Citat:
Det kanske var onödigt att använda ordet fascism, det sker iaf en oroväckande utveckling inom rätts- och mediepolitiken i de där länderna. Jag kan hålla med om att Sverige idag har en vänstervridning i sin samhällsdiskurs som undertrycker andra uppfattningar och rent allmänt försvårar en öppen samhällsdebatt. Jag tycker dock inte att rätt sätt att hantera de här intellektuella jävla amöborna som Bah Kuhnke mfl genom att följa Ungern och Polen utan snarare att sträva efter ett samhälle där yttrandefriheten fungerar i praktiken.Du tycker inte om Ungern och en dal andra länder för att de går mot fascism. Jag skulle vilja hävda att vi har haft vänsterfascism i Sverige i över hundra år. Media är helt i vänsterfascismens händer. Kritik mot media skapar en skitstorm av gigantiska proportior t o m mot en moderat nysvensk persisk moderat riksdagsledamot. Domstolarna är oerhört partiska och har hemliga nätverk (läs mer om det på Ledarsidorna).
Jag röstar efter övertygelsen att Sverige behöver gå spikrakt åt höger. AfS är landets enda högerparti. MED hade också kunnat räknas dit om de inte varit en falsk opposition som när de inte ber om ursäkt för att de blivit anklagade för att vara högerextrema, så bekämpar de AfS så gott de kan för att ställa in sig inför etablissemanget.
Det handar dessutom om kompetens. Titta på de där två som SD skickade till EU och de två som vände ryggen mot AfS. Ingen högermänniska kan stödja sådana plebejer.
Resten av högern kommer så småningom att ta upp återvandring om AfS kommer in. Motståndet mot EU och NATO kommer det aldrig att bli något av. Bara att nonchalera.
Jag röstar efter övertygelsen att Sverige behöver gå spikrakt åt höger. AfS är landets enda högerparti. MED hade också kunnat räknas dit om de inte varit en falsk opposition som när de inte ber om ursäkt för att de blivit anklagade för att vara högerextrema, så bekämpar de AfS så gott de kan för att ställa in sig inför etablissemanget.
Det handar dessutom om kompetens. Titta på de där två som SD skickade till EU och de två som vände ryggen mot AfS. Ingen högermänniska kan stödja sådana plebejer.
Resten av högern kommer så småningom att ta upp återvandring om AfS kommer in. Motståndet mot EU och NATO kommer det aldrig att bli något av. Bara att nonchalera.
Du får gärna leta reda på det där på ledarsidorna, jag googlade lite och hittade inget som stämmer in på din beskrivning.
Jag ser det så att Sverige är helt unikt misskött framförallt på migrationsområdet och genom den allt mer absurda nanny-state mentalitet som genomsyrar samhället där fullt friska människor får subventioner till elcyklar och muslimer ges pengar så att de kan utöva sin dysfunktionella ideologi och leta efter rasistiska strukturer. Precis som du och (AfS) säger Sverige behöver en rak höger. Jag litar dock inte på AfS-människorna utan. (USA är oxå helt unikt men där behövs nog snarare en rak vänster vilket kan kännas lite märkligt)
Mitt intryck är att vi vill ungefär samma sak men har olika smak när det gäller olika partier. Det du skriver om MED känner jag inte igen alls. Sadé sa att han kunde tänka sig att samarbeta med AfS när han och Kasselstrand blev intervjuade i SVT. Han har även sagt om och om igen att det handlar om sakfrågor vid eventuella samarbeten och att det som sjuklövern håller på med är en sandlåda. Det där om kontrollerad opposition säger mig ingenting. Det kvittar hursomhelst eftersom det nu står rätt klart att de inte kommer få 4 procent iaf. Mitt intryck efter en lokal träff är att de kan behöva 4 år till på sig för att få ihop mer vettiga människor.
Vi får hoppas att återvandring blir något som kommer i flera länder i europa då kan säkert fårskocken i sverige haka på det. Dock är jag tveksam till det på det sätt som AfS har beskrivit det.
Kör hårt.