2018-09-03, 14:44
Medlem
johqnnis avatar
https://www.expressen.se/kvallsposten/politiker-skanderade-alla-muslimer-ska-ut/

Citat:
När partiet Alternativ för Sverige höll torgmöte i Malmö anmäldes en av talarna för hets mot folkgrupp.

– En av talarna ska ha sagt ”Alla muslimer ska ut” och ”Sverige åt svenskarna”, säger Nils Norling, presstalesperson på polisen i Malmö.

Etablissemangets försök att tysta oppositionen förnekar sig inte. Att man ens misstänks för HMF efter att ha sagt "Sverige åt svenskarna" är så absurt att jag saknar ord.
Citera
2018-09-03, 14:46
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johqnni
https://www.expressen.se/kvallsposten/politiker-skanderade-alla-muslimer-ska-ut/

Etablissemangets försök att tysta oppositionen förnekar sig inte. Att man ens misstänks för HMF efter att ha sagt "Sverige åt svenskarna" är så absurt att jag saknar ord.
Då var det Jeff Ahl, då.
Citera
2018-09-03, 14:48
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Den här diskussionen har vi väl haft mellan 14 och 88 gånger redan? Gå vidare.

Idag är sista dagen som det går att beställa valsedlar från hemsidan så beställ om ni inte redan har gjort det.

Jag gör vad jag kan för att värva röster genom att mota sabotörerna i grind.

Tyvärr är det annars läsare (potentiella väljare) här som tror på desinformationen från trådens bluff-AfS:are, eftersom det de säger står helt i samklang med vad som står i MSM.

Och den som försöker starta interna bråk kommer alltså att få en stor fet rak höger av mig!

Nu ska vi hålla ihop och samarbeta för det gemensamma målet!
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2018-09-03 kl. 15:23.
Citera
2018-09-03, 14:50
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Javisst är det så, och jag känner flera stycken personligen. Vad än SvP var för parti, så hade olika individer olika motiv att gå med. Många hade mycket goda skäl, som jag helt sluter mig bakom, men många var också den typen av sekterister som jag just klagade på. Och socioekonomiskt o.s.v. satte de senare sin prägel på partiet.

I Halmstad så frågade Gustav hur många judar som var med i AfS, men det var så stökigt så jag fick inget begripligt svar. Blattar (t.ex. iranier) och thaigubbar finns det dock i AfS (som aktiva), det har jag bevittnat i flera av de städer där jag var.

Det är så ett seriöst folkfrontsparti ska se ut: thaigubbar och gamla SvP:are sida vid sida. AfS har byggt en grundstruktur för att bli ett brett parti som kan ta makten för att genomföra förändring på riktigt. Jag älskar alla SvP:are, bara de inte är renläriga sekterister som startar interna bråk. Samma gäller för thaigubbarna.
Du måste verkligen dra upp de här frågorna igen nu när vi har tåget i full fart inför slutspurten. Du är ett riktigt jävla kräk. Det bästa är att Ahl nu vet vem du är, och kan ha koll på dig. För du har i denna tråden visat dig vara illojal mot partiets bästa.
Citera
2018-09-03, 14:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johqnni

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Då var det Jeff Ahl, då.
Sa han verkligen: "alla muslimer ska ut!"? Tycker jag borde reagerat då, men jag lyssnade kanske med ett halvt öra...

"Sverige åt svenskarna!", ensamt, torde inte ens med den Godaste vilja gå att få till HMF.
Citera
2018-09-03, 14:53
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Sa han verkligen: "alla muslimer ska ut!"? Tycker jag borde reagerat då, men jag lyssnade kanske med ett halvt öra...

"Sverige åt svenskarna!", ensamt, torde inte ens med den Godaste vilja gå att få till HMF.
Han brukar väl säga typ "vi ska inte han några moskéer i Sverige, vi ska inte ha islam i Sverige" eller nåt sånt. Polisen kanske skarvade lite själv.
Citera
2018-09-03, 14:54
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Inte heller jag kan minnas att han sa så.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Om det du kallar "internt bråkande" behövs för att göra motstånd mot liberala element är det så, och det är heller ingenting du kan göra något åt. Faran för ett parti för AfS är inte att det blir för "extremt", det är att det liberaliseras, t.ex. genom att personer som du får inflytande. Nu verkar ditt aktivistande inom partiet än så länge mest vara att dela ut valfoldrar och liknande, det är en lagom nivå för dig, där kan du inte göra så mycket skada och ingen tar dig nog heller på särskilt stort allvar.

När du tar med dig thaifrun och dina bruna barn på valmötet, eller din kompis Börje, 57, från AfS Thailand blir invald i partistyrelsen - då är vi i en annan situation. Jag tror och hoppas dock att vi inte kommer hamna där, och att det finns radikala företrädare som Mathias Nilsson inom partiet talar för att AfS har ett inbyggt immunförsvar mot de liberaliseringsförsök som garanterat kommer att ske.

Slutligen skulle jag råda dig att sluta dra upp SvP och NMR så fort du känner dig trängd. Det är ett ovärdigt brunsmetande som inte har något stöd bland tongivande företrädare inom AfS.

Situationen med AfS är faktiskt lite märklig. Det talas hela tiden om att göra Sverige svenskt igen, om att stoppa folkutbytet och att svenskar inte ska bli minoritet i sitt eget land. Samtidigt har man en Hanif Bali-lookalike som kameraman och det verkar finnas i alla fall ett litet antal thaigubbar, mudsharks och en icke-vita som är aktiva i partiet.

AfS själva existensberättigande är ju först och främst etnisk nationalism, att de är ett parti för etniska svenskar och vita nordeuropeiska människor, även om detta är i viss mån implicit. Om det blir "kulturnationalism" av alltihop så har partiet inte längre någon större mening (SD finns ju redan), annat än att man är emot EU och NATO, för yttrandefrihet och sånt vilket visserligen är viktiga frågor men inte lika viktiga som kärnfrågan om det svenska folkets överlevnad.

Partiet är alltså inte etnonationalistiskt på pappret medan det är solklart etnonationalistiskt i tal på torgmöten. Partiet har i alla fall några rasblandare av båda könen och rasfrämlingar som sympatisörer och aktivister. Partiet har också massor av gamla kända nazister som sympatisörer och aktivister. Nu har ju vare sig de gamla nazisterna eller bruna klubben någon inflytelserik position i dagsläget men det kan ju bli lite konstigt framöver.

Jag förstår att det är politiskt vanskligt att förespråka en öppet etnisk politik i Sverige idag och om man har diverse rasblandare och rasfrämlingar som aktivister och medlemmar så står man ju i praktiken inte heller för etnonationalism utan för kulturnationalism. Så kallad kulturnationalism är att acceptera det mest centrala i "globalisternas" agenda, vilket är förstörelsen av jordens vita folk genom massinvandring, mångkultur och rasblandning. Då har George Soros vunnit innan man ens började kämpa emot honom.

Det svenska folket kan ju exempelvis inte överleva som ett etniskt distinkt folk, som det folk det har varit under tusentals år, om det finns flera hundra tusen thaihybrider i landet och ett par miljoner skötsamma blattar av olika slag. Med ett sånt samhälle så kommer det svenska folket oundvikligen ganska snart att förstöras och sen vara borta för alltid. You lose - Jew win.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Han brukar väl säga typ "vi ska inte han några moskéer i Sverige, vi ska inte ha islam i Sverige" eller nåt sånt. Polisen kanske skarvade lite själv.
Eller så glömde han "kriminella" innan muslimer? Ska kolla nu, återkommer...
Citera
2018-09-03, 14:55
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Och allvarligt. Om Jeff Ahl kan stå och prata så mycket om globalister och deras agenda utan att veta hur överrepresenterade och drivande judarna är i den agendan så är han lika korkad som SmokeyNegroni. Det är inget att vara stolt över. Då bör Ahl läsa på. Nu tror jag inte att Ahl är så korkad. OM han mot förmodan är så korkad så finns det vuxna överordnade i partiet som har koll på honom.

Du underskattar både mig och Jeff. Men det är ju också ditt psykologiska behov. Eftersom du skulle vara helt värdelös i ett framgångsrikt politiskt parti, så blir du tvungen att leva i inbillningarnas värld och göra halmgubbar av andra, för att p.s.s. kunna höja dig själv till skyarna.

F.ö. så har du noll inblick i hur det ser ut i partitoppen, från insidan. Och dina fantasier är inte i samklang med verkligheten.
Citera
2018-09-03, 14:56
Medlem
MrSkargards avatar
https://www.svd.se/stockholm-avbokar-alternativ-for-sverige-i-kungstradgarden/i/senaste

Vilka äckliga jävlar!
Citera
2018-09-03, 14:58
Medlem
johqnnis avatar
Lyssnade just på Jeffs tal från Malmö och han yttrade inte ens ordet muslimer. Däremot sade han att globalistlakejerna och kriminella invandrare ska kastas ut från Sverige, samt "Sverige åt svenskarna". Och nu använder Stockholm det som svepskäl för att avboka AfS från Kungsträdgården. Vilka äckel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in