Citat:
Ingen kommer att vilja slå honom. Att han fick ett slag i ansiktet var bara en "lite, lätt örfil" för ibland behöver man bergis behandlas för det på sjukhuset. ALLT var Madsens vilja, hans plan. Han är ju så superdupersmart och får alltid precis som han vill.
Kompletterar med BT angående det som förmedlats om PMs besök på sjukhuset. Kan även tillägga att skadestuen är en enhet på akuten.
Påpeka inte saker till mig som jag inte ställt någon fråga om eller tagit upp i ett inlägg du besvarar. Skriv det istället som ett fristående inlägg. Vet att du hela tiden vill återupprepa detaljer som ger en illusion om att Madsen plötsligt hamnat i Paradiset. Men vet du, det har han inte. Men fortsätt du att slicka hans sadistfötter och kräla som en mask i psykopatgyttjan för hans skull, om det känns upphetsande eller om det ger dig någon slags revansch eller vad fan det är du känner. Men, blanda inte in den sörjan i något som ska se ut som ett svar till mig.
"Striden om en ring på fingret har redan börjat"?! Låter som en titel på en prinsessroman för 10-åringar. Spännande? Seriöst? Intressant? Trovärdigt? NOT! Du lever i en annan verklighet där Slaktar-Madsen är din hjälte på en vit springare. Kanske det kunde bli en spännande dokusåpa, typ "Striden om Madsens ring på fingret, vad händer i besökslägenheten". Av någon okänd anledning så ser du allt kring Madsen som genom ett rosa paradisskimmer. Typ allt går så bra, han mår så bra, han kommer att få knulla som en kanin, han bor i ett lyxfängelse, ett paradis där besökslägenheterna är de vackraste lägenheter du sett.
"Striden om en ring på fingret har redan börjat"?! Låter som en titel på en prinsessroman för 10-åringar. Spännande? Seriöst? Intressant? Trovärdigt? NOT! Du lever i en annan verklighet där Slaktar-Madsen är din hjälte på en vit springare. Kanske det kunde bli en spännande dokusåpa, typ "Striden om Madsens ring på fingret, vad händer i besökslägenheten". Av någon okänd anledning så ser du allt kring Madsen som genom ett rosa paradisskimmer. Typ allt går så bra, han mår så bra, han kommer att få knulla som en kanin, han bor i ett lyxfängelse, ett paradis där besökslägenheterna är de vackraste lägenheter du sett.
Han käkar tydligen också vissa skribenter till frukost, enligt dig. Snacka om att vara helt bedårad och beundra någon så pinsamt mycket som du gör med fegarslet Madsen - genom att kläcka ur dig något så urbota fånigt
Sen, när Madsen blir nerslagen, sparkad, misshandlad - hur låter din förklaring då genom rosa paradisskimret? "Överdrifter i media. Någon har råkat stöta till honom, puttat honom. Högsta vinsten för Madsen, det här var hans plan. Han ville ha miljöombyte och ligga på sjukan några veckor så att han kan läsa alla säckar med beundrarbrev från kvinnor. Madsen gjorde det igen, vilken hjälte!" Ungefär så lär det låta från dig. Ber om ursäkt om jag avslöjat dina framtida inlägg, var svårt att låta bli.
Jag har pluskonto på alla tidningar jag ofta läser på nätet, så det var inget jag betalade för just den artikeln. Jag bor inte i en liten sunklägenhet ute i buschen så den lilla summan för plusmedlemskap i tidningarna är inget bekymmer för mig. Och nu så fick ju du gratisläsa vissa delar av artikeln, bra va?!
Sen, när Madsen blir nerslagen, sparkad, misshandlad - hur låter din förklaring då genom rosa paradisskimret? "Överdrifter i media. Någon har råkat stöta till honom, puttat honom. Högsta vinsten för Madsen, det här var hans plan. Han ville ha miljöombyte och ligga på sjukan några veckor så att han kan läsa alla säckar med beundrarbrev från kvinnor. Madsen gjorde det igen, vilken hjälte!" Ungefär så lär det låta från dig. Ber om ursäkt om jag avslöjat dina framtida inlägg, var svårt att låta bli.
Jag har pluskonto på alla tidningar jag ofta läser på nätet, så det var inget jag betalade för just den artikeln. Jag bor inte i en liten sunklägenhet ute i buschen så den lilla summan för plusmedlemskap i tidningarna är inget bekymmer för mig. Och nu så fick ju du gratisläsa vissa delar av artikeln, bra va?!
Citat:
..Så slipper det vara medvetna förminskningar av händelsen som riskerar bli trådsanningar.
"Sidste onsdag blev Peter Madsen overfaldet af en 18-årig medindsat, der tildelte Peter Madsen et knytnæveslag, så han måtte på skadestuen."
https://www.bt.dk/krimi/her-er-peter-madsens-nye-hjem
https://www.bt.dk/krimi/her-er-peter-madsens-nye-hjem
Citat:
Örfil eller slag mot ansiktet är detsamma. Två fångar har alltså varit upprörda varpå den yngre har utdelat ett slag mot ansiktet på den äldre utan tillhygge, det är kutym att "sjuksyrran" plåstrar om speciellt om man vill uppmärksamma episoden.
Att transportera Madsen till ett sjukhus i Falster och där fått läkarvård är knappast troligt utan vi talar mera om en sjuksyrra som plåstrat om honom och dokumenterat märket.
Att transportera Madsen till ett sjukhus i Falster och där fått läkarvård är knappast troligt utan vi talar mera om en sjuksyrra som plåstrat om honom och dokumenterat märket.