2018-08-28, 18:35
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Hur känns det att ha tvåsiffrig IQ?
Jag har aldrig mätt mitt IQ på ett seriöst institut. Allt pekar på att jag ligger inom normalen gällande vita människor. Förmodligen tresiffrigt.

Citat:
Det är inte "cannabisliberalism", att vara pro-cannabis kräver tresiffrig IQ (man kan inte vara intelligent, än mindre en självständig tänkare, om man är anti-cannabis). Är man en korkad WN-karikatyr som du är så förstår man ju givetvis inte såna här grejer. För övrigt är jag helt övertygad om att både Kasselstrand och Hahne har rökt på (alla ungdomar har det idag, även "nationella"), däremot är nog AfS inte tillräckligt hardcore för att vara pro-cannabis i dagsläget, men det är hur som helst AfS:s förlust att de har tänkt fortsätta vara fientliga mot den mest nationalistiska växten någonsin, lol, men framförallt så kan AfS inte göra något åt saken, du förstår väl att ni anti-cannabis iDioter är helt chanslösa i den här frågan, va? Tror du på fullaste allvar att vi inte kommer röka cannabis helt lagligt i Sverige snart?
Jag personligen är pro-cannabis. Däremot är det såklart ingen ödesfråga för den ariska rasens överlevnad och det vore iDioti att påstå något sådant. "Feminism", massinvandring och judisk-makt är ödesfrågor för oss. Alla de tre frågorna hör samman.

Jag kör förövrigt Fedora Linux (och har tidigare varit förespråkare för Debian GNU/Linux). Dina fördomar om mig är oriktiga. Jag lägger bara ut Saken* som den är och låter andra bedöma om det är den rätta vägen att gå.

(*Du är syrian/assyrier och inte svensk, alltså är det troligt att du jobbar/lobbar för syrianers/assyriers väl och inte svenskars)

Citat:
Kött och öl är ju fruktansvärt omanliga grejer (och båda fördummar och skadar din hälsa), dessutom är faktiskt öl en blattegrej (till och med Arnold hävdar att assyrierna uppfann öl i Twins, lol), medan cannabis ändå får anses vara en arisk ört.
Kött och öl är manligt. Jaga älgen, slakta älgen, äta älgen. Det hela slurpas ned med en god pisslager.

Citat:
Det är dock mycket problematiskt att kött och alkohol har blivit något av en vit identitetspolitik grej. Detta hade ju inte varit ett problem om européer vore en liten isolerad stam naturfolk som levde i Amazonaskogen eller så, men nu är européer cirka 1 miljard människor, och då innebär det allvarliga miljöproblem osv.
Det är mer problematiskt med anti-europeiska medier och närvaron av icke-européer i Europa. Vi har ätit kött i tusentals (alternativt miljontals) år. Att det skulle vara ett problem nu är bara kulturmarxistisk propaganda.

Alkohol kan förvisso vara destruktivt, men jag är ingen förbudsivrare.

(Ska vi alla följa hjälten Hitler så bör vi avstå från såväl kött som alkohol)
Citera
2018-08-28, 18:36
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Bilder från Karlstad idag indikerar stor uppslutning på torgmötet. Är det någon som kan rapportera?

Svårt att säga någon siffra, men det var definitivt mer än vanligtvis.
Citera
2018-08-28, 18:47
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Hur känns det att ha tvåsiffrig IQ?

Det är inte "cannabisliberalism", att vara pro-cannabis kräver tresiffrig IQ (man kan inte vara intelligent, än mindre en självständig tänkare, om man är anti-cannabis). Är man en korkad WN-karikatyr som du är så förstår man ju givetvis inte såna här grejer. För övrigt är jag helt övertygad om att både Kasselstrand och Hahne har rökt på (alla ungdomar har det idag, även "nationella"), däremot är nog AfS inte tillräckligt hardcore för att vara pro-cannabis i dagsläget, men det är hur som helst AfS:s förlust att de har tänkt fortsätta vara fientliga mot den mest nationalistiska växten någonsin, lol, men framförallt så kan AfS inte göra något åt saken, du förstår väl att ni anti-cannabis iDioter är helt chanslösa i den här frågan, va? Tror du på fullaste allvar att vi inte kommer röka cannabis helt lagligt i Sverige snart?

Kött och öl är ju fruktansvärt omanliga grejer (och båda fördummar och skadar din hälsa), dessutom är faktiskt öl en blattegrej (till och med Arnold hävdar att assyrierna uppfann öl i Twins, lol), medan cannabis ändå får anses vara en arisk ört.

Det är dock mycket problematiskt att kött och alkohol har blivit något av en vit identitetspolitik grej. Detta hade ju inte varit ett problem om européer vore en liten isolerad stam naturfolk som levde i Amazonaskogen eller så, men nu är européer cirka 1 miljard människor, och då innebär det allvarliga miljöproblem osv.

Okej, varför käftar du emot när jag säger som det är då?

Och jo, rätt många i tråden verkar tro att AfS har tänkt göra just det. Det vore bra om vi kunde få den biten förtydligad så att det inte blir mer snack om att "AfS har svikit oss Bullerbynnationalister" senare.

Dessutom så känns det lite som desinformation från vissa AfS-väljare i tråden, att framställa SD som något massinvandringsparti. Det är klart, AfS valfläskar med lite Bullerbyn-snack osv just nu, men att SD skulle vara ett fanatiskt parti för kvotflyktingar osv, detta är lite oärligt att påstå.

@IKN: jag återkommer med ett svar till ditt senaste inlägg, lite senare.

Men skärpning nu. Har hispan verkligen gett dig tillåtelse att använda internet den här veckan? Att propagera för cannabis och skitposta om öl och kött är ju ett tydligt tecken på att synapserna fått sig en snetändning för mycket.

AfS är inte påhejare av legalisering av någon narkotika. Sverige kommer inte legalisera cannibis innan minst hälften av Europas länder redan gjort det. Kan dröja ett tag.
Citera
2018-08-28, 18:51
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Fast det är inte mina hjärnspöken. Det jag försöker poängtera och vad du tydligen är oförmögen att förstå, är att AfS inte kommer utvisa alla med svenskt medborgarskap. Det har som sagt varit ett visst missförstånd i den här tråden från vissa som verkar tro att AfS kommer att upphäva medborgarskapet på alla som inte uppfyller skandinavisk eller europeisk genetik, att hela Sverige kommer bli lika homogent som Bullerbyn osv. Jag förklarar att så inte är fallet, och då kommer du med autistiska svar om att jag skulle vara oinformerad och länkar källor om 80,000 osv.

Vågar du inte skriva att AfS kommer vara okej med en viss mängd invandrare, eller vad är ditt problem?

Om nu AfS inte bara kommer in i riksdagen, utan även får 51% någon dag, så kommer de att försöka slänga ut de värsta invandrarna, och sedan kommer det finnas en del mer eller mindre friktionsfria invandrare kvar.

Jag skrev väl ändå inte att AfS bara kommer att dra in medborgarskapet på någon enstaka islamoterrorist? Och just vad gäller islamoterrorister, så har vi faktiskt inte så många muslimer som har dödat svenskar i islams namn. Dessutom hävdade du att jag var felinformerad när jag skrev att de inte kommer slänga ut alla invandrare.

Just ordet enstaka skrev jag om islsmoterrorister, vi har ju faktiskt bara Akilov i dagsläget, kanske blir någon till snart. Personligen tycker jag dock att mer eller mindre alla muslimer bör utvisas av ren princip, men men.

Hur definierar du rasmedvetenhet? NMR har för övrigt, eller i alla fall hade, någon iransk stödmedlem för ett tag sedan.

Vem eller vilka har hävdat det? Tror mest det är du som missförstått oss andra i tråden som menar att AfS kommer att sparka ut även medborgare som kommit från t.ex. ökenländer och misskött sig. Precis som de själva har yttrat sig i frågan om återvandring.
Citera
2018-08-28, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stabskapten
Din teori stämmer inte.
Igår censurerade Youtube AfS youtubekanal. Idag skriver Samnytt följande artikel.

https://samnytt.se/youtube-censurerar-alternativ-for-sverige-igen/

Vill påminna om vad jag skrev som du svarade på.
Citat:
Jo, men skillnaden är att Fria Tider ser sig mer eller mindre som ett partiorgan till AfS medan Samnytt ser sig som en oberoende röst för den sverigevänliga rörelsen. T.ex. dagens nyhet på Fria Tider om AfS skulle inte anses ha nyhetsvärde på Samnytt, men om Kasselstrand hade attackerats ur någon i publiken så hade de skrivit om det.
Gårdagens nyhet har nyhetsvärde. Fria Tiders artikel för tre dagar sedan hade inte nyhetsvärde annat än om man ser sig som ett partiorgan för AfS, men inte om man ser sig som oberoende.
Citera
2018-08-28, 18:53
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Svårt att säga någon siffra, men det var definitivt mer än vanligtvis.

Det beror nog mest på att Karlstad är större än hålorna dom varit i på slutet som Köping och sånt.
Själv förbereder jag mig med plakat till Kungsträdgården där jag glatt kommer att i ståtligt maejestät skandera "Baja jasistej på våja gatoj" med varm hälsning till "Jegulus".
Senast redigerad av Nostradumbass 2018-08-28 kl. 18:56.
Citera
2018-08-28, 19:02
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Gårdagens nyhet har nyhetsvärde. Fria Tiders artikel för tre dagar sedan hade inte nyhetsvärde annat än om man ser sig som ett partiorgan för AfS, men inte om man ser sig som oberoende.

Samnytt är ett sionistorgan. Youtube har inte anklagat AfS för "hets mot folkgrupp" utan håller på med sina egna regler. HMF är ett svenskt fenomen och Youtubes "hatespeech" är någonting helt annat. Att kalla det Youtube håller på med visar bara att Samnytt är sionistiskt anstruket. Ingen svensk domstol har prövat HMF mot varken AfS eller Kasselstrand. Och de torgmöten jag sett skulle inte nå upp till HMF i svensk domstol.
Citera
2018-08-28, 19:04
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Det beror nog mest på att Karlstad är större än hålorna dom varit i på slutet som Köping och sånt.

De hade även sitt möte på "Soltorget" mitt på Drottninggatan, där det konstant rör sig folk. Även Åkesson brukar tala där. Så det är verkligen en strategisk plats som inte riktigt går att undvika för förbipasserande, till skillnad om de hade talat på Stora Torget.
Citera
2018-08-28, 19:09
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Jag har aldrig mätt mitt IQ på ett seriöst institut. Allt pekar på att jag ligger inom normalen gällande vita människor. Förmodligen tresiffrigt.
Okej, max 100 i så fall, inte en poäng över 100

Citat:
Jag personligen är pro-cannabis.
Okej, så varför snobbretoriken om "cannabisliberaler" och liknande töntsnack?

Citat:
Däremot är det såklart ingen ödesfråga för den ariska rasens överlevnad och det vore iDioti att påstå något sådant.
Faktiskt, så är cannabis just det. Mer specifikt, industrihampa. Det är rätt ironiskt att ett parti som AfS snackar om "globalister" samtidigt som det är just globalisterna, som vill legalisera cannabis. Typ som att globalisterna retar nationalisterna med cannabislegalisering. Globaliseringen började ju på allvar när man förbjöd cannabis. Det var ju liksom då lobbyister som bland annat William Randolph Hearst (han ville kränga träd) började göra västerländska länder beroende av olja från arabländer istället för hempoline/grassoline osv.

Autarki och genuin nationell självständighet är liksom inte möjlig utan industrihampa, i alla fall betydligt svårare.

Sedan kan inte mänskligheten som helhet, arier eller ej, överleva med fortsatt cannabisförbud. Cannabisförbudet handlar liksom inte om att "skydda" ungdomars hjärnor och liknande regimpropaganda, utan just om fortsatt förbud mot industrihampa. Det finns liksom ingen mer miljövänlig, nationalistisk och självständig växt än industrihampa, för ett land. Du är lite för mycket mainstreamtänkare för att connecta dotsarna i den här frågan.

Citat:
"Feminism", massinvandring och judisk-makt är ödesfrågor för oss. Alla de tre frågorna hör samman.
Cannabis är faktiskt större än dessa tre demografiska frågor. Återigen, det krävs tresiffrig IQ, vilket judeglobalisterna faktiskt har och därför kommer de vinna godhetspoäng i cannabisfrågan, medan vit nationalism karikatyrer som du själv kommer att ondskeförklaras med er propaganda om kött och öl (som kräver många vita liv, varje år).

Citat:
Jag kör förövrigt Fedora Linux (och har tidigare varit förespråkare för Debian GNU/Linux). Dina fördomar om mig är oriktiga. Jag lägger bara ut Saken* som den är och låter andra bedöma om det är den rätta vägen att gå.
Okej. Om du hade haft tresiffrig IQ så hade du förstått att open source (alltså Linux osv), cannabis/hampa och veganism alla hör ihop, inte bara ideologiskt utan även på så sätt att de representerar överlägsenhet inom deras respektive områden.

Citat:
(*Du är syrian/assyrier och inte svensk, alltså är det troligt att du jobbar/lobbar för syrianers/assyriers väl och inte svenskars)
Det är ingen "lobbyism" här från min sida inte. Jag tror inte att AfS kommer in, och om de nu kommer in i år, så kommer de inte vara värsta rasrenhetspartiet om det nu är vad du tror. Faktum är att jag blir inte förvånad om vi får se en eller annan svartskalle i AfS så småningom Detta särskilt om de kommer in i riksdagen.

För övrigt om jag får välja att två partier som är utanför riksdagen just nu ska komma in, då väljer jag Piratpartiet och AfS (och PP före AfS, eftersom vi redan har SD och då är det viktigare att PP kommer in). Jag är generellt sett inte emot många partier, jag tycker nämligen att det är bra med just konkurrens och alternativ

Hur som helst, AfS är inget dåligt parti så sett, de har en del viktiga policies som saknas i riksdagen just nu, och då tänker jag framförallt på utrikespolitiken. Det verkar som att vi bara har Putinofober i riksdagen idag, och detta är ju inte bra.

Citat:
Kött och öl är manligt.
På stenåldern ja.

Citat:
Jaga älgen, slakta älgen, äta älgen. Det hela slurpas ned med en god pisslager.
Du verkar ju ha ganska dålig smak, och vara en obekväm människa

Citat:
Det är mer problematiskt med anti-europeiska medier och närvaron av icke-européer i Europa. Vi har ätit kött i tusentals (alternativt miljontals) år. Att det skulle vara ett problem nu är bara kulturmarxistisk propaganda.
Återigen, här krävs det tresiffrig IQ för att förstå självklarheter: "vi har gjort det i miljontals år" spelar ingen roll. Att tro att 7 miljarder människor har samma miljöpåverkan som när hela mänskligheten bara var några tusen individer, det är liksom dyskalkyli.

Citat:
Alkohol kan förvisso vara destruktivt, men jag är ingen förbudsivrare.

(Ska vi alla följa hjälten Hitler så bör vi avstå från såväl kött som alkohol)
Hitler var ju helt klart smartare än du, så det är väl bara att börja heila?

Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Men skärpning nu. Har hispan verkligen gett dig tillåtelse att använda internet den här veckan? Att propagera för cannabis och skitposta om öl och kött är ju ett tydligt tecken på att synapserna fått sig en snetändning för mycket.

AfS är inte påhejare av legalisering av någon narkotika. Sverige kommer inte legalisera cannibis innan minst hälften av Europas länder redan gjort det. Kan dröja ett tag.
Som sagt, det är AfS:s förlust om de nu inte har tänkt vara cannabisvänliga. Personligen skiter jag i vilket, om nu AfS har tänkt vara anti- eller pro-cannabis, spelar ingen roll, cannabislegaliseringen är snart här globalt hur som helst. Efter att Kanada legaliserar så gör alla andra västerländska länder också det, halva USA har ju legaliserat redan. Lycka till då att gå omkring och propagera "cannabis är en globalistgrej, riktig vit kultur är kött och öl" Herreg-d vad efterblivet.

Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Vem eller vilka har hävdat det? Tror mest det är du som missförstått oss andra i tråden som menar att AfS kommer att sparka ut även medborgare som kommit från t.ex. ökenländer och misskött sig. Precis som de själva har yttrat sig i frågan om återvandring.
Jag har inte missförstått någonting. Jag har snarare hävdat det hela tiden, att AfS inte kommer sparka ut precis alla, medan vissa i tråden sitter och önsketänker om 99.99% etniskt rent Sverige osv med AfS vid rodret. Sedan kom vi in på den här diskussionen i och med det här inlägget:

(FB) Alternativ för Sverige (AfS) - samlingstråd

Aja, ska göra lite annat nu.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-08-28 kl. 19:16.
Citera
2018-08-28, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Samnytt är ett sionistorgan. Youtube har inte anklagat AfS för "hets mot folkgrupp" utan håller på med sina egna regler. HMF är ett svenskt fenomen och Youtubes "hatespeech" är någonting helt annat. Att kalla det Youtube håller på med visar bara att Samnytt är sionistiskt anstruket. Ingen svensk domstol har prövat HMF mot varken AfS eller Kasselstrand. Och de torgmöten jag sett skulle inte nå upp till HMF i svensk domstol.
Är detta citat av Kasselstrand felaktigt?
Citat:
– Jag ser YouTubes censur och anklagelser om ”hets mot folkgrupp” som en ren kvalitetsstämpel av mitt budskap. Det är ändå problematiskt att jag som partiledare för ett snabbt växande parti i Sverige inte tillåts föra ut mina åsikter på sociala medier, sa Kasselstrand i maj.
Citera
2018-08-28, 19:17
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Okej, då är vi överens antar jag.

Om man kastar ut alla svenska medborgare ur Sverige, så blir Sverige tomt.

Citat:
Däremot är det rätt många AfS-väljare som verkar tro just detta.

Nä, precis ingen tror det.

PS. Du är knappast lika förvirrad som du låter. Men det du skriver är helt vansinnigt förvirrat.
Citera
2018-08-28, 19:35
Medlem
loqus avatar
Passerad två medelålders damer på gångbanan idag på lunchen. Saktade ner lite då jag hörde att de samtalade om AfS. Uppenbart hade de båda hört talas om partiet och deras huvudbudskap. De var inte direkt sympatisörer, och övergick sedan till att tala om att de var oroliga för SD i valet.
På väg hem kikade jag in i en förtidsröstningslokal och kollade om AfS-sedlar fanns. Det gjorde de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in