Citat:
Ursprungligen postat av
zanderman
efter 8v ligger jag på 46ng/dl på pro oil testo E från mshop, 500mg ew. är inte det lite lågt? kan jag vara helt värdelös responder på test ?
Jag vågar inte svara på om det är lågt lr inte, tror du har skrivit fel måttenheter dessutom?
Men, om du svarar dåligt på det, så ska inte det påverka resultat, alltså om du svarar dåligt och har högt testo värde, då kan man säga att du svarar dåligt, men värdet på testo i mätningen blir inte sämre av att du är en dålig responder lr vad du vill kalla det.
Sen tror jag inte folk i allmänhet svarar dåligt på testo, måste väl vara en jävla genetisk defekt för att inte svara på testo lixom.
Hur känner du effekten själv, om vi bortser från resultat av blodprov, händer det något?
o sist av allt, fel tråd för diskussion om märket, det finns en tråd för pro-oil, skulle du komma fram till att det är värdelöst och ha en bra grund o basera det påståendet på, kan du ju skriva en varning här tycker jag, annars tycker jag man kan nöja sig med att diskutera om shoppen sköter leverans/kommunikation här i första hand, du inser säkert att din fråga lär kräva en del svar fram o tbx, vilket blir onödigt kladd i shop tråden.