Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
Mm. Men det är en svår balansakt. Många i tråden verkar ju seriöst tro att AfS har en chans att komma in. Vad blir reaktionen när de istället får typ 0,8 procent? Tror det är stor risk för en känsla att rösten kastades bort?
Å andra sidan kan ledningen inte öppet säga att det är uteslutet att man kommer in, för då skulle det ju bli ännu färre röster.
En bortkastad röst är att rösta på ett ryggradslöst parti som helt tappat den nationella kompassen, som är negativt inställda till Trumps valvinst, Orban etc, står för öppen svenskhet,låter kvot-Paula ( en liberal avskyvärd judinna) bestämma invandringspolitiken där har du en bortkastad röst om du inte är gjord av gummi. Även om man bör ignorera ditt svarta piller att AFS inte mot all förmodan skulle komma in, skulle jag ändå ha gjort en insats för det jag tror på som har haft mest realistisk chans att nå riksdagen med bäst nationella politik, vilket skulle få liberalerna i SD att skruva på sig, att det inte duger längre att bli en del av etablissemanget för i nästa val kommer AFS in på riktigt. Eftersom du inte verkar vara politiskt mogen så får du väl rösta på SD och känna dig som en dumbom när AFS kommer in med dunder och brak och för att du inte följde din övertygelse som är AFS.
Om du inte har gjort det redan så tycker jag du skall lyssna på den glöd och passion Kasselstrand utstrålar under sina tal vid torgmötena, en sådan person skulle man kunna följa till döden för att man vet att man kämpar för det rätta!