga snubbar man som inte får NÅGOT, ALLS. Det är nåt sjukt som pågår i samhället.

Mängder och mängder av män "engagerar sig", det handlar inte om det för basken, det handlar om att kvinnans relativa värde till mannen i dagens väst är skyhögt vilket resulterar i att väldigt få män "duger", en stor del blir helt utan och antagligen förstörda psykiskt för livet.

Det säger rätt mycket om de som inte förstår detta, ni verkar vara totalt och helt förblindade av feminismen.
Citera
2018-09-05, 18:42
Medlem
Gnomegirls avatar
Det är inte så konstigt med dagens utveckling.

Taniga svettdoftande små soyapojkar med halstatueringar, ansiktspiecingar och dreadlocks är helt enkelt inte attraktiva för normala kvinnor.
De kanske i bästa fall kan få en kram av någon pillerknaprande, grönhårig vänstertjej, men sätta dit den får de inte. Tjejen drar med första storkukade neger eller koladealande babbe.
Kvar står soyapojken med blåa pungkulor och skyller allt på "de dumma jasistejna".

MVH/Gnomegirl
Citera
2018-09-05, 18:43
Medlem
MissGiddys avatar
Citat:
Så att tjejer ligger med tatuerade kriminella anabolablattar är bra säger du? Dom är ju "såå genetiskt överlägsna" ?

Väst faller snabbt nu, trash killar får reproducera så inot helvete för att de är "coola" eller "alfa", normala vettiga killar som kan sköta ett jobb går utan.

Nej, blattar är, utan undantag genetiskt under germaner. Ovanför den sörjan finns det grader av bättre och sämre bland vita.

Det finns vita snubbar som fortfarande har något kvar i kulpåsen, de ska meriteras framför fjantskallarna så helst vi undviker ytterligare generationer av testosteronfattiga verklingar och sparvungar.
Citera
2018-09-05, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det är inte så konstigt med dagens utveckling.

Taniga svettdoftande små soyapojkar med halstatueringar, ansiktspiecingar och dreadlocks är helt enkelt inte attraktiva för normala kvinnor.
De kanske i bästa fall kan få en kram av någon pillerknaprande, grönhårig vänstertjej, men sätta dit den får de inte. Tjejen drar med första storkukade neger eller koladealande babbe.
Kvar står soyapojken med blåa pungkulor och skyller allt på "de dumma jasistejna".

MVH/Gnomegirl

Där har vi det igen, sluta skyll på männen varenda jävla gång för i helvete, ni bevisar bara tesen om att män är biologiskt mycket mindre värd än kvinnan, kvinnan har INGET ansvar och mannen har ALLT ansvar, oavsett hur värdelös situationen är för män.

Sanningen är den att det är mängder och mängder och mängder med män som blivit utslagna från systemet nu, fler blir det, vissa här inne vägrar se det, vissa verkar njuta av det (psykiskt sjuka kvinnor), många börjar dock förstå vad som pågår och inom 5-10 år kommer det vara konsensus att något måste göras.

Kom ihåg vem som sa det först bara, jag har aldrig någonsin fel.
Citera
2018-09-05, 18:47
Bannlyst
Citat:
Det är precis överallt nu. Amerikanska forum, engelska forum, kanadensiska, australienska, norska forum, svenska forum, precis överallt så håller "mgtow" och "incel" på att fullkomligt explodera.

Hur kan någon vara så urbota dum och tro att saker och ting kommer gå fint till när man i princip öppnar pandoras box och låter kvinnans naturliga hypergami löpa amok? Kan det kanske finnas en anledning till varför kvinnans sexualitet varit så kontrollerad i samtliga religioner, kulturer och länder som någonsin tog sig vidare i evolutionen, kanske?
Exakt. Ordningen kommer återställas inom överskådlig tid.
Citat:

Varför ska man prova en annan metod när vi redan hade en fungerade metod innan kvinnans "frigörelse"? Innan kommunismen tog fart uppmuntrades människor att ha relationer och hålla ihop, singelhushållen var få till antalet och redan på 60-talet ansågs det konstigt att som kvinna äta ensam ute. Sådana normer är helt borta nuförtiden och det ger inga incitament för dagens allvarligt slyniga kvinnor att binda sig och det tror du man löser genom att prova en annan metod?
Citat:

Fast hur drivande måste du vara för att anses som drivande? Idag måste man typ ha företag när det innan kommunismen räckte att ha jobb. Det bästa är att rättigheterna för kvinnor minskas avsevärt då återkommer även respekten för män.
Citera
2018-09-05, 18:49
Medlem
Jag tror sociala medier är den stora bidragande faktor till varför trådämnet stämmer..
Idag så kollar varenda tjej upp dig på sociala medier som du försöker ragga upp, är man tråkig Instagram användare med 200 följare så går man fet bort..

Jag har flera vänner som har följare mellan 10 000 - 50 000st, dessa personer är tyvärr i förhållande, men mins innan Instagram fanns så var dessa snubbar inte så attraktiva i tjejernas ögon, dom var inte det minsta kända helt enkelt, men nu idag när dom är stora via sina sporter dom sysslar med så regnar det in meddelande förfrågning, naken bilder på Snap m.m till dem..
Citera
2018-09-05, 18:51
Medlem
Citat:
Det handlar inte om mig, jag är homosexuell och numera i ett förhållande. Jag observerar dock ett fenomen som jag är övertygad om är katastrof för samhället. Jag har också vänner och även en bror som är helt normala trevliga snubbar man som inte får NÅGOT, ALLS. Det är nåt sjukt som pågår i samhället.

Mängder och mängder av män "engagerar sig", det handlar inte om det för basken, det handlar om att kvinnans relativa värde till mannen i dagens väst är skyhögt vilket resulterar i att väldigt få män "duger", en stor del blir helt utan och antagligen förstörda psykiskt för livet.

Det säger rätt mycket om de som inte förstår detta, ni verkar vara totalt och helt förblindade av feminismen.

Jag kan hålla med om att modern feminism är cancer och att det onekligen verkar som om många unga kvinnor överskattar sitt relativa värde på relationsmarknaden. Det kommer att finnas många ensamma kvinnor med katter i framtiden.

Men att vara man handlar om att övervinna svårigheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in