2018-08-23, 16:33
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretcinema
Han är bisexuell har jag för mig, om nu det är något skvaller...
Då passar det ju att hans parti heter AFS. AFS som i "Den som dödar Draken av Leif GW är en förkortning för avsugning. Därav: AFSugningspartiet.

Såg ett av deras första torgmöten och vet inte om det var Kasslern, Hahnen elelr Ahlen men de pratade iaf om att deras mål är ett etniskt homogent Sverige. Så du med den svarta flickvännen får ävl säga hejdå till henne när hon får säga Hejdå till Sverige.

Han uttalar dessutom Sverige som Schwerige, knepigt. Han är säkert en trevlig person men han har riktigt otrevliga idéer. Bara det att han inte agera mot Hagwalls judenäsor säger ju endel.
Citera
2018-08-23, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Då passar det ju att hans parti heter AFS. AFS som i "Den som dödar Draken av Leif GW är en förkortning för avsugning. Därav: AFSugningspartiet.

Såg ett av deras första torgmöten och vet inte om det var Kasslern, Hahnen elelr Ahlen men de pratade iaf om att deras mål är ett etniskt homogent Sverige. Så du med den svarta flickvännen får ävl säga hejdå till henne när hon får säga Hejdå till Sverige.

Han uttalar dessutom Sverige som Schwerige, knepigt. Han är säkert en trevlig person men han har riktigt otrevliga idéer. Bara det att han inte agera mot Hagwalls judenäsor säger ju endel.

Du skriver i din signatur, att du är blind. Ändå "såg" du ett torgmöte? Det verkar dessutom som att du hör illa. Kasselstrand uttlar inte Sverige som "Schwerige"!

Ditt klappmongo!
Citera
2018-08-23, 17:05
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Du skriver i din signatur, att du är blind. Ändå "såg" du ett torgmöte? Det verkar dessutom som att du hör illa. Kasselstrand uttlar inte Sverige som "Schwerige"!

Ditt klappmongo!
Orka vara petig och ändra på uttrycken man använt i 27 år. jag kollar på tv fortfarande. Jo han uttalar det så. Nästan så att han sluddrar fram det.Har dessutom så bra hörsel man kan haså det är nog troligare att du hör dåligt.

Din AFSugninspartist.
Ni blir så arga så fort nån kritiserar eran store ledare. Sen är deras prato m hög och låg energi bara tramsigt. De försöker så stenhårt att vara tuffa och "coola" så det blir pinsamt.

Sedan är väl hans namn taget ed. Kanske inte av honom men folk som tar namn är så oerhört löjliga. SOm Johan RInderheim FD SD.
Senast redigerad av volvo 240 2018-08-23 kl. 17:09.
Citera
2018-08-26, 09:14
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Orka vara petig och ändra på uttrycken man använt i 27 år. jag kollar på tv fortfarande. Jo han uttalar det så. Nästan så att han sluddrar fram det.Har dessutom så bra hörsel man kan haså det är nog troligare att du hör dåligt.

Din AFSugninspartist.
Ni blir så arga så fort nån kritiserar eran store ledare. Sen är deras prat om hög och låg energi bara tramsigt. De försöker så stenhårt att vara tuffa och "coola" så det blir pinsamt.

Sedan är väl hans namn taget ed. Kanske inte av honom men folk som tar namn är så oerhört löjliga. SOm Johan RInderheim FD SD.

High versus Low Energy – is from the Trump presidential campaign
Gustav Kasselstrand is inspired by Mr Trump and seems to take some of their AfS-campaign ideas from Donald Trump's 2016 campaign ideas.

Förschtå’ru?

Lördagsintervju 24 partiledare Gustav Kasselstrand (AfS)
https://www.youtube.com/watch?v=yklKOmcOU8Y

”Förebild är väl ett alldeles för starkt ord för att jag skulle vilja säga att den här personen är en förebild, men naturligtvis finns det personer som man kan inspireras av”…
Citera
2018-09-01, 03:06
Medlem
flaess avatar
Kanske inget direkt skvaller, men Gustav är en hängiven hårdrockare. Berättade i det senaste avsnittet av Den kokta grodan att han bland annat lyssnar på Iron Maiden, Slayer, Dark Tranquillity och Amon Amarth. Han uppskattar även den finske kompositören Jean Sibelius.

Jäkligt bra musiksmak om du frågar mig åtminstone!
Citera
2018-09-01, 10:39
Bannlyst
Citat:

Har du något intern dokument som styrker ditt påstående om hagwalls judenäsor?
Citera
2018-09-01, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Det är en jagärhäraktivist som påstår att deras namn saknas på de listor över anmälda som finns. Den aktivisten var på plats men arbetade inte med släckning utan med att distribuera mat och annat till äldre i brandområdena. Om hon har den insynen eller inte framgår inte. Några listor har inte postats vad jag kan se. Sen kan ju listor redigeras i efterhand om man vill vara konspiratorisk. Den enda som kan bringa reda i detta är väl räddningsledaren på plats.

Några andra som påstår sig ha förstahandskunskaper har inte trätt fram.

Sedan var det kaosartade former. Dom som hade en ren tross funktion fanns inte uppskrivna .
Citera
2018-09-01, 13:00
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Sedan var det kaosartade former. Dom som hade en ren tross funktion fanns inte uppskrivna .
Då löste vi det. Sotet på västarna kom från hamburgergrillning

Men allvarligt. Det kändes lite som när Bodström var i Colombia och sprayade mot coca tillsammans med DEA. För uppenbart publikfriande, anser jag.

Politikerns jobb är att se till att vi har flyg etc nästa gång, inte stå med slangen.
Citera
2018-09-01, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Då löste vi det. Sotet på västarna kom från hamburgergrillning

Men allvarligt. Det kändes lite som när Bodström var i Colombia och sprayade mot coca tillsammans med DEA. För uppenbart publikfriande, anser jag.

Politikerns jobb är att se till att vi har flyg etc nästa gång, inte stå med slangen.

Varför skulle dom inte har varit där? Fake news makade ifrån jag är här sprider lögner är inte nytt under solen
Citera
2018-09-01, 14:11
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Varför skulle dom inte har varit där? Fake news makade ifrån jag är här sprider lögner är inte nytt under solen
Jag sade inte att de inte varit där. Jag skojade med att de grillat korv i trossen.
Fast jag hade hellre sett bilder där de diskuterade brandmän, flyg etc med räddningsledningen. Hur detta samordnas internationellt utan EU etc.
Med det är en detalj. Nu lämnar jag detta ämne så tråden inte rasar ur.
Citera
2018-12-31, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Har kan köpt lägenheten på Norr Mälarstrand i Stockholm kontant eller lånat till den?

Såld nu verkar det som.
Citera
2019-01-01, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Såld nu verkar det som.

Hur vet du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto