2018-08-24, 20:11
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Nej du kan bespara dig källor och argument. Jag tänker inte ändra min åsikt när jag vet att jag har rätt och jag tänker inte heller svara på frågor som jag inte har nån invändning emot.
Kontorsbränder orsakar inte symmetriska fria fall som bevisar synkronisering.
HUR JÄVLA MÅNGA GÅNGER BEHÖVER DU HÖRA DET?????

Förmodligen, kanske men inte helt säkert lika många gånger som du måste höra att du har fel för att inse att du faktiskt har fel. Det är långt ifrån rationellt och logiskt att avfärda allting som pekar på att du har fel och bara säga att du har rätt när du inte har det.
Citera
2018-08-24, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jodå, t.ex att man kan se himlen genom fönstren i fasaden.. det har du fått visat för dig flera gånger..

Ja, exakt. Jag vet inte vad som händer, om folk inte orkar förnya sina sajter eller liknande?

Nu är det ju svårare att hitta bilderna på hur våningsplan saknades inne i WTC-byggnaderna. Kanske det finns bättre sökmotorer än Google?
Citera
2018-08-24, 20:24
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Inga gånger, eftersom det bara är svammel.
Visa vad som är fel i de officiella förklaringarna eller etkänn att du bara tramsar - men då måste du förstås ta del av förklaringarna först vilket du tydligen vägrar..

Men ändå vill du dansa om och om igen. Dra samma jävla NIST smörja (du vet institutet som gör allt för att inte gå emot sin regering) CTRL+C. Jag har faktiskt läst en hel del av NIST rapporten som rör 7an och det var slöseri med tid vilket jag ju visste från början. Det är en instruktion i trollkonst.
Citera
2018-08-24, 20:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Men ändå vill du dansa om och om igen. Dra samma jävla NIST smörja (du vet institutet som gör allt för att inte gå emot sin regering) CTRL+C. Jag har faktiskt läst en hel del av NIST rapporten som rör 7an och det var slöseri med tid vilket jag ju visste från början. Det är en instruktion i trollkonst.

Du har om och om igen visat att du är en stor lögnare som inte har löst en enda rad av NIST - du trodde för bövelen att de endast hade publicerat en enda rapport, dessutom skröt du senast ikväll om att du inte vill lära dig någonting.
Kom med några argument mot NIST istället för att bara påvisa din idioti.
Citera
2018-08-24, 22:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind

Ja, exakt. Jag vet inte vad som händer, om folk inte orkar förnya sina sajter eller liknande?

Nu är det ju svårare att hitta bilderna på hur våningsplan saknades inne i WTC-byggnaderna. Kanske det finns bättre sökmotorer än Google?

Behöver inte förnyas någonting, inga som helst relevanta ifrågasättanden har lagts fram av de officiella teorierna trots 17 års förvirrade försök..
Har du något?
Citera
2018-08-24, 23:30
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Du har om och om igen visat att du är en stor lögnare som inte har löst en enda rad av NIST - du trodde för bövelen att de endast hade publicerat en enda rapport, dessutom skröt du senast ikväll om att du inte vill lära dig någonting.
Kom med några argument mot NIST istället för att bara påvisa din idioti.

Nej jag har verkligen inte "löst" den förklaringen det ska gudarna veta. Jag har dock nyligen läst kollapsen av WTC 7 mer ingående tyvärr eftersom du tjatat så förbannat om det och sett deras simulationer.
9/11 truth for dummies är nåt för dig kanske
Citera
2018-08-24, 23:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej jag har verkligen inte "löst" den förklaringen det ska gudarna veta. Jag har dock nyligen läst kollapsen av WTC 7 mer ingående tyvärr eftersom du tjatat så förbannat om det och sett deras simulationer.
9/11 truth for dummies är nåt för dig kanske

Vad betyder det att du har läst kollapsen? Exakt vad är det du menar att du har läst?
Citera
2018-08-25, 00:10
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Vad betyder det att du har läst kollapsen? Exakt vad är det du menar att du har läst?

nästan hela NIST rapporten om WTC 7 och ja jag tänker läsa klart den trots att det tar emot
Citera
2018-08-25, 00:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
nästan hela NIST rapporten om WTC 7 och ja jag tänker läsa klart den trots att det tar emot

Vilken av dem?
Hursomhelst är det ju toppen - glöm inte att säga till om du hittar något du kan motbevisa!
Citera
2018-08-25, 06:16
Avstängd
Citat:
Jodå, t.ex att man kan se himlen genom fönstren i fasaden redan innan fasaden börjar kollapsa.. det har du fått visat för dig flera gånger..
Fönstren högst upp i östra hörnet av byggnaden, ja. Resten av byggnaden, hur vet du att inkråmet har kollapsat även här innan den yttre strukturen kollapsar handlöst i fritt fall?

Borde inte fönster och fasader slitas sönder även i resten av byggnaden?

Och, även om inkråmet har kollapsat innan den yttre strukturen, hur förklarar du att den yttre strukturen faller handlöst rakt ner i fritt fall under ca 2,5 sekunder = 8 våningar? Ett 8 våningar brett band med bärande stålbalkar inklusive gavlar, puts väck på bråkdelen av en sekund.

Hur?
Senast redigerad av onopono 2018-08-25 kl. 06:30.
Citera
2018-08-25, 06:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind

Det bör väl i så fall refereras till i NIST’s rapporter. Det enda jag har hittat är splittrade fönster högst upp i östra hörnet där man kan se himlen.

Inget mer.
Citera
2018-08-25, 08:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Fönstren högst upp i östra hörnet av byggnaden, ja. Resten av byggnaden, hur vet du att inkråmet har kollapsat även här innan den yttre strukturen kollapsar handlöst i fritt fall?

Borde inte fönster och fasader slitas sönder även i resten av byggnaden?

Det gjorde de, fönster intill bärande element var de första att ge vika - vilket vi redan har diskuterat. Förra gången slutade det med att du övergav diskussionen och började prata om annat - men vi kan ju försöka igen:

Det syns på den vanligaste videon som brukar länkas här i tråden - men för en utförligare beskrivning samt stillbilder där dessa fönster pekas ut rekommenderar jag NIST NCSTAR 1-9 (https://www.nist.gov/engineering-laboratory/final-reports-nist-world-trade-center-disaster-investigation) - förslagsvis sid 324 och framåt. Där beskrivs även rörelser på motsatta sidan av byggnaden i förhållande till penthouset, samt hur man kunde se dagsljus genom vissa fönster när byggnadens innanmäte kollapsat...

Citat:
Och, även om inkråmet har kollapsat innan den yttre strukturen, hur förklarar du att den yttre strukturen faller handlöst rakt ner i fritt fall under ca 2,5 sekunder = 8 våningar? Ett 8 våningar brett band med bärande stålbalkar inklusive gavlar, puts väck på bråkdelen av en sekund.
Hur?
Detta har väl förklarats näst intill oändligt många gånger för dig - men ok, en gång till: Fasaden buktade ut och tappade bärighet nedtill vilket innebär att inget motstånd fanns kvar - som när man drar bort fel träpinne när man spelar Jenga..
För övrigt larmade brandmän om att byggnadens fasad började bukta ut redan långt innan kollapsen - hur förklarar du det om inkråmet var intakt? Var det något man fejkade med enorma domkrafter som tryckte ut byggnadens väggar för att göra den kommande falseflag-sprängningen mer trovärdig - eller har du någon bättre konspirationsteori här?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-08-25 kl. 08:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in