Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-27, 20:52
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
NU JÄVLAR I MIN LÅDA!!

http://www.friatider.se/m-tinstituten-afs-bakom-succ-f-r-vriga-partier
Exakt det jag har haft på känn under en längre tid.

Förutsättningarna för ett riksdagsinträde är fabulöst goda!
Citera
2018-08-27, 20:55
Medlem
Kan man inte få veta någon siffra?
Citera
2018-08-27, 20:57
Medlem
Fatta stämningen i SVT:s valvaka när AfS kommer in, MP, KD och L åker ut, Sossarna får under 20%, Moderaterna får under 15%, och Centern inte kommer i närheten av de siffror som mätbolagen har prånglat ut. Gråtsossen från 2010 kommer vara bortglömd över en natt - amatör!

Om man inte ställer upp nu och medverkar till det här ska bli verklighet så är det något fel på en.
Citera
2018-08-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Exakt det jag har haft på känn under en längre tid.

Förutsättningarna för ett riksdagsinträde är fabulöst groda!

FYP.

AfS kör för övrigt reklam på DNs och GPs nätupplaga. Bakom fiendes linjer.
Citera
2018-08-27, 21:00
Medlem
Otroligt härliga nyheter!

Och om dem inte kommer in så kan vi nöja oss med några procent som bäddar gott inför 2022
Citera
2018-08-27, 21:01
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
NU JÄVLAR I MIN LÅDA!!

http://www.friatider.se/m-tinstituten-afs-bakom-succ-f-r-vriga-partier

Man mår! 🍻

Trots mörkret från youtubes nedsläckning kommer här ett skinande ljus i tillvaron!

Sagt det tidigare. När etablissemanget går ihop för att stänga ute AfS så kommer alternativ media med motreaktion!

Ser fram emot uppdrag granskning!
Senast redigerad av Överste-Rövhål 2018-08-27 kl. 21:03.
Citera
2018-08-27, 21:04
Medlem
S0LD13R777s avatar
Ingen tid att börja festa nu, nu är det fortsatt hårt arbete som gäller, visst lägg skumpa på kylning och så men se till att arbeta ännu hårdare. Övertyga ännu fler.

Se det som en boost i arbetet för bibehållen hög energi.
13 dagar kvar. Många röster finns att vinna.
Citera
2018-08-27, 21:04
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Kan man inte få veta någon siffra?

Exakt det är ju det man vill veta, att AfS är störst har ju vi vetat hela tiden, det är ju inget av dom andra partierna som har över 0,5 % just nu. Men har AfS 1,5% eller har dom 2,5% eller ligger dom på 3,5%. Skulle vara jäkligt intressant att se vad dom hade för siffror.
Citera
2018-08-27, 21:08
Medlem
Ulo2000s avatar
Vilka siffror tror ni döljer sig där bakom undersökningen?
Själv tror jag på 2,8 till 3,5%. Efter det så kommer det komma en ström av människor som sitter och tvekar.
Citera
2018-08-27, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Ingen tid att börja festa nu, nu är det fortsatt hårt arbete som gäller, visst lägg skumpa på kylning och så men se till att arbeta ännu hårdare. Övertyga ännu fler.

Se det som en boost i arbetet för bibehållen hög energi.
13 dagar kvar. Många röster finns att vinna.

Vi är så nära målgång, bara att fortsätta att kriga på alla håll och kanter, vi skall vinna det totala kriget mot den djupa staten och dess lakejer och då krävs det engagemang till sista sekund inte förrän vallokalerna stänger kan vi vila för en stund. Var med och skriv historia rösta in AFS in i parlamentet för att skapa förändring på riktigt. Tänk på alla marxisters tårar som kommer släcka våran törst på valnatten! Jag vill se floder av blod strömma ner från förrädarnas kinder!

https://thumbs.gfycat.com/PoliteShyAzurewingedmagpie-size_restricted.gif
Citera
2018-08-27, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Det diskuterades på Facebook nyligen och AfS har inga egna klistermärken så det är förmodligen en privatperson som gjort det.
Trodde det var underförstått att propaganda ska sättas så tydligt som möjligt utan att blockera något, om det så vore busstider eller en källsorteringsskylt. Vandalerna misslyckades med båda punkterna. Kamma er grabbar (ni som satte upp skiten).
Citera
2018-08-27, 21:17
Medlem
Vryzass avatar
https://www.breakit.se/artikel/15010/alternativ-for-sverige-smog-in-pa-dn-och-gp-fick-in-otillaten-annons

Hahahaha! Bilden från DN's hemsida är obetalbar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in