2018-09-01, 00:39
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Aha, trodde det var samma sak. Vad är skillnaden?
Man behöver inte vara medlem för att bli aktivist. Man kan anmäla sig ändå. Får ett samtal och sedan ska man bli godkänd. Inte alla som får bli aktivister.
Citera
2018-09-01, 00:45
Medlem
robotguras avatar
Varför tror ni ArgaBlatten är så angelägen att ge gratisreklam till MED, men aldrig till AfS? Är han rädd att bli hemskickad eftersom han inte jobbar och går på bidrag tro?
Citera
2018-09-01, 00:51
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Man behöver inte vara medlem för att bli aktivist. Man kan anmäla sig ändå. Får ett samtal och sedan ska man bli godkänd. Inte alla som får bli aktivister.

Drygt 1500 aktivister nu. Tror inte man kan bli aktivist utan att vara medlem. Verkar ju konstigt att man skulle vara aktivist utan att vara medlem.
Citera
2018-09-01, 00:55
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Drygt 1500 aktivister nu. Tror inte man kan bli aktivist utan att vara medlem. Verkar ju konstigt att man skulle vara aktivist utan att vara medlem.
Man kan bli aktivist utan att vara medlem. Har fått mejl om det. Först gick det ut ett mejl till alla medlemmar om att partiet eftersökte aktivister. Några veckor (?, jag minns inte exakt hur lång tid som förlöpte) kom ytterligare ett mejl som sa att även icke-medlemmar nu kunde ansöka om att bli aktivister. Detta var i våras.
Citera
2018-09-01, 00:58
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Varför tror ni ArgaBlatten är så angelägen att ge gratisreklam till MED, men aldrig till AfS? Är han rädd att bli hemskickad eftersom han inte jobbar och går på bidrag tro?

Därför att ArgaBlatten inte är så politiskt inkorrekt som han vill framställa sig som.
Citera
2018-09-01, 00:59
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:

Han är livrädd att skickas tillbaka till Bosnien.
Ganska uppenbart, han kommer givetvis hävda att så är inte fallet.
Han är ganska aggressiv mot AfS på Youtube i kommentarer, hans aggression tyder på att
han med stor sannolikhet kan beröras, jag har förstått det som att killen är arbetslös och hittade en
födkrok i Youtube. Arbetslösa invandrare lär vara i farozonen att få åka hem.

Man kan även tycka att han och hans familj borde åkt hem så fort som kriget var över, istället är de fortfarande här trots att kriget där nere slutade 1995... man har gått från flykting till ekonomisk migrant.
Inte ok.
Citera
2018-09-01, 01:01
Medlem
Syftet med talen i Uddevalla var givetvis enbart att provocera mobben att bli aggressiv. Det lyckades till slut. Och dessa ”politiker” kunde sedan gå runt med sina mobiler för att få ”bra” material till sina sociala medier-kanaler. Otroligt lättläst. Otroligt många överdrifter också om den egna betydelsen. Vilken bubbla man måste leva i. Den tunnhårige snubben som kallar sig partiledare verkar dessutom ha nån slags narcissistisk störning.
Citera
2018-09-01, 01:01
Medlem
Citat:
Vad krävs för att bli aktivist mer konkret då?
Citera
2018-09-01, 01:06
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Han är ett otacksamt luder som inte kan tillerkänna det svenska folket dess hävdvunna rätt till Sverige. Han har fått allt av oss, och med oss så menar jag inte bara dig och mig utan även alla våra förfäder, ett arv som sträcker sig tusentals år tillbaka i tiden. Det var inte "den arga blatten" våra förfäder hade i åtanke när han stod bakom plogen och svettades, eller fällde träd i skogen, fejade sig ner i en livsfarlig gruva. Det var inte i omtanke för att han skulle åtnjuta ett slappt leverne som 30-40-50 generationer svenskar stred, led och blödde. Hade han haft lite jävla heder i kroppen hade han visat lite tacksamhet. Men det går inte för sig. AfS är etnonationalister. Det skrämmer skiten ur en sån ynklig individ som den arga blatten. Därför promotar han Medborgerlig samling. För de förnekar svenskarna dess hävdvunna rätt till Sverige.
Senast redigerad av Tjyvas 2018-09-01 kl. 01:16.
Citera
2018-09-01, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi

Vid ett eventuellt omval kan jag tänka mig bli aktivist. Är inte medlem nu men funderar på bli. Men behöver gärna lite mer info från någon som vet hur det går till.
Citera
2018-09-01, 01:07
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Man kan bli aktivist utan att vara medlem. Har fått mejl om det. Först gick det ut ett mejl till alla medlemmar om att partiet eftersökte aktivister. Några veckor (?, jag minns inte exakt hur lång tid som förlöpte) kom ytterligare ett mejl som sa att även icke-medlemmar nu kunde ansöka om att bli aktivister. Detta var i våras.

Ja, du har har nog rätt i det.
Citera
2018-09-01, 01:15
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Det vill du gärna veta va?.

Nej men allvarligt, jag vet inte vad deras urvalskriterier är.
Senast redigerad av Tjyvas 2018-09-01 kl. 01:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in