Citat:
Ursprungligen postat av
Darkwind
[/b]
Mycket bra skrivet. Jag skiter också i dumsvensken nu. De kan ha det. Tyvärr finns det alldeles för gott om dom. Men stoor del av de rödas röster kommer från "nysvenskar" såklart. Detta val var ett ödesval. Nu finns inget mer att göra för Sverige. Det är kört. Nästa val finns ännu fler islamister och deras anhängare som får rösta. Gonatt mitt fosterland.
Som uppgivna nationalister kan det vara lämpligt att i vart fall överväga mitt synsätt. Jag har det som arbetshypotes.
Svenskarna är i stort sett en av de nordgermanska stammarna. För att undvika uppslitande konflikter inom stammen så litar stammen på det hela taget på sina ledare, rättar i sig i ledet och följer deras diktat. Gör man inte det så riskeras konflikt. Många medlemmar i stammen (och särskilt kvinnor) ser det som sin främsta uppgift att förhindra konflikt som sliter sönder sammanhållningen.
Nu har det uppstått sprickor i sammanhållningen och ett annat konsensus kan vara på väg att bildas. Det är därför nationalisters uppgift att träget och målmedvetet arbeta för att stammens konsensus flyttas.
Man kan inte förakta sina medmänniskor och ge upp på dem för att de vill söka hålla samman stammen och undvika uppslitande konflikter. Vi vet att deras väg i förlängningen är destruktiv och vi ska därför fortsätta att nöta in relevant kunskap i dem för att övertyga dem om att den nationella vägen är den bättre vägen.