Pratade nyligen med en dansk som undrade när de måste invadera Sverige för att rädda svenskarna från dem själva…
https://www.dansk-politi.dk/artikler/2009/september/det-var-kun-et-spoergsmaal-om-tid
Lilla Danmark, men alltid ett steg före i invandringspolitiken (cred. till Kulturmarxist för info & länk)
Tydligen har: ”dansk forskning sedan 15 år tillbaka konstaterat att våldet eskalerar för varje generation. 3:e generation uppfostras av den dysfunktionella 2:a generationen osv. och det blir värre och värre. Inaveln är massiv i förorterna och de kriminella innevånarna beskrivs rakt ut som byfånar av danska läkare och psykologer.”
Jag har ofta läst i kommentarsfälten när det hänt nya bilbränder eller gruppvåldtäkter rasistiska kommentarer i förståelig affekt som skriver om att det är pga. alla dessa inavlade araber o.dylikt. Men tydligen har det legat en hel del sanning i de kommentarerna också.
Framtiden ser verkligen mörk ut
om inget görs. Pratet om en tickande bomb är ingen överdrift.
Förstår nu än bättre AfS hårda linje med
Återvandringsverket, liksom Alt-högerns slogan när de är trötta på att fortsätta diskutera denna infekterade frågan och bara konstaterar
Nej. Ut.
Och när det gäller sådana här obehagliga agendajudar som Jerzy Sarnecki aka Snickesnacki - När AfS regerar kommer dylika motarbetande mörkläggare aldrig mer få ett uppdrag i statlig tjänst. Både Statsteven & BRÅ ska dessutom också rensas ut och ersättas med opolitiska tjänstemän som inte låser in och mörklägger obekväma fakta när det inte passar deras agenda.
Kasselstrand i Borlänge: ”Här i pausen så fick jag av dom här förbipasserande nobelpristagarna från Somalia höra att jag var en
’Jäfvla Hourunge!’. He he, he. Dom här pensionsräddarna som skulle säkerhetsställa våra framtida pensioner. Jag är fortfarande lite skeptisk till det där.
Men politikerna säger ju att det är en kostnad på kort sikt men blir en förtjänst för samhället, lite längre fram, som Stefan Löfvén brukar säga.”
https://www.youtube.com/watch?v=ku3PbrT_sFQ
Dra ner brallorna på dessa lögnaktiga Bilderbergdeltagande globalistlakejerna, en gång för alltid –
rädda Sverige - rösta ut landsförrädarna inom 7-klövern och
in med AfS. NU!