Jag har aldrig mätt mitt IQ på ett seriöst institut. Allt pekar på att jag ligger inom normalen gällande vita människor. Förmodligen tresiffrigt.
Jag kör förövrigt Fedora Linux (och har tidigare varit förespråkare för Debian GNU/Linux). Dina fördomar om mig är oriktiga. Jag lägger bara ut Saken* som den är och låter andra bedöma om det är den rätta vägen att gå.
(*Du är syrian/assyrier och inte svensk, alltså är det troligt att du jobbar/lobbar för syrianers/assyriers väl och inte svenskars)
Alkohol kan förvisso vara destruktivt, men jag är ingen förbudsivrare.
(Ska vi alla följa hjälten Hitler så bör vi avstå från såväl kött som alkohol)
Citat:
Jag personligen är pro-cannabis. Däremot är det såklart ingen ödesfråga för den ariska rasens överlevnad och det vore iDioti att påstå något sådant. "Feminism", massinvandring och judisk-makt är ödesfrågor för oss. Alla de tre frågorna hör samman.
Det är inte "cannabisliberalism", att vara pro-cannabis kräver tresiffrig IQ (man kan inte vara intelligent, än mindre en självständig tänkare, om man är anti-cannabis). Är man en korkad WN-karikatyr som du är så förstår man ju givetvis inte såna här grejer. För övrigt är jag helt övertygad om att både Kasselstrand och Hahne har rökt på (alla ungdomar har det idag, även "nationella"), däremot är nog AfS inte tillräckligt hardcore för att vara pro-cannabis i dagsläget, men det är hur som helst AfS:s förlust att de har tänkt fortsätta vara fientliga mot den mest nationalistiska växten någonsin, lol, men framförallt så kan AfS inte göra något åt saken, du förstår väl att ni anti-cannabis iDioter är helt chanslösa i den här frågan, va?
Tror du på fullaste allvar att vi inte kommer röka cannabis helt lagligt i Sverige snart?
Tror du på fullaste allvar att vi inte kommer röka cannabis helt lagligt i Sverige snart?
Jag kör förövrigt Fedora Linux (och har tidigare varit förespråkare för Debian GNU/Linux). Dina fördomar om mig är oriktiga. Jag lägger bara ut Saken* som den är och låter andra bedöma om det är den rätta vägen att gå.
(*Du är syrian/assyrier och inte svensk, alltså är det troligt att du jobbar/lobbar för syrianers/assyriers väl och inte svenskars)
Citat:
Kött och öl är manligt. Jaga älgen, slakta älgen, äta älgen. Det hela slurpas ned med en god pisslager.
Kött och öl är ju fruktansvärt omanliga grejer (och båda fördummar och skadar din hälsa), dessutom är faktiskt öl en blattegrej (till och med Arnold hävdar att assyrierna uppfann öl i Twins, lol), medan cannabis ändå får anses vara en arisk ört.
Citat:
Det är mer problematiskt med anti-europeiska medier och närvaron av icke-européer i Europa. Vi har ätit kött i tusentals (alternativt miljontals) år. Att det skulle vara ett problem nu är bara kulturmarxistisk propaganda.
Det är dock mycket problematiskt att kött och alkohol har blivit något av en vit identitetspolitik grej. Detta hade ju inte varit ett problem om européer vore en liten isolerad stam naturfolk som levde i Amazonaskogen eller så, men nu är européer cirka 1 miljard människor, och då innebär det allvarliga miljöproblem osv.
Alkohol kan förvisso vara destruktivt, men jag är ingen förbudsivrare.
(Ska vi alla följa hjälten Hitler så bör vi avstå från såväl kött som alkohol)

Detta särskilt om de kommer in i riksdagen.
Herreg-d vad efterblivet.