Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-23, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattias_r
De sätter Sverige och svenskar först, Engelsmän, fransoser och rosa attackhelikoptrar i andra hand.
Jag röstade på SvP i förra valet, även om jag inte gillade deras judefientliga politik.
Är det här ett liknande parti?
Citera
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Fortfarande inga valsedlar på posten..börjar lukta sabotage nu.

Jag fick mina valsedlar i brevlådan idag
Citera
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lantis60
Jag menar om de är antisemiter.
Antisemiter betraktar partiet som "ickeantisemitiskt".

Citat:
Jag röstade på SvP i förra valet, även om jag inte gillade deras judefientliga politik.
AfS är "mindre antisemtiskt" än vad SvP var.
Citera
2018-08-23, 13:08
Medlem
robotguras avatar
Citat:

Nej, AfS har ingenting med antisemitism att göra.
De vill utvisa kriminella, illegala och folk som har ljugit sig till uppehållstillstånd etc.
Citera
2018-08-23, 13:08
Medlem
Tjyvass avatar
Jag fick mina valsedlar för 2-3 veckor sedan. Åkte in och förtidsröstade i dag. #KryssaBerglund
Citera
2018-08-23, 13:09
Medlem
Stabskaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hoppsan! Och samma sak i SvD. Just nu huvudnyhet:

https://www.svd.se/sd-och-afs-utklassar-ovriga-partier-satter-agendan

Vad säger vi nu då, vi som gång på gång hävdat att det är tystnadstaktiken som är MSM:s främsta vapen mot AfS? Näsgrejen i DN kunde bortförklaras med den judiska reptilhjärnan som triggas vid "antisemitism", men det här? Såna här artiklar på löpet är endast positiva för AfS.

Slänger ur mig en teori från höften: DN vill snabbt sätta igång ett "samtal" om faran med att "odemokratiska och rasistiska partier" utnyttjar sociala medier för framgång. Några samtal med Facebook och Youtube och sen blir det inga mer livesändningar på Youtube eller virala inlägg på Facebook de sista avgörande valrörelseveckorna.

Eller så har AfS folk innanför fiendens linjer.

En svala gör ingen sommar och en artikel gör ingen mediastrategi. Nedstängningen av all riktig opposition på sociala medier är redan i full gång, men det kommer knappast att ske något dramatiskt de närmaste veckorna. När det är dags för val 2022 kommer dock varken AfS eller Fria Tider att finnas kvar på YouTube, Twitter eller Facebook. Men den här nyheten tror jag bara är ett undantag som bekräftar regeln att AfS ska tigas ihjäl.
Citera
Medlem
Jag förstår inte medias taktik angående AfS.
Först när AfS bildades så fick man ganska mycket publicitet i media. Man fick t.ex närvaro i Expressens program "bara politik", men sedan efter att AfS började bli lite större i mätningarna någon månad efter lansering blev det helt tyst från media angående AfS och man försökte lägga locket på så mycket som möjligt men nu efter senaste Yougov så har man återigen börjat skriva om dem. Både på DN och SvD.
Samt så använder man inte alls i lika hög utsträckning skällsord som "högerextrem" eller "rasistiskt" emot AfS som man gör mot SD. Ser i SvD att man kallar AfS för "Högerpopulister"
Nån mediestrateg som kan upplysa vad som försiggår?
Senast redigerad av lurre55 2018-08-23 kl. 13:12.
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Du är allt rolig du

Samma färg ≠ exakt likadana jackor

Om SD hade haft gula jackor hade AfS haft gula jackor. Det är så parasiter fungerar! Kom på något eget för helvete!
Citera
2018-08-23, 13:11
Medlem
Citat:
Jag funderar på att rösta på AfS.
Stämmer det, att de är nazister?

Nej, de är bara halvnazister. Det är lugnt.
Citera
2018-08-23, 13:12
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnessjuktdjur
Är det inte palestinier som är semiter? Då borde det ju isåna fall vara palestina man ska vara emot för att vara antisemit
AfS har vad jag vet ingen politik för att etniskt rensa Jerusalem med omnejd och upprätta Konungadömet Jerusalem för vita, kristna européer. Det finns inga tecken på antisemitism i AfS.
Citera
2018-08-23, 13:13
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnessjuktdjur
Har inte fått några. Börjar lukta skumt som fan.

Vad menar du med lukta skumt? De skickade iväg en ny batch med valsedlar igår/idag. I värsta fall får du väl skriva ''Alternativ för Sverige'' på en blank sedel.
Citera
2018-08-23, 13:15
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Jag fick mina valsedlar för 2-3 veckor sedan. Åkte in och förtidsröstade i dag. #KryssaBerglund

Varför just Berglund?

Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
AfS har vad jag vet ingen politik för att etniskt rensa Jerusalem med omnejd och upprätta Konungadömet Jerusalem för vita, kristna européer. Det finns inga tecken på antisemitism i AfS.

Men de vill väl åtminstone återerövra Konstantinopel hoppas jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in