2018-08-25, 11:03
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Hon driver den där libertarianska sajten bubbla ihop med sin man. Det är dem Erik Berglund besöker på Malta.
Aha. Jag undrade just varför Erik skulle skänka pengar till Bubbla, istället för till AfS. Verkar som att Erik fått flera Maltasvenskar att rösta AfS. Då gör han ju ngn nytta därborta även om jag förvånas över att han inte verkar vilja eller kunna, vara med på AfS-valturné? Välkommen verkar han ju ha varit eftersom Gustav undrade i Grodan, NÄR Erik skulle kunna komma…

För övrigt så går det inte så bra för Sofia Arkeståls tidigare ledare Annie Lööf (C) på twitter…
https://twitter.com/annieloof/status/1032991508822155264
Dulny:
– Tuffa Annie. Kjossa jasismen!
– Att prata om att man tagit över ett torg och att det står tomt kl 13? Näee.
– Det är inte jag som pratar som ett dagisbarn nej.
Erik Lejonhjärta (som ska rösta AfS+SD):
– Tyst, landsförrädare.
Nordman:
– Det märks att du är desperat lilla Annie. Kul att se. Dina försök att förhindra att motståndsrörelsen blir starkare misslyckas gång på gång. Bara gå och lägg dig...
Citera
2018-08-25, 11:08
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Pratade nyligen med en dansk som undrade när de måste invadera Sverige för att rädda svenskarna från dem själva…

https://www.dansk-politi.dk/artikler/2009/september/det-var-kun-et-spoergsmaal-om-tid

Lilla Danmark, men alltid ett steg före i invandringspolitiken (cred. till Kulturmarxist för info & länk)

Tydligen har: ”dansk forskning sedan 15 år tillbaka konstaterat att våldet eskalerar för varje generation. 3:e generation uppfostras av den dysfunktionella 2:a generationen osv. och det blir värre och värre. Inaveln är massiv i förorterna och de kriminella innevånarna beskrivs rakt ut som byfånar av danska läkare och psykologer.”

Jag har ofta läst i kommentarsfälten när det hänt nya bilbränder eller gruppvåldtäkter rasistiska kommentarer i förståelig affekt som skriver om att det är pga. alla dessa inavlade araber o.dylikt. Men tydligen har det legat en hel del sanning i de kommentarerna också.

Framtiden ser verkligen mörk ut om inget görs. Pratet om en tickande bomb är ingen överdrift.

Förstår nu än bättre AfS hårda linje med Återvandringsverket, liksom Alt-högerns slogan när de är trötta på att fortsätta diskutera denna infekterade frågan och bara konstaterar Nej. Ut.

Och när det gäller sådana här obehagliga agendajudar som Jerzy Sarnecki aka Snickesnacki - När AfS regerar kommer dylika motarbetande mörkläggare aldrig mer få ett uppdrag i statlig tjänst. Både Statsteven & BRÅ ska dessutom också rensas ut och ersättas med opolitiska tjänstemän som inte låser in och mörklägger obekväma fakta när det inte passar deras agenda.

Kasselstrand i Borlänge: ”Här i pausen så fick jag av dom här förbipasserande nobelpristagarna från Somalia höra att jag var en ’Jäfvla Hourunge!’. He he, he. Dom här pensionsräddarna som skulle säkerhetsställa våra framtida pensioner. Jag är fortfarande lite skeptisk till det där. Men politikerna säger ju att det är en kostnad på kort sikt men blir en förtjänst för samhället, lite längre fram, som Stefan Löfvén brukar säga.”
https://www.youtube.com/watch?v=ku3PbrT_sFQ

Dra ner brallorna på dessa lögnaktiga Bilderbergdeltagande globalistlakejerna, en gång för alltid – rädda Sverige - rösta ut landsförrädarna inom 7-klövern och in med AfS. NU!
Citera
2018-08-25, 11:28
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
För övrigt så går det inte så bra för Sofia Arkeståls tidigare ledare Annie Lööf (C) på twitter…

Beror på hur man definierar "bra". Skriv något på sociala medier som triggar politiska motståndare >> Vänta in alla kommentarer >> Gråt ut i pressen om hot och hat från nazistiska nätmobbare från AfS/NMR >> Bli hyllad, gullad med och höjd till skyarna av media och hjernevaskade lemmings.
Citera
2018-08-25, 11:54
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Tydligen ett exempel på någon som går direkt från sjuklöver till AfS utan att passera SD. Själv vet jag inte vem hon är, men verkar onekligen ha en del följare. T.o.m. Ivar Arpi är med på tråden.

https://twitter.com/spfoia/status/1032955708478771200

Om man inte tror att AfS tar sig in i Riksdagen detta val är väl en sak, men den person som inte tror att AfS är framtiden... Den personen är ju bara knäpp.

Men måste säga att gå från C till AfS är... Skumt. Men på profilen tas kulturkrig upp, så något måste ju denne ha fattat.
Finns en tråd om henne:
(FB) Sofia Arkestål

Har ju varit en del libertarianer som har infiltrerat Centerpartiet, att en av dem har hoppat över till AfS är verkligen inget konstigt.
Citera
2018-08-25, 12:24
Medlem
Utvecklingen på Unibet är intressant. De erbjöd 5 ggr pengarna på om ett nytt parti kommer in i riksdagen. Jag lade ett par vad men ett beviljades bara delvis varefter oddset ändrades till 4 ggr pengarna. Fine. Jag lade in ett nytt vad, nu godkändes enbart 7 K i insats och jag upptäcker nu att de blockerat mig från att satsa mer pengar på det vadet. What?! Sänk oddsen om ni vill men att vägra ta emot pengar på ett vad som man erbjuder är obegripligt när man är en vadslagningsfirma. Kundtjänst urskuldar sig och säger att de inte kan göra något utan att det är oddssättarna som bestämmer sånt. Varför? För att de om de tog mitt val skulle tvingas sänka sitt odds till 3 ggr pengarna och att det skulle vara känsligt om media såg att oddsen för AfS att komma in i riksdagen var så låga?
Citera
2018-08-25, 12:49
Medlem
wwrs avatar
DN och SvD ger publicitet till AfS.
En centerpartist röstar på AfS.

Snacka om kontrollerad opposition. Trodde inte det skulle göras så uppenbart.
Citera
2018-08-25, 12:50
Bannlyst
Hur många uppskattar ni är i publiken i uppsala? Ser ut att vara 50-tal. De flesta över 30.
Citera
2018-08-25, 12:53
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Hur många uppskattar ni är i publiken i uppsala?

Svårt att säga från den vinkeln, AfS kommer säkerligen lägga ut en bild på Twitter efter mötet är klart.
Citera
2018-08-25, 13:05
Medlem
StuGs avatar
Uppsala

Bra att man lyfte att gatvänstern är storfinansens zombies.
"Arbetarklassens kampenhet" 🤣
De såg ut som en amerikansk parodi på SJWs.

Jag skulle säga att AfS är arbetarklassens kampenhet.
Citera
2018-08-25, 13:05
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Hur många uppskattar ni är i publiken i uppsala? Ser ut att vara 50-tal. De flesta över 30.

Minst 70 personer. Riktigt hög energi i publiken i vilket fall! Man ser att Gustav suger i sig energin och levererar därefter.
Vad tycker ni i tråden om Ishedens första framträdande?
Citera
2018-08-25, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Tydligen ett exempel på någon som går direkt från sjuklöver till AfS utan att passera SD. Själv vet jag inte vem hon är, men verkar onekligen ha en del följare. T.o.m. Ivar Arpi är med på tråden.

https://twitter.com/spfoia/status/1032955708478771200

Om man inte tror att AfS tar sig in i Riksdagen detta val är väl en sak, men den person som inte tror att AfS är framtiden... Den personen är ju bara knäpp.

Men måste säga att gå från C till AfS är... Skumt. Men på profilen tas kulturkrig upp, så något måste ju denne ha fattat.

Libertarianerna försöker väl infiltrera AfS eftersom deras egen ideologi och deras egna rörelser är oförmögna att locka några nämnvärda skaror.
Citera
2018-08-25, 13:11
Medlem
StuGs avatar
Isheden verkar vara en beläst och klok ung man och för att vara debutant på ett torgmöte med gatvänster tycker jag han gjorde bra ifrån sig. Behöver förstås växa till sig med pondus , spontanitet, och jobba med röst och kropp. Men det fixar han säkert. Och skaffa ett snyggare bälte. 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in