2018-08-24, 15:35
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vredenseld
Detta handlar knappast om sitt boende, detta handlar ju om en offentlig lokal, samlingspunkt. Vet några nationella som hyr en lokal, men det är inte det samma som att äga.

Gemenskapen du pratar om har jag i min by på landet också. Det betyder inte att de är ideologiska eller har ett långtidsperspektiv på livet.
Visionen som Dan har är att de börjar med ett Svenskarnas Hus, som sedan expanderar till flera, och att de även ska köpa upp diverse fastigheter och bostäder. Så det Dan drömmer om är att äga någon form av nationalistby där han hyr hur lägenheter till nationalister. Väldigt toppstyrt alltså, där Dan/DFS ges mycket inflytande och blir till en mellanhand för alla pengarna.
Citera
2018-08-24, 16:41
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag vet inte hur det där gick till. Det var i alla fall inte meningen att mina 180.000 kronor skulle gå till projekt som utvecklades till DFS och Svegot. Mina pengar skulle gå till att Baronen spred antisemitism omkring sig, inte till ett par jävla äckel som umgås med folk som äter bajs, samarbetar med krigshetsande judar, sjunger sånger som handlar om falukorvar i fittor och som tycker att Zlatan borde fungera som en brobyggare mellan svenskar och svartskallar.

Måste kännas hemsk det där, inte konstigt att du är ett psykiskt vrak nu. Varje gång jag läser dina inlägg blir jag påmind om det nödvändiga att reducera vissa kvinnor till mäns egendom, du hade uppenbart behövt en förmyndare som hade hindrat dig ifrån att ge bort 180K till nazister (är fett efterblivet oavsett vilka som får pengarna).

Att pengar man donerar pga dumsnällhet inte används som man hade tänkt är snarare regel än undantag, lösningen är att helt enkelt inte donera några pengar till något öht.
Citera
2018-08-26, 06:35
Medlem
Red-Right-Hands avatar
Ni som har pungat ut flera tusentalskronor till "Svenskarnas hus" det är det här ni har att se fram emot, beskåda DFS-styrelsens förebild till hus https://www.instagram.com/p/Bm6mCYWl3hI/?taken-by=detfriasverige

Citat:
detfriasverige
Kamraterna som driver Haus Montag visade att man kan få in många verksamheter på mindre yta. Samlingslokal, gym, kontor, bibliotek, pub... Mycket imponerande.

Det liknar mer en kiosk än ett hus på utsidan! Det måste vara högt i tak och källaren måste vara stor på yta med andra ord.
Citera
2018-08-26, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Right-Hand
Ni som har pungat ut flera tusentalskronor till "Svenskarnas hus" det är det här ni har att se fram emot, beskåda DFS-styrelsens förebild till hus https://www.instagram.com/p/Bm6mCYWl3hI/?taken-by=detfriasverige

Det liknar mer en kiosk än ett hus på utsidan! Det måste vara högt i tak och källaren måste vara stor på yta med andra ord.

Undrar hur mycket de som driver huset fakturerar i månaden?
Citera
2018-08-26, 23:02
Medlem
Citat:

Inte för att vara sån, men mår faktiskt lite dålig smak i munnen när jag ser bilderna från DFS' Tysklands-resa. Det är så mycket kass fysik, ohälsosamt leverne, dålig smak, gammal övervintrad (reformerad) skinhead-kultur och orealistiska visioner över allt detta. Och knappt en enda ung människa. Känner tyskarna till Dans telefonförsäljarbusiness och Conrads samröre med transsexuella bajsfantaster?

Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet

Förmodligen en summa som står i relation till det de drar in på hederligt arbete.

Ser att DFS verkar försöka sälja in dessa tyska hus som ett slags "Tyskarnas hus", men de verkar ha helt andra upplägg än DFS har. Inget ruffel och båg, och mer av personlig insats, antingen genom ideellt arbete eller genom privat företagande. Även om jag inte vet om tyskarnas varianter är några vinnarkoncept heller så får man en känsla av något mycket mer genuint än det man kan se i DFS' hästhandlartakter.
Citera
2018-08-27, 00:42
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Ser att DFS verkar försöka sälja in dessa tyska hus som ett slags "Tyskarnas hus", men de verkar ha helt andra upplägg än DFS har. Inget ruffel och båg, och mer av personlig insats, antingen genom ideellt arbete eller genom privat företagande. Även om jag inte vet om tyskarnas varianter är några vinnarkoncept heller så får man en känsla av något mycket mer genuint än det man kan se i DFS' hästhandlartakter.
DFS skulle kunna göra som det libertarianska projektet Free State Project, som har som mål att få libertarianer att flytta till samma amerikanska stat och skapa en gemenskap. DFS skulle kunna göra en svensk variant, och alltså rösta fram en kommun som nationalister kommer överens om att på sikt flytta till. Det måste inte vara något toppstyrt där Dan äger samhället.
Citera
2018-08-27, 09:01
Medlem
Red-Right-Hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet

...Bra fråga...

Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Inte för att vara sån, men mår faktiskt lite dålig smak i munnen när jag ser bilderna från DFS' Tysklands-resa. Det är så mycket kass fysik, ohälsosamt leverne, dålig smak, gammal övervintrad (reformerad) skinhead-kultur och orealistiska visioner över allt detta. Och knappt en enda ung människa. Känner tyskarna till Dans telefonförsäljarbusiness och Conrads samröre med transsexuella bajsfantaster?

Förmodligen en summa som står i relation till det de drar in på hederligt arbete.

Här ett polskt "Haus Montag" där ser kvinnorna i alla fall betydligt mer hälsosammare ut än männen: https://www.facebook.com/pg/hausmontagpirna/photos/?ref=page_internal precis som bilderna från Tyskland (samma slags människor) annars kan jag inte mer än att hålla med dig, det gör att man vill hålla avstånd till DFS, rena WT-varningen.

Sedan betvivlar jag att de känner till Dans tidigare fuffens eller #Hannagate vilket kan vara det mest äckliga jag hört talas om inom den nationella rörelsen, att "Conrad" ens funderade på om han skulle ta avstånd eller ej från en bajsätande transa säger väl allt.
Senast redigerad av Red-Right-Hand 2018-08-27 kl. 09:25.
Citera
2018-08-27, 10:10
Medlem
Starkaters avatar
Citat:
Sedan betvivlar jag att de känner till Dans tidigare fuffens eller #Hannagate vilket kan vara det mest äckliga jag hört talas om inom den nationella rörelsen, att "Conrad" ens funderade på om han skulle ta avstånd eller ej från en bajsätande transa säger väl allt.

Vart kan man läsa mer om Hannagate?
Citera
2018-08-27, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
DFS skulle kunna göra som det libertarianska projektet Free State Project, som har som mål att få libertarianer att flytta till samma amerikanska stat och skapa en gemenskap. DFS skulle kunna göra en svensk variant, och alltså rösta fram en kommun som nationalister kommer överens om att på sikt flytta till. Det måste inte vara något toppstyrt där Dan äger samhället.

Det är ju något liknande NMR gjort i Ludvika och Borlänge, minus libertarianismen då. Nej, Dan behöver verkligen inte sitta som en fet (!) spindel och styra och ställa, snarare är det direkt kontraproduktivt om man vill uppnå något.
Citera
2018-08-27, 17:55
Medlem
Citat:
...Bra fråga...

Här ett polskt "Haus Montag" där ser kvinnorna i alla fall betydligt mer hälsosammare ut än männen: https://www.facebook.com/pg/hausmontagpirna/photos/?ref=page_internal precis som bilderna från Tyskland (samma slags människor) annars kan jag inte mer än att hålla med dig, det gör att man vill hålla avstånd till DFS, rena WT-varningen.

Efter att ha funderat ett tag så valde Conrad att inte ta avstånd från Hanna. Istället reste han till Stockholm för att festa med Hanna på Freedom Fest där de poserade på bilder ihop och från Motgift var man helt okej med detta. Trots att Magnus tidigare sagt att alla som så mycket som ens skrivit en positiv kommentar till Hannas Avpixlat-artiklar borde dra åt helvete (detta var flera år innan detta med bajsporren blev känt).

Hanna skrev här på Flashback att han blev förvånad över att ”nationalisten” Conrad stöttade honom medan hans anarkokapitalist-kompanjon på Frihetsfaxen valde att bryta helt med honom:

Citat:
Han behöver självklart och absolut inte försvara mina preferenser eller mina val (än mindre val jag gjort för 9 år sen, i det ena fallet) och det har jag aldrig förväntat mig heller. Men jag hade förväntat mig mer stöd av honom som kallar sig Anarkokapitalist än av Conrad som är Nationalist. Med facit i hand upplever jag att det blev precis tvärtom.

(FB) Frihetsfaxen
Citera
2018-08-28, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainNo
Hanna skrev här på Flashback att han blev förvånad över att ”nationalisten” Conrad stöttade honom medan hans anarkokapitalist-kompanjon på Frihetsfaxen valde att bryta helt med honom:

(FB) Frihetsfaxen

Fy fan det där hade jag missat helt, mycket intressant.
Då var jag ändå väldigt aktiv i Hannagate, och pressade Conrad så hårt att han flera gånger nämnde mig med användarnamn i podden och kallade mig för båda det ena och det andra!
Sen gick han och gömde sig och försvann från Flashback som den råtta han är.

Pervot säger ju själv här rakt ut att Conrad stöttade...honom.
Till och med libertarianen Kristian drog gränsen vid pedofilivurmande, legalisering av barnporr och bajsätande på nätet.

Conrad hade inga problem med det alls.
Den lille snackar tufft från gaming-stolen om hur vidrigt det är med dekadens, porr och allt annat.
Conrad är minsann en riktig konservativ, machokarl med sunda värderingar som inte tolererar någon dekadens.

Han umgås dock gärna med en karl som kallar sig för kvinna, som operar in bröst men har kuken kvar...och sedan ligger i ett badkar och bajsar ner sig själv och äter bajs med gaffel.
Att denna perversa karl sitter med en napp i munnen uppklädd till liten flicka med en fet dildo i analen är inte heller problematiskt enligt Cuck-Conrad.

Han försvarade inte bara detta vidriga äckel, utan gick i clinch med sina egna lyssnare.
Han sa vi åt bajs själva, när vi undrade vad fan Conrad höll på med.
Sedan försvann han ur tråden för alltid.

Hur kan denna äckliga människa vara så viktig för Conrad?
Jag fick inte ihop det då och får inte ihop det nu.

Hela hans fanbase fördömde honom, och kände sig äcklade när allt uppdagades.
Då väljer han att åka upp och hänga med pedofilälskaren och RFSL-arbetaren (och dennes könslösa partner) i Stockholm...efter att bilderna när Hanna äter bajs och faktumet att han drivit sidan pedofil.se kommit fram.

Conrad skall åt helvete. Vidrigare, ynkligare människa får man leta efter.

Var superaktiv på Flashback tills hans historik uppdagats. Då var flashback bara ett råttnäste och han försvann ut tråden han själv startat.

Hur ser Magnus Söderman på detta samröre? Man skulle väl ha nackskott om man ens läste Hannas artiklar på avpixlat?

Undra vad dessa gäng "vinnarskallar" på bilderna på DFSs instagram har att säga om det.
De accepterar väl allt Conrad säger på deras...korvfester.
Citera
2018-08-28, 06:25
Medlem
Red-Right-Hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainNo
Efter att ha funderat ett tag så valde Conrad att inte ta avstånd från Hanna. Istället reste han till Stockholm för att festa med Hanna på Freedom Fest där de poserade på bilder ihop och från Motgift var man helt okej med detta. Trots att Magnus tidigare sagt att alla som så mycket som ens skrivit en positiv kommentar till Hannas Avpixlat-artiklar borde dra åt helvete (detta var flera år innan detta med bajsporren blev känt).

(FB) Frihetsfaxen

Du skämtar!? Det är så att man vill spy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in