2018-08-27, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymmij1958
Joel ha en cpskad och svagare på en sida och en hjäna som en nio åring
CP-skada var det ja.

Men tidigare i tråden har det sagts att han inte har något förståndshandikapp. Nu säger du att han har en hjärna som en nioåring. Vilket är rätt?
Medlem
Citat:
Polisen få ju kolla joels dator mobil och kolla terese mobil ser polis ju vem skyldige är om de är Joels ip som visas expel på nån av hans saker är han den skyldige så polis få ta in sakerna och kolla anser jag

Kanske är en hackare som spökar igen?
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Om det nu är Tessan som håller på igen och hon nu bor hos Joel så är ju risken rätt stor för att hon lärt sig såpass mycket från att ha läst här att det hon åkte på senast var bland annat att det kunde spåras till henne. Om dom bor tillsammans så kan hon ju ha skrivit saker från hans telefon/dator för att ytterligare sätta honom i skiten.
En framtida FUP får bekräfta saken. Men jag hoppas att det ännu en gång går att bevisa att det är Tessan som håller på.

Polisen lär ju förstå vem det är som ligger bakom. Men att bevisa det är en annan femma! Dock så känner jag att både de gamla hoten och de nya har en sak gemensamt! Dom kommer från mobiler och IP adresser som Terese har haft tillgång till!
2018-08-27, 13:55
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Polisen få ju kolla joels dator mobil och kolla terese mobil ser polis ju vem skyldige är om de är Joels ip som visas expel på nån av hans saker är han den skyldige så polis få ta in sakerna och kolla anser jag

Varför känns det som att du erkänner att Terese har använt Joels mobil och nätverk när dom senaste hoten har gjorts?
2018-08-27, 13:55
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Polisen lär ju förstå vem det är som ligger bakom. Men att bevisa det är en annan femma! Dock så känner jag att både de gamla hoten och de nya har en sak gemensamt! Dom kommer från mobiler och IP adresser som Terese har haft tillgång till!

Och gör de en språkanalys samt jämför med tidigare hot är det uppenbart vem som står bakom. Dvs T och inte Joel.
2018-08-27, 14:03
Medlem
Citat:

Terese och Joel måste väl ha samma IP-adress då de bor ihop?
2018-08-27, 14:04
Medlem
Citat:
Varför känns det som att du erkänner att Terese har använt Joels mobil och nätverk när dom senaste hoten har gjorts?

Fick samma känsla. Tog upp i tråden för någon vecka sen att jag misstänkte att terese gått tillbaks till joel enbart för detta. Nya hot med joels ip och antagligen hans mobil. =bästaste mamman får barnen tillbaks
2018-08-27, 14:24
Medlem
Citat:
Nä, polisen ser från vilken IP-adress hoten förmodligen är skickade men de ser inte vem som höll på med datorn och telefonen. Jag tror Terese har haft möjlighet att mejla från J dator och telefon. De bodde ihop och hans telefon var säkert tillgänglig för henne ibland.

Vid det här laget borde en ny polisutredning vara på gång. Vet du om polisen tittar på detta?
2018-08-27, 14:27
Medlem
Jag blir rädd på riktigt för Joels skull. Stackars kille.
2018-08-27, 15:22
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Jag blir rädd på riktigt för Joels skull. Stackars kille.

Både ja och nä! Han vet vad hon är kapabel till att göra och ändå tar han tillbaka henne! Sen tycker han kanske att hon förtjänade en andra chans, vad vet jag?
2018-08-27, 15:26
Medlem
Citat:
Både ja och nä! Han vet vad hon är kapabel till att göra och ändå tar han tillbaka henne! Sen tycker han kanske att hon förtjänade en andra chans, vad vet jag?

En andra chans, å vad gör hon? Sätter honom i skiten ännu en gång. Att Joel är godtrogen är en sak, att Tessan utnyttjar det är en riktigt vidrig sak att göra.
Jag tror inte riktigt Joel förstår till fullo hur hemsk hon är.
2018-08-27, 15:30
Medlem
SmygarBerits avatar
Vad ska Joel göra i Sthlm? Fått jobb å Donken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in