Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Självklart så är ju rättsläkarens intyg avgörande och intressant. Men på frågan om jag visste någonting om kroppen svarade jag den informationen jag har efter en okulärbesiktning.
Jag tycker det står väldigt klart att hen sett kroppen. Hen svarar på den information hen har efter en okulärbesiktning. Inget om att han förmedlar någon annans information. Hen svarade själv efter den information hen har efter en okulärbesiktning.
Tycker du att jag misstolkar detta?
Att det sedan är på det viset håller jag öppet. Jag är inte en paragrafryttare utan grundinformationen är intressantast.
Jag tar bara upp detta för att jag misstolkas direkt (utan anledning och direkt felaktigt) många gånger. Jag förstår att kappan inte är speciellt stor hos er och och lätt att vända...
Du verkar ha svårt att tolka information. Trots flera skribenters påpekanden om att du måste läsa och skriva tydligare. Det blir osedvanligt ofta missförstånd i samband med dina inlägg. Det är rent förbluffande vilka tolkningar du kan åstadkomna, som nu i detta fall av MVs information. Jag läser numera alla dina inlägg med Fakenewsfiltret på.