Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-04, 22:12
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det är inte nödvändigtvis en dålig poäng, men migrationen är Sveriges största ödesfråga. Piratkopiering, not so much. Vad man än tycker om frågan och partiet så lockar det inte särskilt många röster i jämförelse.
Dessutom är det ett betydligt äldre parti med gamla likes som inte säger någonting, vilket inte kan sägas om AfS.
Citera
2018-09-04, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Japp, t.ex. Salvini i Italien jobbar hårt för detta och är oerhört populär där.

Jo.

Italy's Salvini: "We Need A Mass Cleansing, Street By Street, Quarter By Quarter"

https://www.youtube.com/watch?v=Vhpug8mTZv8
Citera
2018-09-04, 22:14
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Svegotsnubbarna som tidigare drev Radio Framåt/Radio Motgift och var engagerade i SvP sabbade oerhört mycket för SvP och den svenska nationella rörelsen 2014. Den nationella rörelsen i Sverige lider i viss mån fortfarande av sviterna efter det vansinne som dessa herrar drog igång och lurade in massa svenska nationalister i.

Låt dem inte sabba för AfS också.

Jag tänker mig att Magnus Söderman och Dan Eriksson låg helt rätt i linje med ett parti som SvP. Och mitt intryck är inte alls att de är vansinniga. Så jag bara undrar lite försiktigt vad det är du syftar på.
Citera
2018-09-04, 22:14
Medlem
SebbenZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Svegotsnubbarna som tidigare drev Radio Framåt/Radio Motgift och var engagerade i SvP sabbade oerhört mycket för SvP och den svenska nationella rörelsen 2014. Den nationella rörelsen i Sverige lider i viss mån fortfarande av sviterna efter det vansinne som dessa herrar drog igång och lurade in massa svenska nationalister i.

Låt dem inte sabba för AfS också.

På vilket sätt var de skadliga för SvP?
Citera
2018-09-04, 22:16
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Jag tänker mig att Magnus Söderman och Dan Eriksson låg helt rätt i linje med ett parti som SvP. Och mitt intryck är inte alls att de är vansinniga. Så jag bara undrar lite försiktigt vad det är du syftar på.

Magnus gick idag ut med sitt tydliga stöd för AFS, Dan har inte sagt det rakt ut, men det märks att han även är med på tåget.
Citera
2018-09-04, 22:16
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Conrad (Daniel) nämnde det bara i det hastigaste, att Kiwi skulle uppträda live. Vet inte var han fått det ifrån, men tänker att han har mer koll än mig iaf.

Ja, Kiwi har ju varit den ende man säkert kunde klura ut i förväg att han skulle stå på scenen.

Men sa han inget mer om hur Kiwi ska göra nu?
Citera
2018-09-04, 22:18
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ja, Kiwi har ju varit den ende man säkert kunde klura ut i förväg att han skulle stå på scenen.

Men sa han inget mer om hur Kiwi ska göra nu?

Nej, det gjorde han inte. Han vet väl kanske inte heller, de kommenterade mest reaktionen på det indragna tillståndet ifrån Stockholmsstad i avsnittet.
Citera
Medlem
Citat:
Enligt Svegot var det tänkt att Kiwi skulle spela live på fredag.

https://www.youtube.com/watch?v=7L1nnK-jqR4

Dessutom förespråkar de vita armbindlar. Kanske missat att det var en meme?
Får man fråga vad detta är? Hittar inget relevant när jag googlar.
Citera
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Magnus gick idag ut med sitt tydliga stöd för AFS, Dan har inte sagt det rakt ut, men det märks att han även är med på tåget.

Ja, majoriteten av dem som röstade på SvP lär rösta på AfS nu.
Citera
2018-09-04, 22:19
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203
Förstår inte hypen för antal likes på Facebook, säger väl inte hur många röster de får. Vet endel som gillar afs på facebook men röstar sd ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Förstår inte heller. Gillar alla riksdagspartier på fb o följer på Twitter för o se alla diskussioner, vet flera som gör likadant.

Finns uppgifter tidigare i tråden (med länkar) att forskningen visar ett samband mellan antal likes på Facebook och valresultat. Finns det en gnutta substans i detta så är antal likes för AfS högintressant.
Citera
2018-09-04, 22:19
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr

Artisten som gjort dängan som AFS spelar på sina torgmöten.

https://www.youtube.com/watch?v=MbChRKDXitQ
Citera
2018-09-04, 22:20
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr

https://www.spreaker.com/show/kiwi-and-the-dogboys
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in