2018-08-20, 16:02
Medlem
Easter-Everywheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaystaa
Prövade en 2c-b rackare, 20mg på rave i helgen, var en besvikelse.. Kändes som något mellanting mellan mdma och lsd som hade passat bättre hemma i soffan, inget tagg, bara den ''konstiga lsd känslan'' i kroppen samt lite smått visuella effekter men klar i skallen var man, till skillnad ifrån lsd.

Någon som relaterar?
Precis så kände jag mig första gången jag tog 2c-b. Helt klar i tänkandet med en slags bodyload i bakgrunden med minimala "hallucinationer" som bara förstärkte ljuset och skuggorna.

Har pratat med ett flertal personer om just detta och det verkar att dosering av 2c-b är otroligt individuell. Har sett folk som inte kunnat fungera på 18mg medans jag själv krävt minst 36mg av samma batch för att få en mild-stark tripp med "riktiga" hallucinationer.

Personligen får jag för stark bodyload av 2c-b och andra fenetylaminer för att vara fysiskt aktiv och föredrar, som du säger, att trippa i soffan/sängen.

Mvh
Easter-Everywhere
Citera
2018-08-26, 02:44
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easter-Everywhere
Precis så kände jag mig första gången jag tog 2c-b. Helt klar i tänkandet med en slags bodyload i bakgrunden med minimala "hallucinationer" som bara förstärkte ljuset och skuggorna.

Har pratat med ett flertal personer om just detta och det verkar att dosering av 2c-b är otroligt individuell. Har sett folk som inte kunnat fungera på 18mg medans jag själv krävt minst 36mg av samma batch för att få en mild-stark tripp med "riktiga" hallucinationer.

Personligen får jag för stark bodyload av 2c-b och andra fenetylaminer för att vara fysiskt aktiv och föredrar, som du säger, att trippa i soffan/sängen.

Mvh
Easter-Everywhere

Jag trippar själv just nu på 2c-b 20 mg och håller med dig om att substansen inte på något sätt är påträngade som vad MDMA är. Ögonmåttade för en timme sedan, en tesked för 15 mg ketamin som jag drog i mig och hamnade i "K-hole" på en gång.
Citera
2018-09-04, 20:56
Medlem
Hur stor chans är det att man får pressade döds-rc istället för riktig 2c-b när man beställer på nätet?
Citera
2018-09-04, 22:22
Medlem
no-more-oxygens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easter-Everywhere

Mvh
Easter-Everywhere
Ja, doseringen är väldigt individuell, jag får en lagom trip på 10mg, 15+ så blir det en rejäl tripp med egodöd, total eufori och extrema hallucinationer, medan den jag brukar ta med knappt känner något och får en okej trip på 50-70mg. Har testat det mesta, men 2cb är min favorit, intensivt skön bodyload och fantastiska hallucinationer utan det jobbiga och förvirrande som kommer med t. ex. LSD.
Citera
2018-09-05, 08:20
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattan1999
Hur stor chans är det att man får pressade döds-rc istället för riktig 2c-b när man beställer på nätet?

Alltså, jag vet inte hur man testar sådana här piller; om det ens går utan professionell utrustning som de har i Holland.
Jag har då inte hört talas om att det finns pressade mysko-knappar och litar blint på vendorn och omdömesfältet när jag beställer.
Citera
2018-09-05, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Alltså, jag vet inte hur man testar sådana här piller; om det ens går utan professionell utrustning som de har i Holland.
Jag har då inte hört talas om att det finns pressade mysko-knappar och litar blint på vendorn och omdömesfältet när jag beställer.
Har du åkt på nått farligt genom att lita blint på dom? Eller har det varit lungt?
Citera
2018-09-05, 17:53
Medlem
leffpings avatar
Någon som provat knapparna som finns på FS? Bra eller skräp?
Citera
2018-09-05, 20:32
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Har du åkt på nått farligt genom att lita blint på dom? Eller har det varit lungt?

Man väl aldrig vara säker på hur seriös och ärlig vendorn är men det lär visa sig om han inte är det.
Citera
2018-09-05, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leffping
Någon som provat knapparna som finns på FS? Bra eller skräp?
Jag la en beställning idag, inväntar nu paket.
Ska bli spännande att testa denna substans i framtiden när man känner sig redo!
Citera
2018-09-06, 17:48
Medlem
leffpings avatar
Citat:
Jag la en beställning idag, inväntar nu paket.
Ska bli spännande att testa denna substans i framtiden när man känner sig redo!

Återkom gärna hur de kändes! Har alltid varit sugen att prova på denna också.

Hoppas du får en trevlig kväll!
Citera
2018-09-19, 17:40
Medlem
fghjkls avatar
Stämmer in i kören av folk som undrar över knapparna på FS, hittar ingen info om dem online, någon här som sitter på info eller erfarenhet?
Citera
2018-09-19, 19:02
Moderator
kvm3s avatar
Eftersom pålitligheten hos olika batcher diskuteras vill jag passa på att tipsa om EZ Test. Varianten som heter "EZ Test Ecstasy" ger gulgrönt utslag för 2C-B.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in