Citat:
Ursprungligen postat av
IKN
Kommer ej ihåg användaren eller namnet, men han/hon bekräftade att man visst kunde göra det, för att han/hon gjorde den riktiga mätningen som skickades ut förra fredagen, som pågick troligen fram till söndagen, och publicerades idag. Exakt samma procedur med samma antal dagar som juli-mätningen. Mätningen som de tidigare gjorde var inte augustimätningen med andra ord. Så på den punkten är det faktiskt lugnt.
Men även OM YouGov eller Metro skulle fula sig i sista stund, räcker det med att kolla "övrigt". Det finns inget parti som kan bidra med att dra upp övrigt-stapeln till nästan 5 procent, annat än AfS. Vi har PP, men de får väl max 2 procent i en undersökning (grovt överskattade). Det vore väl om "övrigt" mystiskt och plötsligt skulle minska rejält, men det är dumt att spekulera (särskilt negativ spekulation). Jag utgår från att YouGov och Metro kommer "spela rent" även i fortsättningen. Och jag räknar med en särredovisning härnäst.

PedofilPiraterna fick inte ens 1% förra valet:
https://www.val.se/valresultat/riksdag-landsting-och-kommun/2014/valresultat.html
PedofilPiraterna och Junilistan (minns någon ens dessa? De fick 14,47 % 2004) var dagsländor.
Övriga fick bara 0,97% förra valet 2014. FI fick 3,12%
Nu ligger de på 2,1% för att feminazisterna försöker rädda kvar MP.
PedofilPiraterna är slut som parti, de var slut redan för 4 år sedan.
De kan du räkna bort helt, NMR kan du räkna bort, de grabbarna kommer rösta typ Riksdag: AfS Landsting: NMR Kommun: NMR
Vad var vi kvar? MED som är samma skit som Alliansen men med SDs lättmjölksinvandringspolitik, dvs. sjukt otillräcklig. De är knappast över 1%. Min gissning är att MED har runt 0,2% finns för många libtardpartier att välja på.
AfS är nära 4%. De har minst 3%. Sen har vi alla de som är osäkra, det lär krylla av folk som står och tvekar mellan SD och AfS som inte alls gillar SDs öppna svenskhet. Fan är det för idiotiskt påfund? Öppen svenskhet, dummaste jag hört talas om på mycket länge. Säkert något som Babyhulls Mattias och Justin Bieler kommit på när de legat och kopulerat.
SD behöver sparka i stort sett hela ledningen, vilka jävla sågspån.