2018-09-02, 12:53
Medlem
Undrar om Poliserna som närvarat vid dessa möten hittat sitt parti? Dem ser ju verkligheten dag ut och in, dem kan nog berätta vad för typer dem griper 97% av gångerna i sitt jobb för grövre brott? eller har genus tänket gått så långt i polismyndigheten med?
Citera
2018-09-02, 12:57
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Otroligt dåligt att feminazikärringarna får stå där och skrika. Kör bort dem (gärna med eldkastare)
Skanderade de verkligen "subba" när Jessica Ohlson hade talat eller hörde jag fel? Inte så feministiskt kan tyckas.
Citera
2018-09-02, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chicki
Undrar om Poliserna som närvarat vid dessa möten hittat sitt parti? Dem ser ju verkligheten dag ut och in, dem kan nog berätta vad för typer dem griper 97% av gångerna i sitt jobb för grövre brott? eller har genus tänket gått så långt i polismyndigheten med?

Har också tänkt på det där, speciellt kring de gamla rävarna inom polismyndigheten. Tror absolut många röstar på SD inom polisen, men dessvärre attraherar polismyndigheten också (konstigt nog) väldigt många liberala och vänsterfolk. Jag har inget belägg för detta, men känns som man oftast ser många från Umeå, Luleå osv som senare blir poliser. Dvs klassiska röda städer.

Stockholm tror jag har många poliser som röstar SD. Problemen är värre här. Ju längre ut i landet du kommer, desto mer Sossar kommer du se inom polisen.
Citera
2018-09-02, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Skanderade de verkligen "subba" när Jessica Ohlson hade talat eller hörde jag fel? Inte så feministiskt kan tyckas.

Hör dem som tur är dåligt så vet inte, men det skulle inte förvåna mig ett dugg. De är ju kapabla till precis vad som helst. Bara det är sunkigt,
Citera
2018-09-02, 13:01
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jessica Ohlson är tyvärr en svag talare. Noll pondus och retorisk förmåga. Det är obegripligt varför de för fram henne en dag som denna och att hon har nummer 3 på riksdagslistan är ett mysterium för mig.

Hur många politiker är bra talare? Det finns många andra viktiga saker som krävs av bra politiker. Jessica arbetar som jurist vilket visar att hon har något innanför pannbenet.
Citera
2018-09-02, 13:02
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Landskrona imorgon kan bli våldsamt.
Fullt med kriminella albaner= Europas negrer.

Hur stor andel av Landskronas befolkning är invandrare?
Citera
2018-09-02, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jessica Ohlson är tyvärr en svag talare. Noll pondus och retorisk förmåga. Det är obegripligt varför de för fram henne en dag som denna och att hon har nummer 3 på riksdagslistan är ett mysterium för mig.

Skulle inte säga att hon är en dålig talare men hon passar inte in i AFS hårdföra retorik och framtoning. Därför passar hon inte heller in på ett torgmöte i Malmö. Det blev väldigt sömnigt, ja..
Citera
2018-09-02, 13:03
Medlem
BlackBookss avatar
Väldigt lite våld med tanke på den stora samling odemokratiska på plats i Malmö. Tur man inte bettade på att blod skulle flyta.
Citera
2018-09-02, 13:04
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel

Du hörde nog fel, hon lämnade över till Kasselstrand. "Gustav","Gustav","Gustav" skanderade dom.
Citera
2018-09-02, 13:05
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Hon har bara en speciell röst. Tycker hon är bra och kompetent. Med juristbakgrund.

Jag håller med. Det är rösten som är hennes stora problem - hon talar genom näsan. Jag kan se bortanför det, men det ger ett intryck som gör att många upplever henne som en svag talare. I själva verket är hon som sagt stark och modig som går upp och möter malmöpöbeln, utan minsta tvekan eller darr på stämman.

Hon borde gå på träning hos en talpedagog, sen kan hon bli perfekt.
Citera
2018-09-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Väldigt lite våld med tanke på den stora samling odemokratiska på plats i Malmö. Tur man inte bettade på att blod skulle flyta.

Polisen verkar ha lärt sig utav Uddevalla. Sen är ju Malmö känt för upplopp och ha svårt att acceptera oliktänkande. SD och SDU blev utsatta för det ena och det andra under sina torgmöten där för några år sen så att de skulle ha kontroll på läget var ju inte så otippat.

Ett torgmöte är ganska lätt och skydda, svårare om man ska marschera genom staden som NMR. Det är då det blir knepigt.
Citera
2018-09-02, 13:06
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrwdtj
Hur stor andel av Landskronas befolkning är invandrare?
Utrikes födda: 26,48 %
Inrikes födda med två utrikes födda föräldrar: 8,87 %
Inrikes födda med en inrikes född förälder: 7,39 %
Inrikes födda med två inrikes födda föräldrar: 57,26 %

Ganska stor del alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in