2018-08-23, 11:04
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Jag lyssnade nu och han sa att det kommer att ligga på is från torsdag till söndag på grund av Tysklandsresan.

Dan, Magnus, Conrad ska till Tyskland med 30 medlemmar från DFS och besöka Dans nationella vänner, äta mat och se hur ett Tyskarnas hus fungerar i praktiken. Dessa 30 aktivister kommer sedan få ledande positioner inom DFS.
Hur sjuk i huvudet är man inte om man frivilligt åker på en resa med Daniel Frändebög?

På ett sätt kan man nästan bli lite imponerad av Frändebögen. Det är ganska duktigt gjort att vara så totalt värdelös och ändå lyckas ta sig till typ någon sorts maktposition inom den nationella rörelsen. Allting är så konstigt.

Jag blir så otroligt äcklad av den där lilla gubben. Ingrid Sionistqvist är ju en mycket elakare människa än vad han är, men det där råttaktiga parasitbeteendet som han har är så himla obehagligt. Och sedan det där veka, fega och omanliga... Blä!

Tänk att mina pengar har gått till den där zigenarråttan. Om det är konstigt att jag mår dåligt? Nej, det är det inte.
Citera
2018-08-23, 12:52
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Tänk att mina pengar har gått till den där zigenarråttan. Om det är konstigt att jag mår dåligt? Nej, det är det inte.
Har du donerat till Svegot också? Du är ju dum i huvudet som fortsätter donera pengar till projekt du avskyr.
Citera
2018-08-23, 12:53
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Har du donerat till Svegot också? Du är ju dum i huvudet som fortsätter donera pengar till projekt du avskyr.
Eller ett troll.
Citera
2018-08-23, 13:08
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Nej, bara till Radio Framåt, Motgift och Svenskarnas parti, men de pengarna får ju Daniel Frändelöv ta del av idag. Motgift gick ju och blev Svegot/DFS. Den gamla Dan Eriksson skulle jag kunna ge bort alla mina pengar till, men Frändelöv ska absolut inte ha ett öre. Sedan är det inte pengarna som jag mår dåligt över, utan skammen över att ha hjälpt Celander, Frändelöv, Sionistqvist och White trash-Kiwi.

Det finns liksom folk som går runt och tror att jag stödjer Maria Celander. Jag har ingen kontakt med min pappa nuförtiden, men han tror kanske att jag gillar de här jävlarna. Tidigare har jag ju berättat för honom hur mycket jag älskar Dan Eriksson och Magnus Söderman. Det är så pinsamt, så pinsamt, så pinsamt.
Citera
2018-08-23, 13:21
Medlem
Citat:
Nej, bara till Radio Framåt, Motgift och Svenskarnas parti, men de pengarna får ju Daniel Frändelöv ta del av idag. Motgift gick ju och blev Svegot/DFS. Den gamla Dan Eriksson skulle jag kunna ge bort alla mina pengar till, men Frändelöv ska absolut inte ha ett öre. Sedan är det inte pengarna som jag mår dåligt över, utan skammen över att ha hjälpt Celander, Frändelöv, Sionistqvist och White trash-Kiwi.

Det finns liksom folk som går runt och tror att jag stödjer Maria Celander. Jag har ingen kontakt med min pappa nuförtiden, men han tror kanske att jag gillar de här jävlarna. Tidigare har jag ju berättat för honom hur mycket jag älskar Dan Eriksson och Magnus Söderman. Det är så pinsamt, så pinsamt, så pinsamt.
Delade Dan och Magnus med sig av pengarna som plockades in genom RF och RM när det stängdes och gick vidare till andra projekt?
Citera
2018-08-23, 13:44
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
Delade Dan och Magnus med sig av pengarna som plockades in genom RF och RM när det stängdes och gick vidare till andra projekt?
Jag vet inte hur det där gick till. Det var i alla fall inte meningen att mina 180.000 kronor skulle gå till projekt som utvecklades till DFS och Svegot. Mina pengar skulle gå till att Baronen spred antisemitism omkring sig, inte till ett par jävla äckel som umgås med folk som äter bajs, samarbetar med krigshetsande judar, sjunger sånger som handlar om falukorvar i fittor och som tycker att Zlatan borde fungera som en brobyggare mellan svenskar och svartskallar.

Hur går det med DFS-insamlingen? Blir det något Svenskarnas hus där SD-Gunilla och Thai-Bosse kan sitta och lyssna på Kiwi-musik hela dagarna?
Citera
2018-08-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hur många hus har tyskarna?

Det finns tydligen några byar i Tyskland dit nationella, NPD:are och liknande, flyttat med sina familjer. Jamel heter en. Vad jag förstår har de köpt husen för egna pengar, och har inte bedragit en massa personer som tror att någon ska "rädda Tyskland" åt dem. Ungefär som DFS kunde ha varit uppbyggt, om inte syftet med hela föreningen varit att Dan och Magnus skulle kunna få in pengar på kontot utan att arbeta.

Undrar förresten hur Dans rykte är i Tyskland? Något måste väl ändå ha nått hans tyska vänner och bekanta?
Citera
2018-08-23, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Det finns tydligen några byar i Tyskland dit nationella, NPD:are och liknande, flyttat med sina familjer. Jamel heter en. Vad jag förstår har de köpt husen för egna pengar, och har inte bedragit en massa personer som tror att någon ska "rädda Tyskland" åt dem. Ungefär som DFS kunde ha varit uppbyggt, om inte syftet med hela föreningen varit att Dan och Magnus skulle kunna få in pengar på kontot utan att arbeta.

Undrar förresten hur Dans rykte är i Tyskland? Något måste väl ändå ha nått hans tyska vänner och bekanta?

Det är det som är hela kruxet.
Folk kan göra detta själva utan att Dans föreningskall köpa och äga husen...

Man kan vara en förening som kopplar samman folk och organiserar, men att det skall sitta folk och lyfta heltidslöner är befängt.

Det är så löjeväckande att man bara kan skratta åt det.
Citera
2018-08-23, 18:53
Medlem
Vredenselds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Det är det som är hela kruxet.
Folk kan göra detta själva utan att Dans föreningskall köpa och äga husen...

Man kan vara en förening som kopplar samman folk och organiserar, men att det skall sitta folk och lyfta heltidslöner är befängt.

Det är så löjeväckande att man bara kan skratta åt det.

Ifall det är så lätt som du påstår, hur kommer det sig att ingen har gjort det?

(Jag har försökt få ett tio-tal närstående nationella att göra något liknande, men det var fan omöjligt. För många viljor, när det handlar om pengar är det alltid svårt. Fråga några vänner som har startat företag tillsammans)
Citera
2018-08-23, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vredenseld
Ifall det är så lätt som du påstår, hur kommer det sig att ingen har gjort det?

(Jag har försökt få ett tio-tal närstående nationella att göra något liknande, men det var fan omöjligt. För många viljor, när det handlar om pengar är det alltid svårt. Fråga några vänner som har startat företag tillsammans)

Vad menar du med "ingen har gjort det"?
Det sker i det tysta hela tiden.
Folk bosätter sig med folk de litar på och som ser om varandra.
Jaktlicens och vapen finns säkerligen på plats.

Att man inte går ut i media eller på Facebook och basunerar ut detta säger sig självt...

Förstår inte hur du kan tycka att det skulle vara "lättare" om allt skall köpas och hanterats av en bedragare som Dan (som passar på att lyfta heltidslön med polarna och starta webbtidning på vägen)...😂

Kan vi göra det här i USA (och uppenbarligen i Tyskland) så kan väl ni göra det med?

Jag bosatte mig i ett community med svenskättlingar. Vi ser om varandras familjer och hus. Mina barn kan bo här och slippa gå i våldtäktsskolan i Sverige under skolåren.

Skulle någon utomstående försöka göra inbrott, trakassera mina döttrar eller dyl. så går det som det gör för vederbörande..

Ingen här har organiserat någon förening eller driver tidning med parasiter som lyfter lön.

Bara sunda, konservativa människor som bryr sig om sitt community.
När jag bröt armen fixade grannarna självklart snöskottning, körde ungarna till träningar etc.

Är fullständigt övertygad om att dessa samhällen finns i Sverige med.
Kan tyskarna och jänkarna ska väl för fan ni kunna med.

Vägrar tro att dugliga, stolta svenskar behöver Domän-hajen och Spel-Conrad för att ordna sitt boende!
Citera
2018-08-24, 09:06
Medlem
spyhinks avatar
Citat:

Sluta skriv på jiddish nu psyko! Du har inte gett Conrad en enda jävla spänn utan Dan, Magnus och Jonas. Alltså motgiftsgänget. Din argumentation är så pinsam att då skulle Friberg kunna säga att han sponsrat Simon Lindberg och Radio Nordfront för han var ju aktiv i Nationell Ungdom för ett antal år sedan, eller alla gamla SDare som donerat pengar innan Åkesorkens tillträdde har varit med och donerat Paula Bielers uppehälle fast de avslutade sitt medlemskap redan 2001 när ND bildades.

Tips från coachen: ta en fin liten semesterresa till Turkiet och va som andra svenska slampor är utomlands när de är utan karlsällskap.
Citera
2018-08-24, 15:05
Medlem
Vredenselds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Vägrar tro att dugliga, stolta svenskar behöver Domän-hajen och Spel-Conrad för att ordna sitt boende!

Detta handlar knappast om sitt boende, detta handlar ju om en offentlig lokal, samlingspunkt. Vet några nationella som hyr en lokal, men det är inte det samma som att äga.

Gemenskapen du pratar om har jag i min by på landet också. Det betyder inte att de är ideologiska eller har ett långtidsperspektiv på livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in