2018-09-04, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Nej det hela faller dessutom på sin egen orimlighet rent statistiskt. Att dessutom ingen här skulle finna en sån här typ av avslöjande det minsta intressant (i en mord-tråd) mär extremt osannolikt. Vidare är fördelningen mellan dom olika åsikterna i tråden fullständigt oproportioneliga..

Det står ju 1 - 10 när det gäller Atervandsgrandd beteende och orsaken till varför han totalvägrar att svara på en simpel kontrollfråga. Det är jag själv mot en hel armé...
Jag har sagt innan att jag är öppen för allt i denna soppa och att detta fall är omgärdat av falska vittnesmål för att flytta fokus från GM. Jag lyssnar och tar in ifrån både dig och "armen". När det gäller denna infon du kommer med nu så är det mer sannolikt att PU vill "nolla" det han sagt i tråden än att det nu plötsligt flera år efter att Atervandsgrand4 först skrev i tråden skulle komma information ifrån en källa "a" som säger att PU inte är Atervandsgrand4. Delge gärna er konversation som ni hade på pm.
Senast redigerad av divadnil 2018-09-04 kl. 14:26.
Citera
2018-09-04, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Men om kontot är ” kapat ( så kan det faktiskt vara &#129300 är det då så att ” denne person har skrivit under falskt namn hela tiden eller ” tagit över kontot nyligen ? Annars vore väl Rednecksdala( stavning?) den absolut rätta personen att kunna svara på detta ?De hade ju vilda samtal här Sins emellan ? En fråga ... den andra svarade ? Om personen bakom Rednec. Kunde hoppa in i tråden igen då kanske mystiken lättnar lite 😕

Vet inte vad siffrorna som kom upp gör där 😕
Alias är såklart Rednecksdala ( stavning?)
Citera
2018-09-04, 14:26
Medlem
Citat:
Nej det hela faller dessutom på sin egen orimlighet rent statistiskt. Att dessutom ingen här skulle finna en sån här typ av avslöjande det minsta intressant (i en mord-tråd) mär extremt osannolikt. Vidare är fördelningen mellan dom olika åsikterna i tråden fullständigt oproportioneliga..

Det står ju 1 - 10 när det gäller Atervandsgrandd beteende och orsaken till varför han totalvägrar att svara på en simpel kontrollfråga. Det är jag själv mot en hel armé...

Ska vi börja tycka synd om dig nu- du har kallat mig o Ugglan o några andra både det ena o andra. Massa antagande att vi är en arme mm - vad har du för problem? Vi vill lösa detta - den misstänkte bor iaf i Mariestad...och BW och PU är inblandade. Misstänkt person Nr.1 på min lista är KM. Sedan kan du yra runt med vilka uppgifter du vill hur jag tänker osv.
Citera
2018-09-04, 14:35
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.

Bravo Ugglan du lyckas då vrida och vända på allt till din egen fördel
Grattis till dig själv!

Själv tror jag att PUs uppkoppling dog exakt när han skulle till att svara på kontrollfrågan, i samma sekund som han svalde sin lögn och snubblade över den hembyggda trollfabriken när han fick takkronan i huvudet så nyckelbenet låste sig av sig självt.
Citera
2018-09-04, 14:39
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Ska vi börja tycka synd om dig nu- du har kallat mig o Ugglan o några andra både det ena o andra. Massa antagande att vi är en arme mm - vad har du för problem? Vi vill lösa detta - den misstänkte bor iaf i Mariestad...och BW och PU är inblandade. Misstänkt person Nr.1 på min lista är KM. Sedan kan du yra runt med vilka uppgifter du vill hur jag tänker osv.

Absolut inte, jag konstaterar bara hur det ser ut här i tråden.
Citera
2018-09-04, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.

Tajmingen är intressant. Uppgifterna om att det skulle finnas ett hackat konto kommer nästan samtidigt som det påpekas att rätt mycket faller samman år 2001.

PU blev påkommen med byxorna nere, och försöker nu desperat att dra upp dem igen.
Citera
2018-09-04, 14:45
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmoder
Lubbe75.
Alla människor med sunt förnuft jagar era verkliga jag bakomb era konton. Du är en hal djävu,l får inte kläm på dig än. Men snart gör du med bort dig som en del andra.
KM kämpa på, vet vad du går för. Ta ingen skit.

Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Varför är jag hal menar du? Har jag fel om allt? Varför inte istället svara på frågorna?

Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Du vet vad KM går för. Vet du då att KM inte har något som helst med HA försvinnande att göra? Vem som helst kan faktiskt hamna i en situation där man "råkar" döda någon. Var du tillsammans med KM mellan 02.00 och 08.00 den 14 juni 1992? Om du inte var det kan du inte veta om KM är oskyldig. KM och alla andra som diskuterats som ev GM kan vara helt underbara personer för övrigt men något gick väldigt fel den där kvällen och dumma val gjordes såsom att dölja det istället för att ringa polis.

Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Det sunda förnuftet talar emot att Klas är helt oskyldig eller helt ovetande till vad som hände. Klas är välkommen in i tråden och berätta sin version, samtidigt kanske han kan redogöra för besöket hos polisen i Skövde i fjol.

Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Äntligen......kom det en okontrollerad impulshandling som låter en ana sakernas tillstånd. Framförallt rent mentalt.
Det är jobbigt nu.

Jättejobbigt. Eller hur?

Från augusti. Säger allt!
Citera
2018-09-04, 14:46
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marieholm
Tajmingen är intressant. Uppgifterna om att det skulle finnas ett hackat konto kommer nästan samtidigt som det påpekas att rätt mycket faller samman år 2001.

PU blev påkommen med byxorna nere, och försöker nu desperat att dra upp dem igen.

Exakt så!
Citera
2018-09-04, 14:47
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Vet inte vad siffrorna som kom upp gör där 😕
Alias är såklart Rednecksdala ( stavning?)

Falskt konto från början givetvis. Visst jag pratar gärna med Rednecksvedala om hen dyker upp här, jag har en kontrollfråga från min A källa även till PK, båda kontona är misstänkta troll- konton.

Frågan är om Rednecksvedala vågar delta i ett "live" PM samtal med mig?
Jag betvivlar det starkt men blir gärna motbevisad.
Är själv övertygad om att Rednecksvedala skulle dra sig ur på exakt samma sätt som Atervandsgrand4 eller nej det tror jag inte, jag VET att Rednecksvedala ALDRIG kommer att dyka upp här i tråden, än mindre för att reda ut om PK verkligen är PK, med mig...
Citera
2018-09-04, 14:54
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Falskt konto från början givetvis. Visst jag pratar gärna med Rednecksvedala om hen dyker upp här, jag har en kontrollfråga från min A källa även till PK, båda kontona är misstänkta troll- konton.

Är själv övertygad om att Rednecksvedala skulle dra sig ur på exakt samma sätt som Atervandsgrand4 eller nej det tror jag inte, jag VET att Rednecksvedala ALDRIG kommer att dyka upp här i tråden, än mindre för att reda ut om PK verkligen är PK, med mig...

Det enda substantiella man kan sila ut ur detta inlägget är att ingen tycks vilja ha med dig att göra för stunden. Du har fått alla emot dig och det med all rätt. Det som du håller på med är så genomskinligt.
Citera
2018-09-04, 14:54
Medlem
Citat:

Vad jag tror så har han inte varit aktiv här inne på länge 🤔 sedan kan jag hålla m dig ang det du tror och tänker runt olika ” alias ! Inte alla konstigt om man reagerar som du gör när man ev har kommit på något viktigt och av värde här ? Det mesta är ju bara en massa repeat ... om och om igen 😕 klart man känner frustration och ilska när man inte blir betrodd ? Tycker du ska fortsätta som du gör .... allt som för denna tråd framåt är ett steg kanske närmare vad dom hände denna Juni natt gör 26 år sedan 😕
De finns de som så gärna vill vara den som kommer på saker ?? men surar ihop när någon annan kliver ett steg framåt och närmare 👊👊👊
Citera
2018-09-04, 14:55
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marieholm

Det finns inget hackat konto.
Kontot är startat av en person som utger sig för att vara PU, jag vet att det är så. Vad ni andra drar för valser kvittar eftersom jag är 110% säker på att Atervandsgrand4 är ett troll-konto, skapat för att sprida lögner och flytta fokus och det mesta talar för att även Rednecksvedala-kontot är startat i samma syfte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in