2018-07-21, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kan du länka? Jag skulle vilja veta om de hjälpt till eller inte oavsett om bilderna de tagit är arrangerade i efterhand.

De allra flesta är överens om att de är arrangerade i efterhand trots att muppen Kasselstrand och hans pajaskompisar påstår att det inte är så (vad annat ska de påstå?)
Citera
2018-07-21, 10:57
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
De allra flesta är överens om att de är arrangerade i efterhand trots att muppen Kasselstrand och hans pajaskompisar påstår att det inte är så (vad annat ska de påstå?)
Om bilderna är tagna i efterhand är en annan sak, om det faktiskt är så att de varit där och hjälpt till så ska dom inte hånas på Facebook av extremvänstern. Jag vill veta vad dom gjort.
Citera
2018-07-21, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Om bilderna är tagna i efterhand är en annan sak, om det faktiskt är så att de varit där och hjälpt till så ska dom inte hånas på Facebook av extremvänstern. Jag vill veta vad dom gjort.

Hånas på Facebook? Har inte läst något hån mot de där. Men däremot på twitter blir de hånade med all rätt.
Citera
2018-07-21, 11:55
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Nej det är inte de allra flesta överens om.
Citera
2018-07-21, 14:15
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:

Det är en jagärhäraktivist som påstår att deras namn saknas på de listor över anmälda som finns. Den aktivisten var på plats men arbetade inte med släckning utan med att distribuera mat och annat till äldre i brandområdena. Om hon har den insynen eller inte framgår inte. Några listor har inte postats vad jag kan se. Sen kan ju listor redigeras i efterhand om man vill vara konspiratorisk. Den enda som kan bringa reda i detta är väl räddningsledaren på plats.

Några andra som påstår sig ha förstahandskunskaper har inte trätt fram.
Citera
2018-07-21, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Det är en jagärhäraktivist som påstår att deras namn saknas på de listor över anmälda som finns. Den aktivisten var på plats men arbetade inte med släckning utan med att distribuera mat och annat till äldre i brandområdena. Om hon har den insynen eller inte framgår inte. Några listor har inte postats vad jag kan se. Sen kan ju listor redigeras i efterhand om man vill vara konspiratorisk. Den enda som kan bringa reda i detta är väl räddningsledaren på plats.

Jag trodde släckning av skogsbränder i Härjedalen skulle användas som exempel på hur infantilt korkade uttryck som nationalismen kan ta sig.
Citera
2018-07-22, 13:40
Medlem
FarbrorAgges avatar
En ny, bra intervju med Gustav:

https://www.youtube.com/watch?v=yklKOmcOU8Y&feature=youtu.be

Rediga, tydliga och klara svar. Inget hymlande!
Citera
2018-07-22, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Nej det är inte de allra flesta överens om.

Jo, bara att läsa på twitter så är 98 procent överens om det. Bara den lilla, lilla klick som tycker Kasselstrand och hans lilla cirkus är häftig förnekar det hela.
Citera
2018-07-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid

jagärhäraktivist? Vad fan är det?
Citera
2018-07-23, 11:16
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Förra veckan åkte jag in till stan på jobb och såg Kasselstrand äta på en thairestaurang. Skrattade gott för mig själv åt ironin

Ironin av att äta på en thairestaurang?
Jo jag förstår att kommunister ser ironin över det men de har oftast en väldigt skev uppfattning.
Du menar att om Kasselstrand hade makten så skulle alla restauranger som är utländska få
en liknande stjärna som judarna hade under 30-40 talet?

Är det vad du verkligen tror skulle ske?

Då måste jag be dig att söka hjälp för dina vaneföreställningar för du är en ytterst sjuk människa.
Citera
2018-07-23, 14:11
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Jo, bara att läsa på twitter så är 98 procent överens om det. Bara den lilla, lilla klick som tycker Kasselstrand och hans lilla cirkus är häftig förnekar det hela.

Läser man på Flashback så är 98 % överens om att du och dina likar är debila spån som varken fattar vad eftersläckning är eller bryr sig om att ta reda på hur saker egentligen förhåller sig. Att du frivilligt sällar dig till idiotvänstern, som bara upprepar vad andra i idiotvänstern säger och sedan försvinner illa kvickt när fakta förs fram, tyder på att din IQ ligger på negerhalvan av skalan.
Citera
2018-07-23, 17:30
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
I din filterbubbla möjligen, nu är iofs inte den hela Twitter eller ännu mindre hela Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in