Citat:
Du tycker inte det är märkligt att du ratar alla som inte har konkreta bevis, men tycker att ALLA ska svälja DITT ORD på att det du säger är sant?Att den som påstår sig vara P*er Ul*berg men TOTALVÄGRAR att svara på 'kontrollfrågor" för att reda ut ev. misstag är givetvis beviset för att vederbörande är en bluff, så är det bara. Jag vet efter gårdagens samtal att "Atervandsgrand4" valde att ge upp så fort han insåg att spelet var över.
Men, om Atervandsgrand4 vill reda ut oklarheterna så ger jag honom gärna en chans till att bevisa att han är PU, vi kan ta det "live" i PM precis när som helst.
Jag är redo och har min A källas frågor som hen föreslog att jag skulle ställa till Atervandsgrand4 här bedvid mig.
Tråkigt nog så vet jag redan nu att Atervandsgrand4 inte kommer att våga ställa upp, jag märkte det på ett tidigt stadium i vår PM-konversation då NN började backa för att till slut dra sig ur helt när det började att brännas.
Du tonfisken! det börjar faktiskt att bli ganska tröttsamt när en hel armé sluter upp i vanlig ordning för att förkasta det jag har att delge tråden, det är jävligt tråkigt på ren svenska att man aldrig kan få gehör för något.
Men, om Atervandsgrand4 vill reda ut oklarheterna så ger jag honom gärna en chans till att bevisa att han är PU, vi kan ta det "live" i PM precis när som helst.
Jag är redo och har min A källas frågor som hen föreslog att jag skulle ställa till Atervandsgrand4 här bedvid mig.
Tråkigt nog så vet jag redan nu att Atervandsgrand4 inte kommer att våga ställa upp, jag märkte det på ett tidigt stadium i vår PM-konversation då NN började backa för att till slut dra sig ur helt när det började att brännas.
Du tonfisken! det börjar faktiskt att bli ganska tröttsamt när en hel armé sluter upp i vanlig ordning för att förkasta det jag har att delge tråden, det är jävligt tråkigt på ren svenska att man aldrig kan få gehör för något.
Att du "påstår" dig ha en källa A, att du kört "kontrollfrågor" till en viss användare som kommer från din PÅSTÅDDA källa är ju absolut inget bevis. Att du råkar ut för samma kritiska granskning som alla andra som kommer med obevisbara påståenden har INGET att göra med om en eller flera sluter upp mot dig eller inte. Du är bra paranoid du
är det då så att ” denne person har skrivit under falskt namn hela tiden eller ” tagit över kontot nyligen ? Annars vore väl Rednecksdala( stavning?) den absolut rätta personen att kunna svara på detta ?De hade ju vilda samtal här Sins emellan ? En fråga ... den andra svarade ? Om personen bakom Rednec. Kunde hoppa in i tråden igen då kanske mystiken lättnar lite 😕