2018-08-27, 22:48
Medlem
Wild.Bills avatar
Vem tar över efter Mou egentligen? Martin O'neill vore ett bra val.
Citera
2018-08-27, 22:49
Medlem
Jag är inget fan av United, och än mindre Mourinho.
Men det känns faktiskt lite tråkigt att matchen slutar 0-3 när de för en gångs skull vågar gå framåt.

Sen att Lindelöf presterar under all kritik är riktigt tråkigt...
Citera
2018-08-27, 22:57
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wild.Bill
Vem tar över efter Mou egentligen? Martin O'neill vore ett bra val.
Ja det är väl det som är frågan. Vem finns ens tillgänglig? Framförallt så här tidigt på säsongen. Vet att det pratats om zidane men tror det bara är rykten. Tror inte han är intresserad. Conte är ledig men borde knappast vara aktuell. Står ju för samma trista fotboll. Lauren blanc kanske? Gammal united spelare. Annars blir det väl någon tillfällig lösning med carrick eller något sånt.
Citera
2018-08-28, 06:14
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Känns inte som det finns någon återvändo nu för Mourinho. Han måste få sparken. Sen är väl frågan vem fan vill anställa honom igen. Att United tog spillrorna av Mourinho senast vittnar om hur jävla långt efter United är i fotbollens utveckling.
Citera
2018-08-28, 06:30
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Känns inte som det finns någon återvändo nu för Mourinho. Han måste få sparken. Sen är väl frågan vem fan vill anställa honom igen. Att United tog spillrorna av Mourinho senast vittnar om hur jävla långt efter United är i fotbollens utveckling.
Mourinho var en desperat jippo anställning då man city precis landat guardiola. Man kände sig tvugna att plocka in ett lika stort namn. Man hade ingen långsiktig eller tanke överhuvudtaget en tanke på hans fotboll eller om han passade in. Och nu får man betala för det. En pajas. Undrar också vilket lag som vill anställa mourinho efter det här. Enda topplaget jag kan tänka mig är kanske PSG, som i ren desperation för att nå CL framgångar plockar in mourinho om tuchel misslyckas. Men annars är nog broarna brända, och han får söka sig till lite mindre lag, eller landslag. Kanske comeback i inter om spalletti sparkas.
Citera
2018-08-28, 08:10
Medlem
Etrades avatar
Mycket trevligt att stå på 9p efter 3 matcher.
Och detta trots att Spurs inte spelat speciellt bra i någon match. Fanns perioder mot Fulham där laget var bra men annars ganska mediokert.

Skönt att en kille som Moura kliver fram nu när Son krigar med landslaget för att slippa militärtjänst.

Spännande match till helgen mellan Watford - Spurs.
Båda lagen på 9p efter 3 matcher.
Citera
2018-08-28, 08:52
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Mycket trevligt att stå på 9p efter 3 matcher.
Och detta trots att Spurs inte spelat speciellt bra i någon match. Fanns perioder mot Fulham där laget var bra men annars ganska mediokert.

Skönt att en kille som Moura kliver fram nu när Son krigar med landslaget för att slippa militärtjänst.

Spännande match till helgen mellan Watford - Spurs.
Båda lagen på 9p efter 3 matcher.
Ja bara lyfta på hatten för spurs och poch. Mycket negativ fokus på united och mourinho, förståeligt och med all rätta, men man ska inte glömma att mitt i mourinhos gnäll om att han inte fick en mittback för 60 m pund så har poch inte fått spendera en endaste pund i sommar. Och resultaten i inledningen talar för sig själva. Han gör ett fantastiskt arbete med det han har och utvecklar både spelare och klubb. En bra ambassadör ochså i sitt uppträdande (och hur han ser ut, riktigt stilig igår). Han är nog allt united skulle vilja ha i nuläget. Kanske har jag ännu en gång underskattat spurs och betydelsen av deras långsiktiga och harmoniska arbete, även om det är tidigt på säsongen. Chelsea, spurs, city och liverpool får ändå sägas göra ett litet mini ryck i kampen om topp 4. Arsenal och united ser väldigt instabila ut. Med all respekt för watford som såklart också står på full pott.
Citera
2018-08-28, 09:43
Medlem
Wild.Bills avatar
Måste säga att jag är förvånad att Lloris ändå fick starta när han i helgen fick sitta i en cell pga rattfylla. Vad sänder det för signaler egentligen? Rose fick ju sitta en del bänk efter en intervju förra säsongen men en rattfylla är tydligen mer acceptabel än en öpprnhjärtad intervju

Nu gav ju Poch alla sina spelare kramar efter matchen men den Lloris fick var lite väl kraftig

Vad tycker ni andra?
Citera
2018-08-28, 09:49
Medlem
Citat:
Måste säga att jag är förvånad att Lloris ändå fick starta när han i helgen fick sitta i en cell pga rattfylla. Vad sänder det för signaler egentligen? Rose fick ju sitta en del bänk efter en intervju förra säsongen men en rattfylla är tydligen mer acceptabel än en öpprnhjärtad intervju

Nu gav ju Poch alla sina spelare kramar efter matchen men den Lloris fick var lite väl kraftig

Vad tycker ni andra?

Det säger att alla är vanliga människor som kan göra fel ibland.
Citera
2018-08-28, 10:25
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:

Vad tycker ni andra?

Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det säger att alla är vanliga människor som kan göra fel ibland.
Ja så kan man visserligen se på det, men tycker ändå det är en intressant poäng och jämföra behandlingen av lloris med rose. Niva var inne på det igår också, fotbollen är väldigt förlåtande för sådana "skandaler" (rooney/adams). Har man den särställningen i samhället som det innebär när man tjänar dem stora pengarna på att spela fotboll borde också kraven på ens uppförande vara högre, och kräva större ansvar/straff när man felar. Tycker själv det var fel att spela lloris. Men lätt att säga utifrån kanske. Poch har resultat och tänka på. Fotbollen är extremt resultatdriven, moral och etik kommer i andra hand.
Citera
2018-08-28, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Ja så kan man visserligen se på det, men tycker ändå det är en intressant poäng och jämföra behandlingen av lloris med rose. Niva var inne på det igår också, fotbollen är väldigt förlåtande för sådana "skandaler" (rooney/adams). Har man den särställningen i samhället som det innebär när man tjänar dem stora pengarna på att spela fotboll borde också kraven på ens uppförande vara högre, och kräva större ansvar/straff när man felar. Tycker själv det var fel att spela lloris. Men lätt att säga utifrån kanske. Poch har resultat och tänka på. Fotbollen är extremt resultatdriven, moral och etik kommer i andra hand.

Om Lloris suttit på bänken igår skulle det bara ge spekulationer till media. Då är det bättre att han spelar så löser klubben problemet internt.
Lloris ska infinna sig i rätten nu i september om jag inte är fel ute. Han lär nog få böter eller samhällstjänst vilket brukar vara det vanliga straffet.

Om jag inte missminner mig gick Rose ut och kritiserade klubben vilket inte brukar vara populärt. Du kritiserar inte din arbetsgivare öppet. Är du inte lojal mot klubben så blir det bästa fall en bänkplats.

Så jag tror en rattfylla ses som en lindrig förseelse om det bara är en engångsföreteelse.
Citera
2018-08-28, 11:52
Moderator
zanteras avatar
Tycker det sänder signalerna att tränaren endast markerar och petar en spelare om det inte skadar startelvan speciellt. Även om man borde satt Lloris vid sidan eller tagit bindeln så förstår man ju ur ett fotbollsperspektiv varför Poch väljer att inte peta sin ordinarie målvakt och kapten i en jätteviktig match borta mot Man United på Old trafford.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in