Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-06, 19:17
  #4933
Medlem
Split-eds avatar
Inte en tråd, men ett inlägg, som flera användare har har som favoriter.

Det är ett inlägg där en användare ger svar på tal att "det inte finns något svenskt" typ, där användaren spaltar upp flertalet saker med Sverige, eller som är svenskt. Ett ganska långt inlägg som är väldigt bra, kom att tänka på detta nu under nationaldagen.
Citera
2018-06-06, 19:25
  #4934
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Inte en tråd, men ett inlägg, som flera användare har har som favoriter.

Det är ett inlägg där en användare ger svar på tal att "det inte finns något svenskt" typ, där användaren spaltar upp flertalet saker med Sverige, eller som är svenskt. Ett ganska långt inlägg som är väldigt bra, kom att tänka på detta nu under nationaldagen.
(FB) Miljöpartist : Svenskt kulturarv existerar inte ?
Citera
2018-06-18, 17:36
  #4935
Medlem
Kan inte glömma en tråd som handlade om en man. Han hade hittat 2 renare en vit och en svart.
Kommer även ihåg att dagisbarn var där och gav renarna äpple. Han hade även svårt att komma på namn till dem, om jag minns rätt.
Citera
2018-06-18, 17:38
  #4936
Medlem
janwindahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solvind
Kan inte glömma en tråd som handlade om en man. Han hade hittat 2 renare en vit och en svart.
Kommer även ihåg att dagisbarn var där och gav renarna äpple. Han hade även svårt att komma på namn till dem, om jag minns rätt.
Kanske (FB) Jag har snott två renar ?
Citera
2018-06-20, 00:53
  #4937
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janwindahl
Kanske (FB) Jag har snott två renar ?


Det var rätt. Har jag ngt att föra i natt.
Tack så mkt.
Citera
2018-07-22, 11:33
  #4938
Avstängd
riksdagsmajoritets avatar
efterfrågar en tråd

Eftersom flashbacks sökmanick suger så undrar jag om ni kan hjälpa mig.

Det fanns en tråd några dagar innan terrorattacken i Norge där TS skrev att något hemskt skulle hända den 22 juli. Tråden blev väldigt viral.
Citera
2018-07-22, 14:33
  #4939
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
Eftersom flashbacks sökmanick suger så undrar jag om ni kan hjälpa mig.

Det fanns en tråd några dagar innan terrorattacken i Norge där TS skrev att något hemskt skulle hända den 22 juli. Tråden blev väldigt viral.

Kan det vara den här:

(FB) Den 22:a Juli i år kommer mänskligheten gå under.

(Hittad via Flashbacks sökmanick)
Citera
2018-07-22, 16:33
  #4940
Avstängd
riksdagsmajoritets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Kan det vara den här:

(FB) Den 22:a Juli i år kommer mänskligheten gå under.

(Hittad via Flashbacks sökmanick)
tack!
Citera
2018-07-28, 17:01
  #4941
Medlem
Luxuss avatar
Jag söker tråden där det är en diskussion mellan anvöndare i nåt ämne om genetik. En användare blir kraftigt ifrågasatt och lackar ur, outar sig sjölv som professor i ämnet och vinner på teknisk knockout. Högst underhållande
Citera
2018-07-28, 17:18
  #4942
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Jag söker tråden där det är en diskussion mellan anvöndare i nåt ämne om genetik. En användare blir kraftigt ifrågasatt och lackar ur, outar sig sjölv som professor i ämnet och vinner på teknisk knockout. Högst underhållande
(FB) Ger rasblandning friskare barn?
Citera
2018-07-28, 17:20
  #4943
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
(FB) Ger rasblandning friskare barn?
Stort tack!
Citera
2018-08-16, 00:59
  #4944
Medlem
Kaustis avatar
Jag letar inte efter någon specifik sida utan mer efter generella tips. Det jag är ute efter är seriestrippar som handlar om livet efter 30.

Finns det nån bra serie som handlar om det ämnet nånstans, eller om man kan få tips på något annat ställe att fråga på? Engelska eller svenska spelar ingen roll.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback