Jag letar inte efter någon specifik sida utan mer efter generella tips. Det jag är ute efter är seriestrippar som handlar om livet efter 30.
Finns det nån bra serie som handlar om det ämnet nånstans, eller om man kan få tips på något annat ställe att fråga på? Engelska eller svenska spelar ingen roll.
"Baby Blues" är väl gränsfall, då de lär vara ganska precis 30, men väldigt kul: http://babyblues.com/
Nej, inlägget handlade om en som haft en bekants bekant på besök och som sovit över.
På morgonen hittades en madrass stående mot väggen i trapphuset med en brun fläck och en lapp som sa: "Förlåt jag skulle bara pruta".
Nej, inlägget handlade om en som haft en bekants bekant på besök och som sovit över.
På morgonen hittades en madrass stående mot väggen i trapphuset med en brun fläck och en lapp som sa: "Förlåt jag skulle bara pruta".
För ett gäng år sedan, åtminstone 6 så fanns en tråd här på FB där en användare postade dokument eller om det var bilder på anteckningar som han hade skrivit när han satt i fängelse.
Nu kanske jag inte minns detta till punkt och prickar men har för mig att det var som jag skrev ovan.
Det var nog kring ett 20-tal sidor men anteckningar om allt möjligt filosofiskt man kan tänka sig när man sitter instängd i en cell.
Har för mig att personen som skapade tråden nämnde något om att han skulle ge ut en bok i framtiden också.
Någon som känner igen/kommer ihåg det jag letar efter?
Söker tråden där man kunde ge typ en blomma och tacka en moderator. Vill minnas att den låg här i delforumet, vill tacka alla inblandade för allt gott jobb i PI/Valet-2018.
Hoppas på svar från någon som kan/orkar söka bättre än en annan..
Söker tråden där man kunde ge typ en blomma och tacka en moderator. Vill minnas att den låg här i delforumet, vill tacka alla inblandade för allt gott jobb i PI/Valet-2018.
Hoppas på svar från någon som kan/orkar söka bättre än en annan..