2018-08-22, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Om möjligheten är högst rimlig så håller du väl med om att vi måste göra allt för att få in partiet?

Jag förstår visserligen inte frågans relevans,men svaret är naturligtvis ja.
Citera
2018-08-22, 23:43
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Jag förstår visserligen inte frågans relevans,men svaret är naturligtvis ja.

Vill minnas att du misstrott partiet sedan dag ett men blandar väl ihop dig med någon annan.
Citera
2018-08-22, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Medias "holier-than-thou"-attityd och att indignerat ojja sig om hat och hot och antisemitism och våld är ju moralkakor så mögliga att ingen vill ens ta i dem längre. UGs program nästa vecka ska vara edgy, men det kommer bli bara en stor möglig moralkaka. Med ett tjockt lager härsket "holier than thou"-smör på.

Ingen bryr sig. Ingen vill äta MSM-medias moralkakor längre. Hur man än försöker paketera dem.
Asså man får huvudvärk av skiten. Under tiden går Reinfeldt och Lööf fria och säljer böcker och går på landsförrädarmöten, inte ett jävla ord om det dock.
Citera
2018-08-22, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vill minnas att du misstrott partiet sedan dag ett men blandar väl ihop dig med någon annan.

Visserligen är det alltid sunt med en viss misstro när det gäller politik,så rimlig grad av sådan förbehåller jag mig rätten att ha då all makt till slut har en tendens att korrumpera.
Å andra sidan så blandar du säkert ihop mig med annan individ då jag en längre tid bundit mig vid att rösta på AfS i valet 2018.
Citera
2018-08-22, 23:51
Medlem
Ny kokt groda.

https://denkoktagrodan.podbean.com/e/115-over-sparren/

Vill även säga något om UG nästa vecka. Om det kommer att handla om AfS åtminstone delvis så kan det innebära det stora genombrottet. Tänk på att det även innebär två dagars drev i alla tidningar med deltagande av statsråd och kanske statsministern. Det kan bli det som tar AfS över 7 procent.
Citera
2018-08-22, 23:57
Bannlyst
Asså Markus är ju den nya favoriten efter Hudiksvallstalet, riktigt jävla stabil människa. Han är lugn i framförandet men jävligt historieladdad. Det är viktigt att veta hur man hamnade där man gjorde för att veta vart man ska.
Citera
2018-08-23, 00:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Nejdu, tyvärr så är det övriga som når 4,8 %. Förhoppningsvis så är AfS störst i den gruppen som ochså består av MED, Piratpartiet, NMR.

De övriga partierna är promillepartier. AfS har nog minst 4 av dessa 4,8 procentenheter.
Citera
2018-08-23, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avblattning
Möjligt att de har lyckats smygfilma någon som sjunger en humoristisk memsång på fyllan. Och att SVT försöker göra skandal av det. Men det kommer isåfall bara bidra till den sångens popularitet, som när Jimmie Åkesson sjöng Olof Palme-låten på nån Estlandsfärja för tio år sedan.

https://www.youtube.com/watch?v=Fzc7B66w8Tw

Tja, jag vet inte riktigt men jag skulle väl gissa att det handlar om att de har mejlat med de här alternativa medierna, träffat medlemmar ur Alternativ för Sverige och besökt några möten som den här alt-högern håller. Sedan kommer det framgå att en del av dem anser att judar ligger bakom en del av västerlandets problem.

Jag är helt övertygad om det eftersom "JQ" som Alt-högern kallar det för diskuteras mest hela tiden i deras kretsar. The Guardian har ju redan granskat SDU (där Kasselstrand var ordförande) https://www.youtube.com/watch?v=A84b7qIxQMU. BBC granskade Front Nationals ungdomsförbund https://www.youtube.com/watch?v=QsCLUqWXzcM.

Det ger liksom ingenting. Du kan inte granska andra genom en ideologiskt lins. Det blir bara fel och det förstår inte journalisterna. Där emot kan du ju granska ett parti som tar emot pengar någonstans ifrån. Låt oss säga att Kasselstrand tog emot pengar från Svenskt Näringsliv och sade en sak privat och en sak utåt angående invandring. Däremot spelar det liksom ingen roll om något sagt neger eller snackar om judar. De gör sådant helt öppet.
Citera
2018-08-23, 00:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
UG har ganska stort förtroendekapital bland folket så går dom in för det så kan dom nog ställa till lite skada för AfS.

Så vi får väl se vad dom kommer med.

De som kan tänka sig att rösta på AfS bryr sig knappast om kommunist-tv:s åsikter. Problemet är att många inte känner till AfS. All publicitet är bra publicitet i det här fallet.
Senast redigerad av borskungen 2018-08-23 kl. 00:06.
Citera
2018-08-23, 00:10
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Dagens UG - sista minuten...

https://www.svtplay.se/video/19022330/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-19-domda-for-valdtakt

"Svenskar är vita och landet är vårt"

"Reinfeldt har förstört livet för många...är det inte dödstraff offentligt?"
"Jo. Jo."

Gäsp!
Precis och det som var i trailern lär vara bland det "värsta" de har att komma med. Påståendet att svenskar är vita vilket vi är, att påstå något annat skulle vara verbalt folkmord.

Tror heller inte det kommer ha mycket med AFS att göra, tror de är livrädda och hoppas på att afs kommer just under 4% och tar så mycket från sd som möjligt men jag tror de måste valfuska på något sätt för att det ska hända.

SD väljarna kan väl inte i så stor mån vara korkade nog att låta nästintill 4% av den invandringskritiska rösten slängas i sjön. När de kan få in ett nytt parti med ung driven energi som talar ohämmad sanning och som kommer göra etablissemanget helt bestört med mardrömmar, det tillsammans med att SD blir största parti måste ju vara alla sverigevänners politiska våta dröm som gått i uppfyllelse, jag tror det är möjligt kamaaaaaon!
Citera
2018-08-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Precis och det som var i trailern lär vara bland det "värsta" de har att komma med. Påståendet att svenskar är vita vilket vi är, att påstå något annat skulle vara verbalt folkmord.

Tror heller inte det kommer ha mycket med AFS att göra, tror de är livrädda och hoppas på att afs kommer just under 4% och tar så mycket från sd som möjligt men jag tror de måste valfuska på något sätt för att det ska hända.

SD väljarna kan väl inte i så stor mån vara korkade nog att låta nästintill 4% av den invandringskritiska rösten slängas i sjön. När de kan få in ett nytt parti med ung driven energi som talar ohämmad sanning och som kommer göra etablissemanget helt bestört med mardrömmar, det tillsammans med att SD blir största parti måste ju vara alla sverigevänners politiska våta dröm som gått i uppfyllelse, jag tror det är möjligt kamaaaaaon!

En så kallad nothing-burger. Men det är såklart positivt ifall AfS nämns, det skulle ju kunna gynna partiet.
Citera
2018-08-23, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
En så kallad nothing-burger. Men det är såklart positivt ifall AfS nämns, det skulle ju kunna gynna partiet.
Det finns så jävla många liknelser mellan hur media höll/håller på i USA under valet och här så det är sjukt. Same shit different land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in