2018-08-21, 08:48
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vi har förstått att du flödar av empati och försöker få PMs framtid att framstå som rent mysig:

Han ska dock till de perversa psykopaternas högnäste Herstedvester och inte Paradise Hotel.

Det är givetvis inte 47 tim/mån per automatik till förfogande att pippa med vem som helst.
Det handlar om familj och det är personalen som bedömer om en viss kvinna kan komma på besök.
Första gången är 5 timmar och om det faller ut problemfritt utökas till tiden till 10 timmar, sen 23 och upp till 47 timmar i två tillgängliga besökslägenheter.

Nog för att PM är ultrapervers men övervägande tid lär han ha jävligt mycket dödtid att spendera.
Han behöver inte språkrör som dig - han har själv beskrivit att han nästintill går av på mitten att inte arbeta med sina projekt.

FETGLÖM en lätt anpassning.

Det är fast antal tillsyn samt extra om personal anser det befogat.
Är de inte påklädda i minst underbyxor och t-shirt vid kontroll så blir det avhysning direkt (förutom brott mot ordningsregler f.ö givetvis).

Men herregud, vad fan är det för idioti som flödar i tråden?

Man kan ju undra varför de intagna på detta "Paradis Hotel" jobbar som piskade bävrar via sina advokater för att komma ut därifrån?

Det naturliga vore väl att stanna där och njuta av livet, som det beskrivs kan man ju inte ha det bättre, fan man får ju hela 47 timmar i månaden till sexorgier om man sköter sig, vad fan gör det att en normalmånad har 720 timmar, den lilla dödtiden slår man väl lätt ihjäl.

Och är det så djävla roligt att kunna gå ut och dricka en kall god öl på ströget en varm och härlig sommardag?

Eller kicka igång sin HD för en tur på vägarna, nej fan det är ju inget att sträva efter, bättre att sitta i en sexbunker och skriva brev.

Madsen kommer att gå under där, inga balla utmaningar, endast grå djävla tristess, jag hoppas fanskapet inte lyckas ta livet av sig, så lätt ska han inte få komma undan.
Citera
2018-08-21, 09:27
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Nån som har tillgång till plus?
Fanskapet jobbar emot sig själv, men det begriper han inte. Att han lyckas manipulera en vakt som har utbildning för att se igenom och klara sånt här och samtidigt begår tjänstefel genom "flirten" säger ju det mesta. Och inte är det till hans fördel. Varken när det gäller riskbedömning eller hans möjligheter att få godkännande för kvinnliga besökare.

Puckode hybrisäcklet trodde väl att vakten kunde hjälpa honom på något vis, när hon nu var vakt där de satt. Kanske han pratade om hur härligt de kunde ha det tillsammans vid en flykt. En månskenstur på havet kanske, helst i en ubåt. Han fick henne kanske berätta om att hennes fd man varit elak mot henne, för PM lät henne förstå att han alltid är på kvinnans sida ( ). Sen, när hon sagt upp sig där så lär hon inte vara till så stor nytta, nej, då är det nya tag med nya penisvänner, förlåt pennevenner heter det nog.

En kvinna som den här vakten, som har utbildning och vet vad som krävs av henne, måste ha någon svaghet/osäkerhet inom sig, annars skulle hon nog inte göra något så helvetes idiotiskt som att liera sig med den psykopatiske, sexualsadistiske styckmördaren. Han är ju en jävel på att manipulera men psykopaten dras ju också som en magnet åt de han känner har svagheter han kan utnyttja.

Här är delar ur plusartikeln som för övrigt var väldigt lång. (eller så kändes den extremt lång för jag led så när jag läste den)
Citat:
Kvindelig fængselsbetjent om flirt med Madsen: - Jeg ved ikke, om det udvikler sig
Da fængselsbetjenten sagde op, fordi hun var kommet lidt for tæt på Peter Madsen, fortalte hun først ikke ledelsen i Vestre Fængsel om årsagen til sin afsked. Men fundet af brevveksling mellem de to betød, at hun blev fritstillet

Nær kontakt mellem tidens mest omtalte fange, Peter Madsen, og en kvindelig fængselsbetjent på Vestre Fængsel har medført en del rygter, som også har nået Ekstra Bladet.

Fængselsbetjenten, der er i 40’erne og mor til to drenge, har sagt sit job op, fordi hun ikke vil stoppe sin kontakt med Peter Madsen, og hun skal nu finde ud af, hvilken relation det egentlig er, hun har med langtidsfangen.
Hun har besluttet sig for at give sin version af sagen, efter vi har rakt ud efter hende, fordi ’rygterne er værre end sandheden’, som hun siger.

Kvinden afviser, at man kan sige, at de er kærester. Det er i hvert fald et tæt venskab. Nok også en flirt.
– Jeg ved ikke, om det udvikler sig til mere, siger hun.
– Men er du forelsket i ham?
– Det ved jeg ikke, siger hun.

Den korthårede kvinde er nervøs, da vi mødes. Hun virker helt almindelig. Som en mor-type, der har styr på livet, hjemmet og arbejdet.
Så tæt, at kollegerne bed mærke i, at hun stod uforholdsmæssigt meget i døren til Madsens celle.

Hun følte, at de kunne snakke om alt, og hun begyndte at gå derned, så snart hun havde tid mellem arbejdsdagens opgaver.
– Det blev for meget ven i forhold til, at det var en indsat. Men jeg snakkede så godt med ham, at det var svært bare at sige stop. Jeg vidste, at han blev flyttet på et tidspunkt, og så sagde jeg til ham, at han gerne måtte skrive til mig, hvordan han havde det, fortæller kvinden, der har været fængselsbetjent i adskillige.

Så tæt, at kollegerne bed mærke i, at hun stod uforholdsmæssigt meget i døren til Madsens celle.

Hun følte, at de kunne snakke om alt, og hun begyndte at gå derned, så snart hun havde tid mellem arbejdsdagens opgaver.

– Det blev for meget ven i forhold til, at det var en indsat. Men jeg snakkede så godt med ham, at det var svært bare at sige stop. Jeg vidste, at han blev flyttet på et tidspunkt, og så sagde jeg til ham, at han gerne måtte skrive til mig, hvordan han havde det, fortæller kvinden, der har været fængselsbetjent i adskillige år.

– Hvad giver han dig?
– Det er svært at sige, hvilke følelser det er. Jeg kan ikke sige hvorfor. Jeg snakker lige så meget, som han gør. Det er ikke sådan, at han styrer samtalen. Overhovedet ikke.

De skrev utallige breve til hinanden. Hun under sit pigenavn

– Det er selvfølgelig forkert. Det må jeg ikke. Men det gjorde vi så. Mere er der ikke i det. Jeg ved ikke, om det udvikler sig mere. Det kan jeg ikke sige 100 procent.

Men hun blev, ifølge Ekstra Bladets oplysninger, fritstillet med øjeblikkelig virkning i juli, da kolleger i Storstrøm Fængsel, hvor Madsen blev flyttet til i maj, opdagede en omfattende brevveksling mellem de to.

– Man siger jo ikke bare sit job op. Inde i dit hoved må du også have tænkt, at det her er større?
– Det kan godt være. Jeg tror ikke, jeg tænkte så meget. Jeg ved ikke, hvad det bliver til. Men jeg turde ikke blive der, siger hun.
Hun ønsker ikke at fortælle, hvad de skriver sammen. Ifølge Ekstra Bladet oplysninger har hun blandt andet beskrevet drømme om, at de skulle flytte sammen og have et sted, hvor han kunne bygge raketter.

På spørgsmålet til den tidligere fængselsbetjent om, at de drømme jo lyder af mere end bare venskab, siger hun:
– Det gør det jo.
Kvinden tænker ikke på, hvad Peter Madsen er dømt for, når hun står og snakker med ham.
– Overhovedet ikke. Slet ikke. Det gør jeg bare ikke.

Jeg har prøvet at forklare det over for mig selv. Det kan jeg ikke.
– I retten hørte vi også mentalundersøgelsen, som sagde, at han var manipulerende og flirtende. Er det det, han har gjort med dig?
– Det var jo mig, der havde nøglen. Det var mig, der gik derover. Der var aldrig Peter, der ringede meget på.

- Det er nemt nok, så længe han er inde. Men når han kommer ud, og du stadig er der, så kommer det også til at influere på andres liv?

- Jo, jo, det må vi tage til den tid.
- Er du ikke bange for, at han skal gøre det samme mod dig, som han gjorde mod Kim Wall?
- Nej, overhovedet ikke.
- Hvordan kan du lade være med det?
- Det ved jeg ikke. Det er jeg bare overhovedet ikke.
https://ekstrabladet.dk/plus/krimi/kvindelig-faengselsbetjent-om-flirt-med-madsen-jeg-ved-ikke-om-det-udvikler-sig/7273634
Hallå, hallå, vakna!!Vill man säga till henne. Nu kan jag bara säga som det ibland står i pratbubblor i "Kalle Anka" när något känns jättejobbigt: SUCK, PUST,STÖN!
Citera
2018-08-21, 09:31
Medlem
Fy faen altså. Når jeg leste overskriften tenkte jeg at her har vi noen som ikke ORKER att sköta om PM. Så är det precis tvärt om. Mår illa. Sorry norsk/svensk.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/21Azg4/fengselsbetjent-fikk-naert-forhold-til-madsen-sa-opp-jobben-for-aa-ha-kontakt
Senast redigerad av Lulle333 2018-08-21 kl. 09:34.
Citera
2018-08-21, 10:16
Bannlyst
Citat:
Vi har förstått att du flödar av empati och försöker få PMs framtid att framstå som rent mysig:

Han ska dock till de perversa psykopaternas högnäste Herstedvester och inte Paradise Hotel.

Det är givetvis inte 47 tim/mån per automatik till förfogande att pippa med vem som helst.
Det handlar om familj och det är personalen som bedömer om en viss kvinna kan komma på besök.
Första gången är 5 timmar och om det faller ut problemfritt utökas till tiden till 10 timmar, sen 23 och upp till 47 timmar i två tillgängliga besökslägenheter.

Nog för att PM är ultrapervers men övervägande tid lär han ha jävligt mycket dödtid att spendera.
Han behöver inte språkrör som dig - han har själv beskrivit att han nästintill går av på mitten att inte arbeta med sina projekt.

FETGLÖM en lätt anpassning.

Det är fast antal tillsyn samt extra om personal anser det befogat.
Är de inte påklädda i minst underbyxor och t-shirt vid kontroll så blir det avhysning direkt (förutom brott mot ordningsregler f.ö givetvis).

Jag har redan avhandlat dessa timmar, 10h, 23h och 47h flertalet med gånger i tråden med en skribent och då förklarat att ett giftemål påverkar ens möjligheter till besökslägenheterna positivt.

Alla förstår säkert(?) Att 10 timmar står för en dags umgänge. 23 timmar en dag och en natt. 47 timmar två dagar, två nätter i dessa två besökslägenheter som Herstedvester besitter, Men förhoppningsvis förstår också alla(?) att det inte bara är Madsen som har tillgång till dessa lägenheter utan tiden skall delas mellan alla fångar som får, vill bruka dessa sviter.

Men nu är det ju så att Herstedvester även har en besöksavdelning som har öppet fyra dagar i veckan där man kan ta emot besök mellan 1½-3timmar per gång. Tre timmar, alltså dubbelpass gäller om det finns lediga tider och när ett besök är avslutat kan man beställa ett nytt.
Du har alltså två möjligheter att ta emot besök för den ena möjligheten tar inte ut den andra möjligheten.

Självklart finns det regler om besök. Jag kan inte dessa utantill men om du finner intresse så kan du själv läsa på.

Besøgsbekendtgørelsen https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=191945

Men som jag skrev i ett tidigare inlägg, får Lundin gift tre ggr än så länge tillgång till det jag beskriver ovan så får nog de flesta fångar det är min bestämda tro.
Citera
2018-08-21, 10:32
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Fanskapet jobbar emot sig själv, men det begriper han inte. Att han lyckas manipulera en vakt som har utbildning för att se igenom och klara sånt här och samtidigt begår tjänstefel genom "flirten" säger ju det mesta. Och inte är det till hans fördel. Varken när det gäller riskbedömning eller hans möjligheter att få godkännande för kvinnliga besökare.

Puckode hybrisäcklet trodde väl att vakten kunde hjälpa honom på något vis, när hon nu var vakt där de satt. Kanske han pratade om hur härligt de kunde ha det tillsammans vid en flykt. En månskenstur på havet kanske, helst i en ubåt. Han fick henne kanske berätta om att hennes fd man varit elak mot henne, för PM lät henne förstå att han alltid är på kvinnans sida ( ). Sen, när hon sagt upp sig där så lär hon inte vara till så stor nytta, nej, då är det nya tag med nya penisvänner, förlåt pennevenner heter det nog.

En kvinna som den här vakten, som har utbildning och vet vad som krävs av henne, måste ha någon svaghet/osäkerhet inom sig, annars skulle hon nog inte göra något så helvetes idiotiskt som att liera sig med den psykopatiske, sexualsadistiske styckmördaren. Han är ju en jävel på att manipulera men psykopaten dras ju också som en magnet åt de han känner har svagheter han kan utnyttja.

Här är delar ur plusartikeln som för övrigt var väldigt lång. (eller så kändes den extremt lång för jag led så när jag läste den)
https://ekstrabladet.dk/plus/krimi/kvindelig-faengselsbetjent-om-flirt-med-madsen-jeg-ved-ikke-om-det-udvikler-sig/7273634
Hallå, hallå, vakna!!Vill man säga till henne. Nu kan jag bara säga som det ibland står i pratbubblor i "Kalle Anka" när något känns jättejobbigt: SUCK, PUST,STÖN!
Tack.
Identiskt samma mönster som Lundins kvinnor beskriver och sen varnar för.

Den avstängda:
- Blundar helt för det som skett. Stänger av.
"- Er du ikke bange for, at han skal gøre det samme mod dig, som han gjorde mod Kim Wall?
- Nej, overhovedet ikke."

"Kvinden tænker ikke på, hvad Peter Madsen er dømt for, når hun står og snakker med ham.
– Overhovedet ikke. Slet ikke. Det gør jeg bare ikke."

Den bortförklarande:
(det var jag som tog kontakt, det var jag som pratade, det var jag som bad honom skriva). Bortförklaringen/försvaret går helt hand i hand med flirten. De vill verkligen inte veta av att det rör sig om manipulation utan VILL tolka det som love in making från hans sida.
Hon axlar alltså allt ansvar för kontakten, därav friställs han helt från skuld/ansvar:

Jeg snakker lige så meget, som han gør. Det er ikke sådan, at han styrer samtalen. Overhovedet ikke.
"– Det var jo mig, der havde nøglen. Det var mig, der gik derover. Der var aldrig Peter, der ringede meget på."

"Jeg vidste, at han blev flyttet på et tidspunkt, og så sagde jeg til ham, at han gerne måtte skrive til mig, hvordan han havde det (..)"

Den visionära/blint förälskade som inbillar sig att de är soulmates typ "vi har nåt speciellt som ingen annan har...":

"Men jeg snakkede så godt med ham, at det var svært bare at sige stop."
"Hun følte, at de kunne snakke om alt"

"..drømme om, at de skulle flytte sammen og have et sted, hvor han kunne bygge raketter. "

... och missar helt att han manipulerar:
"Jeg tror ikke, jeg tænkte så meget."
"Det er ikke sådan, at han styrer samtalen. Overhovedet ikke."

Hon har klivit rätt in i den klibbiga sockervadden han bjuder på och har noll koll.
Citera
2018-08-21, 10:39
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don.t
Jag har redan avhandlat dessa timmar, 10h, 23h och 47h flertalet med gånger i tråden med en skribent och då förklarat att ett giftemål påverkar ens möjligheter till besökslägenheterna positivt.

Alla förstår säkert(?) Att 10 timmar står för en dags umgänge. 23 timmar en dag och en natt. 47 timmar två dagar, två nätter i dessa två besökslägenheter som Herstedvester besitter, Men förhoppningsvis förstår också alla(?) att det inte bara är Madsen som har tillgång till dessa lägenheter utan tiden skall delas mellan alla fångar som får, vill bruka dessa sviter.

Men nu är det ju så att Herstedvester även har en besöksavdelning som har öppet fyra dagar i veckan där man kan ta emot besök mellan 1½-3timmar per gång. Tre timmar, alltså dubbelpass gäller om det finns lediga tider och när ett besök är avslutat kan man beställa ett nytt.
Du har alltså två möjligheter att ta emot besök för den ena möjligheten tar inte ut den andra möjligheten.

Självklart finns det regler om besök. Jag kan inte dessa utantill men om du finner intresse så kan du själv läsa på.

Besøgsbekendtgørelsen https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=191945

Men som jag skrev i ett tidigare inlägg, får Lundin gift tre ggr än så länge tillgång till det jag beskriver ovan så får nog de flesta fångar det är min bestämda tro.
Du behöver inte bete dig som om du jobbar på informationsavd på Herstedvester.

Jag snarare ler åt dina patetiska försök att få tillvaron att låta som en dans för PM vad det än gäller.
Vad ska vi förvänta härnäst? Att maten är med i Michelin Guide och att han har högklassigt dun i täcket?

Det är sällan man ser nån som rövslickar en mördare så intensivt.
Citera
2018-08-21, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex

Som jag tidigare påpekat får fångarna så mycket brev så dom inte har råd med frimärken, dessa märken skickar kvinnorna i sina brev till Madsen och de personer(kvinnor) som kommer på besök få ta med max 100 kr/besök i kontanter, så råd att skriva/besvara brev lär han ha.

Den här fångvaktaren är en av många redan och det vet hon själv eftersom hon ställer upp i media, hon signalerar till dom andra kvinnorna genom denna artikel. Striden om en ring på fingret har redan börjat och denna kvinna fick möjligheten att förmedla sitt budskap via media. Och dansk media får också sin vinst genom klick på artiklarn och 39 kr får media om man gör som dig, betalar för att få tillgång till Madsen.
Citera
2018-08-21, 10:50
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Tyvärr ser dagens Herstedvester inte ut så där, artikeln förvrider verkligheten men jag påminner om den, tyvärr är den inte "skabbig".
Det beror nog helt på vad man själv lever under för förhållanden, vad man anser som skabbigt eller inte. Sen så ger det nog en skabbig känsla i själen att vara inlåst, avskydd och hatad för sin gärning. Skabbiga själar på skabbigt boende. Samtliga är inlåsta på mycket lång tid, kanske för alltid, för de värsta brott som kan begås. Många är psykopater. Det ger en förbannat skabbig känsla åt alltihopa.
SKABB-"hotell", där nyckeln för att ta sig ut kastats bort
Citat:
En allmän överblick över fängelset, där träden blommar, djuren springer lösa, moderna gym, fina kök, tändläkare, butik osv nedan i länken.
Vad är detta för fjollig, rosaskimrande gulligullbeskrivning av de inlåstas boning med omnejd? Låter som ord från en B-mäklarannons där man försöker pracka på någon ett gammalt ruckel med att hänföriskt tala naturdetaljer hahaha.

Skulle de intagna höra dessa ord om sitt högst ofrivilliga, hatiska boende så skulle de garanterat vilja kräkas(minst!) på dig av ren vämjelse.

Du skriver så "vackert" att "djuren springer lösa". Hur är det med de intagna odjuren då, springer de också lösa i frihet? Och Odjuret Madsen himself, springer han lös bland blommor och träd för att kanske sätta sig till ro under korkeken och dofta på de härliga blommorna, fredlig som han är? NOT. Din idol kommer aldrig mer att få springa i frihet, sorgligt för dig och det fåtal manipulerade fans han har men större delen av övriga världen är helnöjda med om han får sitta inne resten av sitt miserabla liv. Många vill se honom brutalt misshandlad. Resten vill se honom död.
Citat:
Sen visar fängelset Herstedvester upp sina trivsamma besökslägenheter där Ditte och nya pennevenner snart får övernatta.
"Trivsamma besökslägenheter"?!
Fan vad trivsamt och mysigt som kvinna att komma dit och tänka "undar hur många mördare som knullat med sina mördargroupies här". Liksom insupa atmosfären av en massa psykopater och mördares knullande i soffor och sängar, kanske en och annan intorkad spermafläck som ej gått bort. Fan vad mysigt, romantiskt och upphetsande?! En begagnad mördarknull-lägenhet. So nice, så fint, så tänd man blir. Mys!?! Eller, du kanske skulle tycka det?
Citat:
Hur många har det så där vackert i sina bostäder utanför murarna?
Om man själv bor i ett sunkigt litet kyffe med sunkiga möbler i t.ex utkanten av Gävle så kanske man blir upphetsad av förtjusning över en sån besökslägenhet. Valde nu just Gävle för att det är den fulaste plats jag någonsin besökt. Om ens boendet är sunkvarianten som jag beskrev och om man därtill tycker att de bilder som visas i Ikea-katalogen är bilder på fabulös lyx, ja då kan man kanske tycka att mördarnas knullägenheter är vackra. Om man lever under andra förutsättningar än nämnda så ser man vilken skit det är, samt tänker på hur förbannat äckligt det är att dessa lgh används om och om igen av de lägsta avarterna till människor och deras bihang.
Ja, de flesta har det betydligt vackrare i sina hem även om du tycks avundas fångarna(?!).
Kanske du snöade in på att de flera gånger zoomade in en billig fruktkorg som stod på ett bord, vad vet jag. Rena lyxen kanske du tänkte.
Citera
2018-08-21, 10:51
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Men herregud, vad fan är det för idioti som flödar i tråden?

Man kan ju undra varför de intagna på detta "Paradis Hotel" jobbar som piskade bävrar via sina advokater för att komma ut därifrån?

Det naturliga vore väl att stanna där och njuta av livet, som det beskrivs kan man ju inte ha det bättre, fan man får ju hela 47 timmar i månaden till sexorgier om man sköter sig, vad fan gör det att en normalmånad har 720 timmar, den lilla dödtiden slår man väl lätt ihjäl.

Och är det så djävla roligt att kunna gå ut och dricka en kall god öl på ströget en varm och härlig sommardag?

Eller kicka igång sin HD för en tur på vägarna, nej fan det är ju inget att sträva efter, bättre att sitta i en sexbunker och skriva brev.

Madsen kommer att gå under där, inga balla utmaningar, endast grå djävla tristess, jag hoppas fanskapet inte lyckas ta livet av sig, så lätt ska han inte få komma undan.
Hahahaha. Ansöka och behöva godkännas för att få pippa öht på en viss, avsatt plats. Påminner om forna tiders rökrutor på rast.
Här är det inget spontant sex när andan faller på direkt.

Inlåst tidigt på kvällen och be om lov om han blir skitnödig.
Ingen fri tillgång till internet, utvalda tvkanaler och shopping innebär ett par hyllor med samma utbud. År ut och år in.

Låter oerhört kul.

Självklart leder inskränktheten till tristess och med den personligheten som PM har så lär han snabbt vara uttråkad. Det är nämligen hans akilleshäl som psykopat.
Senast redigerad av develi 2018-08-21 kl. 10:56.
Citera
2018-08-21, 11:17
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Tycker inte denna "lyx" retar alls, faktiskt. Skulle hellre vilja leva i ett trasigt tält ute i skogen bara jag hadde min frihet.
Ingen skön havbris på kvällen med en gin och tonic.

Herregud, som om ett par tapetvåder kompenserar friheten. Lägg därtill ovissheten om han ens lever för att få sätta fötterna på utsidan muren.

Ju mer man tänker efter, ju mer inser man vilket avkall det är.
Däremot ska deras kontakt med yttre verkligheten begränsas för att skydda efterlevande, offer och nya potentiella sådana.
Vissa avarter har förbrukat det privilegium som heter livet.
Citera
2018-08-21, 11:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Det är väl konstaterat att de dömda gärningsmän som begått de mest grymma brotten är dom
som drar till sig flest kvinnliga "groupisar". Framstår som mest "intressanta" och "attraktiva".
(Och mycket vidrigare brott än det Madsen gjort sig skyldig till går det knappast att begå
och således bör han ligga bra till för att vara "intressant", "attraktiv", och värd att satsa på.)
Åtminstone borta i USA ska det vara så har jag för mig. Sannerligen ingen brist på heltokiga
människor i den här världen.
Kvinnor som bryr sig lika lite om offren som fått stryka med som mördarna själva bryr sig.
Det bör föreligga empatistördhet bland allt annat som inte står riktigt rätt till hos den här
gruppen individer.

Brotten tittar man alltså på i första hand.
Klent med ruskighet, ja, desto mindre intressant blir förövaren.
Riktigt duktigt rått, ja, då stiger ens aktier och stora möjligheter för ett kommande
kontaktförsök.

Misstänker att en del av dom här kvinnorna som dristar sig till att kontakt med män som
mördat går och bär på en undermedveten dödslängtan...
Sluta överdriv fenomenet som är betydligt mer nyanserat.
Självklart har inte de flesta kvinnorna en empatistörning eller dödslängtan.
Det påminner betydligt mer om sekterism, Stockholmsyndromet eller att en del finner kriminella som spännande. Sistnämnda ett icke ovanligt fenomen hos unga kvinnor.
De här har dock höjt ribban markant i det blindas rike.

Det är en kombination av hjärntvätt från en oerhört manipulativ och störd man och parallella psykologiska processer om det så är tycka-synd-om, uppmärksamhetstörstande, fascination och blind förälskelse eller att tro sig kunna rädda personen, en naivitet.
Det är troligen samma fenomen i grunden där kvinnor söker sig till andra icke lämpliga män om det så är våld, kriminalitet, alkohol med i bilden. En sorts missrikad kärlek som blir destruktiv men här har det skenat rejält.
Citera
2018-08-21, 12:00
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Som jag tidigare påpekat får fångarna så mycket brev så dom inte har råd med frimärken, dessa märken skickar kvinnorna i sina brev till Madsen och de personer(kvinnor) som kommer på besök få ta med max 100 kr/besök i kontanter, så råd att skriva/besvara brev lär han ha.
Påpeka inte saker till mig som jag inte ställt någon fråga om eller tagit upp i ett inlägg du besvarar. Skriv det istället som ett fristående inlägg. Vet att du hela tiden vill återupprepa detaljer som ger en illusion om att Madsen plötsligt hamnat i Paradiset. Men vet du, det har han inte. Men fortsätt du att slicka hans sadistfötter och kräla som en mask i psykopatgyttjan för hans skull, om det känns upphetsande eller om det ger dig någon slags revansch eller vad fan det är du känner. Men, blanda inte in den sörjan i något som ska se ut som ett svar till mig.
Citat:
Den här fångvaktaren är en av många redan och det vet hon själv eftersom hon ställer upp i media, hon signalerar till dom andra kvinnorna genom denna artikel. Striden om en ring på fingret har redan börjat och denna kvinna fick möjligheten att förmedla sitt budskap via media. [/b]
"Striden om en ring på fingret har redan börjat"?! Låter som en titel på en prinsessroman för 10-åringar. Spännande? Seriöst? Intressant? Trovärdigt? NOT! Du lever i en annan verklighet där Slaktar-Madsen är din hjälte på en vit springare. Kanske det kunde bli en spännande dokusåpa, typ "Striden om Madsens ring på fingret, vad händer i besökslägenheten". Av någon okänd anledning så ser du allt kring Madsen som genom ett rosa paradisskimmer. Typ allt går så bra, han mår så bra, han kommer att få knulla som en kanin, han bor i ett lyxfängelse, ett paradis där besökslägenheterna är de vackraste lägenheter du sett.

Ingen kommer att vilja slå honom. Att han fick ett slag i ansiktet var bara en "lite, lätt örfil" för ibland behöver man bergis behandlas för det på sjukhuset. ALLT var Madsens vilja, hans plan. Han är ju så superdupersmart och får alltid precis som han vill. Han käkar tydligen också vissa skribenter till frukost, enligt dig. Snacka om att vara helt bedårad och beundra någon så pinsamt mycket som du gör med fegarslet Madsen - genom att kläcka ur dig något så urbota fånigt
Sen, när Madsen blir nerslagen, sparkad, misshandlad - hur låter din förklaring då genom rosa paradisskimret? "Överdrifter i media. Någon har råkat stöta till honom, puttat honom. Högsta vinsten för Madsen, det här var hans plan. Han ville ha miljöombyte och ligga på sjukan några veckor så att han kan läsa alla säckar med beundrarbrev från kvinnor. Madsen gjorde det igen, vilken hjälte!" Ungefär så lär det låta från dig. Ber om ursäkt om jag avslöjat dina framtida inlägg, var svårt att låta bli.
Citat:
Och dansk media får också sin vinst genom klick på artiklarn och 39 kr får media om man gör som dig, betalar för att få tillgång till Madsen.
Jag har pluskonto på alla tidningar jag ofta läser på nätet, så det var inget jag betalade för just den artikeln. Jag bor inte i en liten sunklägenhet ute i buschen så den lilla summan för plusmedlemskap i tidningarna är inget bekymmer för mig. Och nu så fick ju du gratisläsa vissa delar av artikeln, bra va?!
Senast redigerad av magiciadehex 2018-08-21 kl. 12:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in