Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-24, 01:13
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napoleon.Snowball
Missade du att alltså 7,4% av alla män anger ”Övrigt” som parti i senaste Yougov? (2,0% av alla kvinnor.) Och då ingår inte ditt parti i den siffran. Denna diskrepans talar starkt för att AfS stiger snabbt och att riksdagen är inom räckhåll.

https://d25d2506sfb94s.cloudfront.net/cumulus_uploads/document/wf1hrq7mzi/Opinion_Metro_YouGov_Aug2018.pdf

Det är inte andelen män, utan den kraftiga ökningen av åldersgruppen 35-54 som är det anmärkningsvärda mönsterbrytandet i.o.m. AfS, från 2% till 7%. Även 18-34 har ökat rejält.
Citera
2018-08-24, 01:17
Medlem
Sperssons avatar
.
Enligt min bedömning så tar AfS 2% av SD samt 1% av vardera Socialdemokraterna och Moderaterna.
Citera
2018-08-24, 01:21
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Vore intressant om någon AFS-anhängare här kan nämna några offentliga svenskar med utländskt påbrå som de tycker bör få stanna i Sverige.

Vad sägs om Marcus Oscarsson statsvetaren?

Eller Hanif Bali?

Såvitt jag vet så har båda sina papper i ordning osv. så då stannar de enligt AfS' politik.

Citat:
Man kan ju behålla svenskarna som majoritet i Sverige utan att kasta ut alla icke svenskar.

Sant.

Citat:
Frivillig återvandring är bäst.

Frivillig återvandring är bäst, men kommer inte räcka på långa vägar om vi ska behålla svenskarna som majoritet i Sverige. Så du får bestämma dig. Det är dags att vakna upp ur drömmarnas värld - vill du hejda folkutbytet eller inte?
Citera
2018-08-24, 01:26
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnessjuktdjur
Jaha vad säger ni då? AFS 9 september? Det känns bra att vi är typ spjutspetskompetensen i Sverige. Alla andra kommer ju haka på sen! Men vi va först!

Alla normies kommer tacka oss om 10 år
Citera
2018-08-24, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnessjuktdjur
Jaha vad säger ni då? AFS 9 september? Det känns bra att vi är typ spjutspetskompetensen i Sverige. Alla andra kommer ju haka på sen! Men vi va först!

Många av oss var trots allt de som stöttade SD före sitt riksdagsinträde, samt röstade in dem 2010. Vi kan göra det igen 2018 med AfS.
Citera
2018-08-24, 01:30
Medlem
MrSkargards avatar
Jag hade personligen inte länkat till den här tråden om jag var AfS Twitter-chef då den tenderar att spåra ur emellanåt och vissa av AfS-sympatisörerna här ofta låter de egna åsikterna framstå som partiets. Men men...
Citera
2018-08-24, 01:33
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag hade personligen inte länkat till den här tråden om jag var AfS Twitter-chef då den tenderar att spåra ur emellanåt och vissa av AfS-sympatisörerna här ofta låter de egna åsikterna framstå som partiets. Men men...

Ingen normal människa orkar läsa ändå.
Citera
2018-08-24, 01:36
Medlem
robotguras avatar
Citat:

Äsch, 1 miljon visningar på flashback ska man stolt visa upp. Då visar man för de mindre insatta att intresset finns
Citera
2018-08-24, 01:37
Medlem
Blir en röst på AFS för min del då jag vägrar rösta på SD. Jag hoppas man får 4% men skulle tro att det blir 2.9-3.5%

Är mer på taktik nu så länge sossarna avgår är jag nöjd
Citera
2018-08-24, 01:41
Bannlyst
Citat:

Du kan väl inte syfta på mitt senaste poetiska inlägg. Jag är bara ärlig och säger det alla normalbegåvade och högre begåvade tycker och tänker. Lasta inte oss med lösningar på problemen med problem vi aldrig skapat.
Citera
2018-08-24, 01:46
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Du kan väl inte syfta på mitt senaste poetiska inlägg. Jag är bara ärlig och säger det alla normalbegåvade och högre begåvade tycker och tänker. Lasta inte oss med lösningar på problemen med problem vi aldrig skapat.

Högre begåvning? Att fråga "Har du thaifru?" närhelst någon är oenig?

Det erbjuder trots allt en viss variation från "Är du jude?"...
Citera
2018-08-24, 01:47
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuningofroslagen
Blir en röst på AFS för min del då jag vägrar rösta på SD. Jag hoppas man får 4% men skulle tro att det blir 2.9-3.5%

Är mer på taktik nu så länge sossarna avgår är jag nöjd

Kul att höra!

AfS fick mycket medial uppmärksamhet efter YouGovs nya OU, där det bekräftades att den förra undersökningen från juli inte bara var en slump.
AfS har inte ens hunnit besöka Göteborg och Malmö ännu, och det ser redan ljust ut.
Personligen tror jag AfS får 4.2-4.5%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in