Citat:
Ursprungligen postat av
Twiggygirl
Bullshit! Dumheter av dej! SD kommer alltid sky AFS som pesten. Inget samarbete där kan jag lova. När SD kämpat i åratal för att bli ett parti som respekteras av många väljare, är du så dum att du tror de skulle ta steget tillbaka då? Hamna i samma "rasistfack" igen? För där finns AFS, och de verkar inte ha nåt emot det. Jag gillar AFS men förjävligt gjort av Kasselstrand att sabba för Sverige,som han gör i denna ödestimme. Jag ser detta som en hämnd på Jimmie för han tog sin hand från dem, vilket jag inte heller gillar (Mattias Karlsson utförde den manövern f.ö). Jävligt dåligt gjort. Men inte rätt tid att hämnas. Sverige blir lidande. SD behöver varenda röst för att göra skillnad. En röst på AFS är en röst plus till sjuklövern samt en röst mindre till SD. Ni som röstar på AFS i detta val är duktiga landsförrädare. Ni sabbar den enda (sista) chansen vi kanske får. Etablissemanget kommer förbjuda "främlingsfientliga" grupper. Dit räknas AFS definitivt, även SD ryker kanske. Löfven har planer. Så släng för fan inte bort er röst på småpartier som inte kommer kunna påverka ett skit!
Naturlgtvis är det inte för att hämnas på Jimmie. De åkte ur för att de ville ha ett tuffare parti än sd och personer som Kasselstrand, Jeff , m.fl är lysande politiker. De skulle radikaliserat sd och tagit sig till toppen om de inte stoppades. sd gjorde allt för att tämja det gamla ungdomsförbundet men det hade en ryggrad av titan. Detta titan är nu afs som naturigtvis kommer vara en blåslampa på sd men inte motarbeta förstås. De stödröstar på sd då de vill ha den mest nationalistiska politiken som möjligt. Och det kommer bli precis på det sätt som de beskriver, en mardröm för hela det korrupta etablissemanget inklusive politikerna. Självklart lägger man sin röst på detta parti så att det blir + 4 -5 procent för sd.+afs alliansen så att det inte blir några spillprocent för nationalismen.De knackar på riksdagsporten.