2018-08-27, 23:41
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WagnerRockarLoss
FYP.

Så det är alltså inte champagnen vi ska lägga på kylning, utan grodan.
Citera
2018-08-27, 23:46
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Var med och skriv historia rösta in AFS in i parlamentet för att skapa förändring på riktigt. Tänk på alla marxisters tårar som kommer släcka våran törst på valnatten! Jag vill se floder av blod strömma ner från förrädarnas kinder!

Kommer att tänka på den här:
https://www.weeklystandard.com/daniel-halper/trump-megyn-kelly-had-blood-coming-out-of-her-eyes-blood-coming-out-of-her-wherever
Citera
2018-08-27, 23:51
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
https://www.breakit.se/artikel/15010/alternativ-for-sverige-smog-in-pa-dn-och-gp-fick-in-otillaten-annons

Hahahaha! Bilden från DN's hemsida är obetalbar!

Ha ha! Helt underbart! Smarta killar som utnyttjar de nya möjligheter, som de nya tiderna ger, till max.

Citat:
Jag kan bekräfta att vi framgångsrikt har annonserat vår återvandringspolitik på @dagensnyheter, @GoteborgsPosten och en rad andra etablissemangssajter! #AfS2018 https://t.co/04xjldq0w3
— William Hahne (AfS) (@William_Hahne) August 27,
Citera
2018-08-27, 23:55
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Ha ha! Helt underbart! Smarta killar som utnyttjar de nya möjligheter, som de nya tiderna ger, till max.

Wolodarski smälter snart som den där gestapogubben i Indiana Jones! 😂
Citera
2018-08-27, 23:55
Medlem
Tjyvass avatar
"Otillåtna" annonser åsido, är det bara jag som misstänker att de sitter på en riktig publicitets-bomb till sista veckan? Jag menar något riktigt spektakulärt.
Senast redigerad av Tjyvas 2018-08-28 kl. 00:01.
Citera
2018-08-28, 00:06
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Wolodarski smälter snart som den där gestapogubben i Indiana Jones! 😂

Jag undrar på fullt allvar hur många i vänstermaffia som har tvångsbeteende i form av duschneuroser. De måste känna det som om de vadar i smuts (som kommit in i "demokratins finrum"). Det är inte bara deras huvuden som smälter, utan hela världen omkring dem.

Smälter, smälter! Som the Wicked Witch of the West. Ändå har vi bara hällt vatten på dem...
Citera
2018-08-28, 00:10
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
"Otillåtna" annonser åsido, är det bara jag som misstänker att de sitter på en riktig publicitets-bomb till sista veckan? Jag menar något riktigt spektakulärt.

Ja, jag kan inte föreställa mig något annat. De har haft god tid att planera sina drag och jag förväntar mig mycket publicitet de kommande veckorna.
Citera
2018-08-28, 00:13
Medlem
StuGs avatar
Citat:

Citat:
...

Smälter, smälter! Som the Wicked Witch of the West. Ändå har vi bara hällt vatten på dem...
Precis! De har i princip bara den makt man ger dem.
Vi är inte rädda längre :
https://youtu.be/t6pvMFfQF50
Citera
2018-08-28, 00:15
Medlem
FlashyBears avatar
https://www.breakit.se/artikel/15010/alternativ-for-sverige-smog-in-pa-dn-och-gp-fick-in-otillaten-annons
Högerradikala Alternativ för Sverige dök upp på flera nyhetssajter – fick in otillåten annons
Citat:
I annonsen skriver partiet “Dags att åka hem”, som en referens till den återvandringspolicy och totala asylstopp partiet förespråkar.

Annonsen har bland annat visats på Dagens nyheter – som själva beskrivit partiet som högerextremt, Göteborgsposten och Dagens media. På DN ska annonsen ha dykt upp på den allra platsen på sajten – toppbannern strax under menyraden.
Citera
2018-08-28, 00:16
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Tittade på kommentarerna till Samnytt-artikeln "SD svänger – vill sluta ta emot kvotflyktingar"

https://samnytt.se/sd-svanger-vill-sluta-ta-emot-kvotflyktingar/

---

De mest lajkade kommentarerna (Sortera efter bästa) är i tur och ordning:

1. Populärast var en vass kommentar av Jeff Ahl.

2. strumpelvis • för 14 timmar sedan
Alternativ för Sverige påverkar. Denna vändning från SD hade aldrig kommit om det inte vore för AFS inträde på den politiska banan

3. Punchny • för 13 timmar sedan
Där ser ni, att AfS redan påverkar svensk politik i allmänhet och SD's politik i synnerhet. Detta är ett bevis på att AfS behövs.

4. Någon som gnäller på Jeff Ahl.

5. baaaarnen@gmail.com • för 14 timmar sedan
Märks att nu när Afs är med i spelet har satt press på SD.

6. Ladulås • för 9 timmar sedan
Alternativ-för-Sveriges ‘Återvandringsturné’ har alltså redan fått SD att gå ut med att man ämnar satsa en miljard (1 000 000 000) kronor på återvandring (som man kallar för ”integrationssatsning”, för att inte stöta sig alltför mycket med 7-klövern).
Med AfS i Riksdagen så kommer det att bli flera sådana eftergifter från kappvändarna i SD, till fromma för alla verkliga Sverige-vänner. Därför är inget viktigare i valet, för oss svenskar, än att rösta in Alternativ-för-Sverige i Riksdagen – för då kommer SD att återigen bli ett Sverige-vänligt parti.

7. sunken • för 12 timmar sedan
Att AFS fick SD att ta detta beslut är som att göra avbön under galgen. Det finns alltså inte som en naturlig del av SD:s partiprogram. SD har tagit många steg emot PK vilket syns, inte minst, i NATO-frågan och utrikespolitiskt.

---

Ja, och sen bara fortsätter det. 8-10 var också pro-AfS, sen orkade jag inte kolla mer.

Det är alltså så här som vindarna blåser på Samnytt nuförtiden!
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2018-08-28 kl. 00:35.
Citera
2018-08-28, 00:40
Medlem
Doktor Porks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Att ockupera hela Kungsträdgården känns väl som i sig en ganska bra publicitetsbomb, men jokern är ju naturligtvis underhållningen och de utländska gästerna. Det är ju verkligen inte direkt otänkbart att ett av skälen åka på den där konferensen i Ryssland var att interagera med andra politiska partier, och Kasselstrand sade ju efteråt att många ute i Europa var glada att äntligen få ett svenskt nationalistiskt parti som vill prata med dem, till skillnad från Sverigedemokraterna som isolerat sig från den europeiska nationella rörelsen. Visst, vi kanske kan vänta oss att de bjudit in Trump eller Putin, men ledande företrädare för nationella partier i Europa skulle ju kunna blir rätt spännande.

Ett lite hippare och modernare dragplåster vore ju om de bjudit in kända personer i den alternativa högern på internet som har en egen stor plattform. Det skulle ju också kunna ge uppmärksamhet.
Citera
2018-08-28, 00:46
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Pork
Att ockupera hela Kungsträdgården känns väl som i sig en ganska bra publicitetsbomb, men jokern är ju naturligtvis underhållningen och de utländska gästerna. Det är ju verkligen inte direkt otänkbart att ett av skälen åka på den där konferensen i Ryssland var att interagera med andra politiska partier, och Kasselstrand sade ju efteråt att många ute i Europa var glada att äntligen få ett svenskt nationalistiskt parti som vill prata med dem, till skillnad från Sverigedemokraterna som isolerat sig från den europeiska nationella rörelsen. Visst, vi kanske kan vänta oss att de bjudit in Trump eller Putin, men ledande företrädare för nationella partier i Europa skulle ju kunna blir rätt spännande.

Ett lite hippare och modernare dragplåster vore ju om de bjudit in kända personer i den alternativa högern på internet som har en egen stor plattform. Det skulle ju också kunna ge uppmärksamhet.
Kan ju vara någon från AfD? Le Pen? Orban? Någon från FPÖ? Finns väl rätt många potentiella, även om man mest kan spekulera.
Pewdiepie vore ju något annars, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in