Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Röjig låt.

På "related" så finns även AfS Thailands kamplåt: https://www.youtube.com/watch?v=0FrCzYCwF5I

En falang inom AfS som funnits åtminstone sedan 2008!

Haha, det där var ju riktigt kul. Tydligen så har detta AFS funnits ända sedan 1914.
Citera
2018-09-04, 21:59
Medlem
Tjyvass avatar
30 augusti hade partiet 45 000 gilla på Facebook. Nu ligger de på 57 239, nej 44, nej 46. Fan det bara ökar varje gång man trycker på ladda om sida. Det går snabbt nu.
Citera
2018-09-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Är du dum?

Du tror på riktigt att när Afs får inflytande år 2036 så kommer de att skicka ut miljontals laglydiga icke-svenskar som fötts här, vars föräldrar fötts i Sverige, för att far- och morföräldrar ljög om sin identitet för 40-50 år sedan?

Står Afs-anhängare på jorden eller är de i Lala-land? Förstår du hur orimligt det låter? Det kommer inte att ske.

Vi får väl se. Såna saker kommer att hända i Europa, även om det kanske inte börjar i Sverige.
Citera
2018-09-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Jag känner inte att det är jag som ska redogöra för hur de gjorde sina förhandlingar, men de försökte, och var beredda att betala, men fick ändå nej. Så killarna har huvudet på skaft, men som vi ser (inte minst den här veckan) så blir de motarbetade på alla möjliga fula sätt.
Ah OK jag förstår hur OI resonerar, de stöter sig inte med sina stamkunder.
Citera
2018-09-04, 22:03
Medlem
Cannibalizations avatar
Enligt Svegot var det tänkt att Kiwi skulle spela live på fredag.

https://www.youtube.com/watch?v=7L1nnK-jqR4

Dessutom förespråkar de vita armbindlar. Kanske missat att det var en meme?
Citera
2018-09-04, 22:05
Medlem
Förstår inte hypen för antal likes på Facebook, säger väl inte hur många röster de får. Vet endel som gillar afs på facebook men röstar sd ändå.
Citera
2018-09-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization

Svegotsnubbarna som tidigare drev Radio Framåt/Radio Motgift och var engagerade i SvP sabbade oerhört mycket för SvP och den svenska nationella rörelsen 2014. Den nationella rörelsen i Sverige lider i viss mån fortfarande av sviterna efter det vansinne som dessa herrar drog igång och lurade in massa svenska nationalister i.

Låt dem inte sabba för AfS också.
Citera
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Vi får väl se. Såna saker kommer att hända i Europa, även om det kanske inte börjar i Sverige.

Japp, t.ex. Salvini i Italien jobbar hårt för detta och är oerhört populär där.
Citera
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203
Förstår inte hypen för antal likes på Facebook, säger väl inte hur många röster de får. Vet endel som gillar afs på facebook men röstar sd ändå.

Förstår inte heller. Gillar alla riksdagspartier på fb o följer på Twitter för o se alla diskussioner, vet flera som gör likadant.
Citera
2018-09-04, 22:09
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization

Jag orkar inte lyssna på hela. Vad säger de om Kiwi? Kommer han att åka till Stockholm ändå?
Citera
2018-09-04, 22:10
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Svegotsnubbarna som tidigare drev Radio Framåt/Radio Motgift och var engagerade i SvP sabbade oerhört mycket för SvP och den svenska nationella rörelsen 2014. Den nationella rörelsen i Sverige lider i viss mån fortfarande av sviterna efter det vansinne som dessa herrar drog igång och lurade in massa svenska nationalister i.

Låt dem inte sabba för AfS också.

Jag var inte insatt under den eran. Hur sabbade dem för SvP menar du?
Citera
2018-09-04, 22:11
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Jag orkar inte lyssna på hela. Vad säger de om Kiwi? Kommer han att åka till Stockholm ändå?

Conrad (Daniel) nämnde det bara i det hastigaste, att Kiwi skulle uppträda live. Vet inte var han fått det ifrån, men tänker att han har mer koll än mig iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in