Citat:
Ursprungligen postat av
Sotnosens
Som sagt. Din härskarteknik är sämre än en treåring som ska försöka bygga sandslott i öknen.
Jag svarade på din kommentar som du skrev till kosto. Det var i stort sett endast personliga angrepp och en hel del antaganden om person.
Eftersom du anser att VI har ingen förståelse till något och saknar argument och förståelse så varför ens bemöda sig till att ens svara.
Du har gång på gång skrivit om vad du anser händer i samhället och det är tydligen sanningen. De som inte tycker likadant som du så ägnar du dig åt att ställa diverse diagnoser på folk.
Vad i min kommentar är det personangrepp tycker du?
Du är lika tradig och förutsägande som brunfärgen som torkar.(Möjligtvis ett personangrepp då)
Du sammanfattar i slutet hur DU uppfattar det jag skrev men kopierar det jag skrev (4 meningar) från en text på tre stycken.
Och sen ställer 4 frågor
Din uppfattningsförmåga måste vara knivskarp.
Eller?
Ditt inlägg är kännetecknande för det trams som #jagärhär och dess gelikar använder för att störa, förstöra, öka polarisationen och, för att använda era egna ord, sprida hat.
När något upprepas tillräckligt många gånger uppstår ett mönster. Och mönstret när det gäller dig och #jagärhär är solklart, vilket gång på gång visas i denna tråd. Det är fakta – alltså något som har hänt.
Du tycks dock vara oförmögen att förstå skillnaden mellan fakta och åsikt. Fakta är något som har hänt och som kan beläggas på olika sätt. En åsikt handlar om vad någon tycker. Att blanda ihop åsiktsargument med fakta är ett
argumentationsfel.
Du är vidare fullständigt oförmögen att svara adekvat ens på mycket enkla frågor och kommer istället med
personangrepp (ad hominem-argument):
Ad hominem-argument eller argumentum ad hominem ("argument mot personen"), är ett osakligt argument då man angriper motståndaren som person istället för dennes sakargument. Det retoriska greppet består i att försöka få motståndaren att som person inte framstå som trovärdig i ämnet eller debatten.
Det är uppenbart att #jagärhär och dess gelikar försvarar en utopisk mångkultur-politik som har förödande konsekvenser för landet. MEN istället för att sakligt diskutera olika sakfrågor angriper ni motståndaren som person.
#Jagärhär och dess gelikar undviker konsekvent alla sakargument och använder istället osakliga åsiktsargument och ad hominem-argument. Det är fakta som kan beläggas av det som visas i denna tråd.