Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Jag hoppas att soc tar hand om SDs och HDs barn snart.
Annars är jag orolig (på riktigt) att det kan bli en
upprepning av Bjärred-fallet.
När pressen ökar så vet man inte vad de kan få för sig
om båda är skyldiga till mordet.
Du är inget annat än en hycklare.
Hade du på allvar varit bekymrad och orolig, så hade du inte skrivit som du gjorde i ditt inlägg #23548 där du utmålar flickornas föräldrar som mördare (SD) resp brottsplatssaboterare (HD).
BTW: Om det är nån i tråden som tror att jag har nån som misstänkt för mordet på LW, så kan jag säga att det har jag inte. Mitt enda "förslag" när det gäller vem som kan ha berövat LW livet, så var det i så fall en hypotetisk älg. Detta med tanke på hur låst Polisen var i ett ärende där en man påstods ha slagit ihjäl din fru. Där var "alla" övertygade om att mannen var mördaren. I fem månader var maken misstänkt. Det kan vara nyttigt att blicka bakåt. Varsågod:
https://www.expressen.se/kvallsposten/alg-dodade-ingemars-hustru--misstanktes/
Jag har för länge sen fåtöljanalyserat texter som SD skrivit (skrev ett par inlägg för länge sen om dessa) och landat i att det är inte konstigt att Polisen har honom som skäligen misstänkt.
Det betyder inte för mig att det är fritt fram att utmåla honom som mördare. Han är ännu inte dömd. Jag förstår att det inte är så noga här med fakta och annat sånt jobbigt. Det här är ju ett chattforum. Här får man spekulera. Här kan den mördade kvinnans son utan betänkligheter utmålas som den som mördade henne. En cykel räckte som "bevis".
Mysig gamflock.