Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Nån som har tillgång till plus?
Fanskapet jobbar emot sig själv, men det begriper han inte. Att han lyckas manipulera en vakt som har utbildning för att se igenom och klara sånt här och samtidigt begår tjänstefel genom "flirten" säger ju det mesta. Och inte är det till hans fördel. Varken när det gäller riskbedömning eller hans möjligheter att få godkännande för kvinnliga besökare.
Puckode hybrisäcklet trodde väl att vakten kunde hjälpa honom på något vis, när hon nu var vakt där de satt. Kanske han pratade om hur härligt de kunde ha det tillsammans vid en flykt. En månskenstur på havet kanske, helst i en ubåt. Han fick henne kanske berätta om att hennes fd man varit elak mot henne, för PM lät henne förstå att han
alltid är på kvinnans sida (

). Sen, när hon sagt upp sig där så lär hon inte vara till så stor nytta, nej, då är det nya tag med nya penisvänner, förlåt pennevenner heter det nog.
En kvinna som den här vakten, som har utbildning och vet vad som krävs av henne, måste ha någon svaghet/osäkerhet inom sig, annars skulle hon nog inte göra något så helvetes idiotiskt som att liera sig med den psykopatiske, sexualsadistiske styckmördaren. Han är ju en jävel på att manipulera men psykopaten dras ju också som en magnet åt de han känner har svagheter han kan utnyttja.
Här är delar ur plusartikeln som för övrigt var väldigt lång. (eller så kändes den extremt lång för jag led så när jag läste den)
Citat:
Kvindelig fængselsbetjent om flirt med Madsen: - Jeg ved ikke, om det udvikler sig
Da fængselsbetjenten sagde op, fordi hun var kommet lidt for tæt på Peter Madsen, fortalte hun først ikke ledelsen i Vestre Fængsel om årsagen til sin afsked. Men fundet af brevveksling mellem de to betød, at hun blev fritstillet
Nær kontakt mellem tidens mest omtalte fange, Peter Madsen, og en kvindelig fængselsbetjent på Vestre Fængsel har medført en del rygter, som også har nået Ekstra Bladet.
Fængselsbetjenten, der er i 40’erne og mor til to drenge, har sagt sit job op, fordi hun ikke vil stoppe sin kontakt med Peter Madsen, og hun skal nu finde ud af, hvilken relation det egentlig er, hun har med langtidsfangen.
Hun har besluttet sig for at give sin version af sagen, efter vi har rakt ud efter hende, fordi ’rygterne er værre end sandheden’, som hun siger.
Kvinden afviser, at man kan sige, at de er kærester. Det er i hvert fald et tæt venskab. Nok også en flirt.
– Jeg ved ikke, om det udvikler sig til mere, siger hun.
– Men er du forelsket i ham?
– Det ved jeg ikke, siger hun.
Den korthårede kvinde er nervøs, da vi mødes. Hun virker helt almindelig. Som en mor-type, der har styr på livet, hjemmet og arbejdet.
Så tæt, at kollegerne bed mærke i, at hun stod uforholdsmæssigt meget i døren til Madsens celle.
Hun følte, at de kunne snakke om alt, og hun begyndte at gå derned, så snart hun havde tid mellem arbejdsdagens opgaver.
– Det blev for meget ven i forhold til, at det var en indsat. Men jeg snakkede så godt med ham, at det var svært bare at sige stop. Jeg vidste, at han blev flyttet på et tidspunkt, og så sagde jeg til ham, at han gerne måtte skrive til mig, hvordan han havde det, fortæller kvinden, der har været fængselsbetjent i adskillige.
Så tæt, at kollegerne bed mærke i, at hun stod uforholdsmæssigt meget i døren til Madsens celle.
Hun følte, at de kunne snakke om alt, og hun begyndte at gå derned, så snart hun havde tid mellem arbejdsdagens opgaver.
– Det blev for meget ven i forhold til, at det var en indsat. Men jeg snakkede så godt med ham, at det var svært bare at sige stop. Jeg vidste, at han blev flyttet på et tidspunkt, og så sagde jeg til ham, at han gerne måtte skrive til mig, hvordan han havde det, fortæller kvinden, der har været fængselsbetjent i adskillige år.
– Hvad giver han dig?
– Det er svært at sige, hvilke følelser det er. Jeg kan ikke sige hvorfor. Jeg snakker lige så meget, som han gør. Det er ikke sådan, at han styrer samtalen. Overhovedet ikke.
De skrev utallige breve til hinanden. Hun under sit pigenavn
– Det er selvfølgelig forkert. Det må jeg ikke. Men det gjorde vi så. Mere er der ikke i det. Jeg ved ikke, om det udvikler sig mere. Det kan jeg ikke sige 100 procent.
Men hun blev, ifølge Ekstra Bladets oplysninger, fritstillet med øjeblikkelig virkning i juli, da kolleger i Storstrøm Fængsel, hvor Madsen blev flyttet til i maj, opdagede en omfattende brevveksling mellem de to.
– Man siger jo ikke bare sit job op. Inde i dit hoved må du også have tænkt, at det her er større?
– Det kan godt være. Jeg tror ikke, jeg tænkte så meget. Jeg ved ikke, hvad det bliver til. Men jeg turde ikke blive der, siger hun.
Hun ønsker ikke at fortælle, hvad de skriver sammen. Ifølge Ekstra Bladet oplysninger har hun blandt andet beskrevet drømme om, at de skulle flytte sammen og have et sted, hvor han kunne bygge raketter.
På spørgsmålet til den tidligere fængselsbetjent om, at de drømme jo lyder af mere end bare venskab, siger hun:
– Det gør det jo.
Kvinden tænker ikke på, hvad Peter Madsen er dømt for, når hun står og snakker med ham.
– Overhovedet ikke. Slet ikke. Det gør jeg bare ikke.
Jeg har prøvet at forklare det over for mig selv. Det kan jeg ikke.
– I retten hørte vi også mentalundersøgelsen, som sagde, at han var manipulerende og flirtende. Er det det, han har gjort med dig?
– Det var jo mig, der havde nøglen. Det var mig, der gik derover. Der var aldrig Peter, der ringede meget på.
- Det er nemt nok, så længe han er inde. Men når han kommer ud, og du stadig er der, så kommer det også til at influere på andres liv?
- Jo, jo, det må vi tage til den tid.
- Er du ikke bange for, at han skal gøre det samme mod dig, som han gjorde mod Kim Wall?
- Nej, overhovedet ikke.
- Hvordan kan du lade være med det?
- Det ved jeg ikke. Det er jeg bare overhovedet ikke.
https://ekstrabladet.dk/plus/krimi/kvindelig-faengselsbetjent-om-flirt-med-madsen-jeg-ved-ikke-om-det-udvikler-sig/7273634
Hallå, hallå, vakna!!Vill man säga till henne. Nu kan jag bara säga som det ibland står i pratbubblor i "Kalle Anka" när något känns jättejobbigt:
SUCK, PUST,STÖN!