Flashback bygger pepparkakshus!
2018-08-16, 08:07
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Jag letar inte efter någon specifik sida utan mer efter generella tips. Det jag är ute efter är seriestrippar som handlar om livet efter 30.

Finns det nån bra serie som handlar om det ämnet nånstans, eller om man kan få tips på något annat ställe att fråga på? Engelska eller svenska spelar ingen roll.

"Baby Blues" är väl gränsfall, då de lär vara ganska precis 30, men väldigt kul:
http://babyblues.com/

"Medelålders Plus" är däremot definitiv efter 30:
https://sv-se.facebook.com/MedelaldersPlus/
Citera
2018-08-29, 21:23
Medlem
Letar efter en tråd.

Ganska ny så borde inte vara så svår att finna egentligen, men är ganska sämst på att hitta och har druckit lite för mycket ikväll.

Tråden handlade iallafall om en tjej som åkte till rinkeby med en SD tröja på sig.
Citera
2018-08-29, 21:55
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Letar efter en tråd.

Ganska ny så borde inte vara så svår att finna egentligen, men är ganska sämst på att hitta och har druckit lite för mycket ikväll.

Tråden handlade iallafall om en tjej som åkte till rinkeby med en SD tröja på sig.

Kan det vara denna, (FB) Riksdagskandidat (S) hånar en 17 årig SD-tjej.
Citera
2018-08-29, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Kan det vara denna, (FB) Riksdagskandidat (S) hånar en 17 årig SD-tjej.

Ja, det var denna tråd jag letade efter =)
Tack för hjälpen!
Citera
2018-08-30, 08:48
Medlem
browneyes avatar
Söker tråden där inlägget finns om mannen som "bara skulle pruta".
Citera
2018-08-30, 10:51
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneye
Söker tråden där inlägget finns om mannen som "bara skulle pruta".
Någon aning om vad tråden i övrigt handlade om? Eller var detta en trådstart?
Citera
2018-08-30, 17:15
Medlem
browneyes avatar
Nej, inlägget handlade om en som haft en bekants bekant på besök och som sovit över.
På morgonen hittades en madrass stående mot väggen i trapphuset med en brun fläck och en lapp som sa: "Förlåt jag skulle bara pruta".
Citera
2018-08-30, 17:18
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneye
Nej, inlägget handlade om en som haft en bekants bekant på besök och som sovit över.
På morgonen hittades en madrass stående mot väggen i trapphuset med en brun fläck och en lapp som sa: "Förlåt jag skulle bara pruta".

Detta gamla, (FB) Vad har Ni gjort för något som Ni inte vill att flickvännen eller polarna ska få veta
Citera
2018-08-30, 23:35
Medlem
browneyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Detta gamla, (FB) Vad har Ni gjort för något som Ni inte vill att flickvännen eller polarna ska få veta

Tack!
Citera
2018-09-07, 20:31
Medlem
Hej,

För ett gäng år sedan, åtminstone 6 så fanns en tråd här på FB där en användare postade dokument eller om det var bilder på anteckningar som han hade skrivit när han satt i fängelse.

Nu kanske jag inte minns detta till punkt och prickar men har för mig att det var som jag skrev ovan.

Det var nog kring ett 20-tal sidor men anteckningar om allt möjligt filosofiskt man kan tänka sig när man sitter instängd i en cell.

Har för mig att personen som skapade tråden nämnde något om att han skulle ge ut en bok i framtiden också.

Någon som känner igen/kommer ihåg det jag letar efter?
Citera
2018-09-10, 17:45
Medlem
Hestapos avatar
Söker tråden där man kunde ge typ en blomma och tacka en moderator. Vill minnas att den låg här i delforumet, vill tacka alla inblandade för allt gott jobb i PI/Valet-2018.

Hoppas på svar från någon som kan/orkar söka bättre än en annan..
Citera
2018-09-10, 17:53
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
Söker tråden där man kunde ge typ en blomma och tacka en moderator. Vill minnas att den låg här i delforumet, vill tacka alla inblandade för allt gott jobb i PI/Valet-2018.

Hoppas på svar från någon som kan/orkar söka bättre än en annan..

(FB) Jag vill ge alla Mod på Flashback en ROS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in