Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
(det fetade)
Nu skriver du "var" och du gör det två gånger.
Skall vi tolka det som att du inte längre hävdar att Lena Wesström lever på annan ort och med ny identitet?
Du skriver i ett tidigare inlägg, alldeles nyligen, att du av en hemlig person på Malmen fått klartecken att i denna Flashback-tråd sprida hemlig [des-]information om LW.
Jag tycker att du på ett ytterst smaklöst vis smutsar minnet av en mördad trebarnsmamma. I inlägg efter inlägg har du, helt utan minsta belägg, påstått att LW är en del i ett stort, hemligt nätverk.
Det var alltså enligt dig inte LW:s kropp som den 19 maj hittades av en privatperson med hund? Den kroppen skulle då vara från nån annan, på allvar avliden person och Rättsmedicinalverkets obduktionsutlåtande gällande identiteten, LW:s, skulle därför bara vara en bluff?
Jag vill klargöra att detta är ett chatt-forum för glada amatörer. Vi är intresserade av att tillsammans diskutera olika mordfall. Om man skall skriva bra, väldefinierad text som inte kan missförstås, kräver det betydligt mer tid och plats än ett inlägg i en chatt.
Jag har en hypotes andra har andra hypoteser. För att förenkla skriver vi ibland i en grammatisk form som inte i varje bisats påminner om att vi alla mest gissar. För det vet vi redan att vi gör.
Jag har inte fått klartecken att skriva hemlig desinformation. Återigen vi får nog inte ta oss själva på så stort allvar. Vad jag gjorde var att jag diskuterade detta med en person som inte är hemlig, men det han arbetar med är hemligt. Därför litar jag på personens omdöme och kunskaper när det gäller sådana saker.
Han menade att det nog var bra att vänta minst några veckor, men sedan är det bara att köra på.
Detta beror på att jag inte är inblandad eller har någon form av säkerhetsklassning. Jag gissar bara, och resonerar logiskt utifrån de minimala fakta som kom i början. Det är inte kriminellt, även om det kan vara olämpligt.
Hursomhelst så kan vem som helst tänka som jag, och eftersom just detta inte verkar ha gjort att man lade ner energi på att få till fallet på ett noggrannare sätt, så drar jag slutsatsen att man har ansett att sådana amatör-slutsatser är ofarliga.
Vad gäller dina andra frågor, hänvisar jagen än gång till att läsa mina tidigare inlägg, där jag bemöter dem alla.