Citat:
Ursprungligen postat av
CaptainNo
Hanna skrev här på Flashback att han blev förvånad över att ”nationalisten” Conrad stöttade honom medan hans anarkokapitalist-kompanjon på Frihetsfaxen valde att bryta helt med honom:
(FB) Frihetsfaxen
Fy fan det där hade jag missat helt, mycket intressant.
Då var jag ändå väldigt aktiv i Hannagate, och pressade Conrad så hårt att han flera gånger nämnde mig med användarnamn i podden och kallade mig för båda det ena och det andra!
Sen gick han och gömde sig och försvann från Flashback som den råtta han är.
Pervot säger ju själv här rakt ut att
Conrad stöttade...honom.
Till och med libertarianen Kristian drog gränsen vid pedofilivurmande, legalisering av barnporr och bajsätande på nätet.
Conrad hade inga problem med det alls.
Den lille snackar tufft från gaming-stolen om hur vidrigt det är med dekadens, porr och allt annat.
Conrad är minsann en riktig konservativ, machokarl med sunda värderingar som inte tolererar någon dekadens.
Han umgås dock gärna med en karl som kallar sig för kvinna, som operar in bröst men har kuken kvar...och sedan ligger i ett badkar och bajsar ner sig själv och äter bajs med gaffel.
Att denna perversa karl sitter med en napp i munnen uppklädd till liten flicka med en fet dildo i analen är inte heller problematiskt enligt Cuck-Conrad.
Han försvarade inte bara detta vidriga äckel, utan gick i clinch med sina egna lyssnare.
Han sa vi åt bajs själva, när vi undrade vad fan Conrad höll på med.
Sedan försvann han ur tråden för alltid.
Hur kan denna äckliga människa vara så viktig för Conrad?
Jag fick inte ihop det då och får inte ihop det nu.
Hela hans fanbase fördömde honom, och kände sig äcklade när allt uppdagades.
Då väljer han att åka upp och hänga med pedofilälskaren och RFSL-arbetaren (och dennes könslösa partner) i Stockholm...efter att bilderna när Hanna äter bajs och faktumet att han drivit sidan pedofil.se kommit fram.
Conrad skall åt helvete. Vidrigare, ynkligare människa får man leta efter.
Var superaktiv på Flashback tills hans historik uppdagats. Då var flashback bara ett råttnäste och han försvann ut tråden han själv startat.
Hur ser Magnus Söderman på detta samröre? Man skulle väl ha nackskott om man ens läste Hannas artiklar på avpixlat?
Undra vad dessa gäng "vinnarskallar" på bilderna på DFSs instagram har att säga om det.
De accepterar väl allt Conrad säger på deras...korvfester.