Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-27, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Så är det naturligtvis inte - men det finns en tendens i MSM att få det till det. För att kunna neutralisera kritik som "antisemitism".
Men det kommer inte att funka eftersom globalism är större än så. Jag tror knappast Chomsky och Soros drar jämt...

Jo, exakt så är det. Att du är dåligt insatt och okunnig, eller oärlig, förändrar inte detta faktum. Utan judar hade det aldrig uppstått någon "globalism" och utan judar och judisk makt hade den aldrig kunnat genomdrivas.

Citat:
Bush, Clinton, Macron, Reinfeldt, EU-kommissionen, megaföretag och storbanker drivs inte av etniska motiv utan av makt och pengar.

Vilka tror du att det är som ger såna som Clinton, Reinfeldt och Macron pengar och viss makt? Figurer som Reinfeldt och Macron är ju bara marionettdockor, de är korrupta lakejer åt de intressen.som dominerar media, ekonomi m.m. i Västvärlden och dessa intressen drivs av etniska motiv, de följer en etnisk agenda.

Citat:
Det finns såklart judar som verkar för multikulturalism (se intervjun med Barbara Lerner Spectre) och globalism men det är att reducera frågan och samtidigt göra "antisemitismkortet" relevant.

Ja, det finns väldigt, väldigt, många såna judar. Antisemitism är alltid relevant, det är ju icke-judars försvar mot de angrepp och övergrepp som judarna utsätter dem för. Antisemitism är sunt förnuft.

Citat:
Många judar i Sverige och Västeuropa avskyr multikulturalism och vill se en etniskt homogen självständig nationalstat såsom europeiska nationer var fram till 70-talet.

Jasså, vilka då? Inga judar vill se etniskt homogena och nationalistiska stater bland icke-judiska folk eftersom såna stater inte brukar tolerera judar. Judar är ju en etniskt främmande grupp och om Sverige ska bli etniskt homogent så måste de ju lämna Sverige.

Citat:
Makten vill inte att folk skall förstå det. Makten vill att folk som pavlovska hundar skall tänka "nazism nazism" när politiker som Kasselstrand talar om saker som är sunt förnuft, självklarheter i etablerade partier i Europa fram till 70-talet innan kulturradikalernas marsch genom institutionerna.

"Kulturradikalism" är ett fenomen skapat av judar i syfte att undergräva våra nationer och flertalet "kulturradikaler" i Västvärlden har ju också varit judar.

Det går inte att vara listig och lura makten genom att använda kodord som "globalister"(man kan undvika hmf, men man lurar ingen) Det rätta förhållningssättet är istället att stå upp för svenska folket utan att skämmas och utan att bry sig om vad Bonniers och andra folkfientliga aktörer säger.

Vi är här för att rädda det svenska folket och bekämpa folkets fiender. Om detta gör att vissa kallar oss för rasister och antisemiter så är det strunt samma, vi gör bara det som måste göras.
Citera
2018-08-27, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
AFS är ju pragmatiker - de vill kasta ut de som är en belastning - dit hör inte en yrkesverksam tandläkare (om hen inte är kriminell osv) eller en thaihora (om hen inte går på bidrag, vägrar lära sig svenska osv).

Om tandläkaren fuskade och ljög när han kom till Sverige så ska han ut. Blatten skulle aldrig ha släppts in, hör inte hemma här och ljög när han ansökte om asyl m.m. i Sverige. Blatten ska ut.
Citera
2018-08-27, 11:22
Tycker afs borde ha gjort ett stort stunt som folk inte kunnat igronera. Typ blåst upp en 50 m stor ballongdjur som ser ut som Stefan Löfven där han kramar om en terrorist och haft den på sergelstorg
Citera
2018-08-27, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theatrical
Bert Karlsson vurmar för SD och har cirka 24k följare på Youtube. Hans videor brukar snitta på omkring 50k visningar och handlar övervägande om migrationspolitik.

Man kanske kan pressa honom att göra en video där han nämner sina åsikter om AfS? Åtminstone kan man göra hans följare mer medvetna om att AfS existerar som ett bättre alternativ att rösta på än SD genom att argumentera i kommentarsfältet.

Berts Värld: https://www.youtube.com/channel/UCOQ_IjduOGiyh3YeSOzrIUg/videos

Bert Karlsson är en av Sveriges mest osmakliga folkförrädare och knappast en person som AfS borde vilja förknippas med.
Citera
2018-08-27, 11:53
Medlem
Åå här kommer man hem och öppnar dörren och där inne ligger AFs valsedlar utan att jag ens beställt! Har har man suttit och försökt skriva så fint man bra kan på ett blankt papper men det behövs ju inte nu!
Citera
2018-08-27, 12:00
Medlem
Med dagens nyhet som SD presenterade så tappade ni 10 röster bland min bekantskap.

Lycka t 2022.
Citera
2018-08-27, 12:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Med dagens nyhet som SD presenterade så tappade ni 10 röster bland min bekantskap.

Lycka t 2022.
Ja, en "återvandringsmiljard" lanserar SD.
Citera
2018-08-27, 12:13
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Tycker afs borde ha gjort ett stort stunt som folk inte kunnat igronera. Typ blåst upp en 50 m stor ballongdjur som ser ut som Stefan Löfven där han kramar om en terrorist och haft den på sergelstorg

Helt rätt! Humor och shock and awe! 😀
Trolla och lek!
Citera
2018-08-27, 12:14
Medlem
BravePessimisms avatar
Citat:

Lycka t 2022.

Är ni verkligen så naiva? Moderaterna 2.0
Citera
2018-08-27, 12:15
Medlem
Citat:

Lycka t 2022.

Vem tror på det där? Har du nu på förmiddagen hunnit ringa runt hela bekantskapskretsen och frågat hur de ställer sig? Dessutom vill ju SD ha tillbaka kvotflyktingarna redan inom ett eller två år, så det vore ju i sådana fall väldigt kortsiktigt av dina bekanta. Den miljard partiet vill satsa på återvandring går till satsningar på frivillig återvandring. Jämför detta med hur stabil AfS' position i frågan är. De äger områdena totalt asylstopp och återvandring och SD har bara att tugga i sig det.
Citera
2018-08-27, 12:17
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Rasister, rasister, rasister...

Du börjar bli mer och mer lik Henrik Arnstad för varje dag som går. En sjuklig besatthet av ordet rasism och har en förmåga att kunna se rasister i varje gathörn, i varje buske som finns.

Inte. Om du läser vad jag faktiskt skriver så handlar det om de rasister som själva ser sig som rasister och är stolta över det.

Min kritik av AfS handlar bland annat om att de inte tar avstånd från dessa självutnämnda rasister. Det är ju det minsta man kan begära av ett parti som inte själva betecknar sig som rasister.
Senast redigerad av Regulus 2018-08-27 kl. 12:19.
Citera
2018-08-27, 12:18
Medlem
robotguras avatar
Citat:

Lycka t 2022.

Det där är ju lika naivt som att tro på Löfven när han svänger i migrationsfrågan. Först säger han ''Mitt Europa bygger inga murar'', bara för att ändra sig igen några månader senare.

Den enda anledningen till varför SD gick ut med nyheten idag är för att de inser att AfS är ett reellt hot mot deras väljarsiffror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in