2018-08-20, 23:10
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
"Ingen möjlighet att agera på sina fantasier"? Han kan nog få sina autoerektioner genom att tänka tillbaks på sitt vidriga brott. Eller: "bra karl reder sig själv, tar saken i egna händer och drar en slutsats".

Åtminstone lär dessa fantasier inte döda någon. Givetvis kan inte ett straff reparera den skadan han åsamkat, men i förvar kan han inte mörda fler kvinnor. Förstår du vad jag menar? Finns det något mer att diskutera här?
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2018-08-20 kl. 23:34.
Citera
2018-08-20, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Ja, givetvis kommer han klara det. Det finns ingen möjlighet för honom att agera på sina fantasier, men hur väl han än beter sig i en fängelsemiljö, kommer han ändå utgöra en fara för kvinnor den dagen han släpps fri. Därav bör han sitta på obestämd tid, för alltid enligt min mening.

Självklart kommer han det, även innanför murarna kommer han påverka utsidas människor(kvinnor).

Men på insidan behöver han inte göra desto mera ansträngningar för att skaffa damer, dom kastar sig över honom. Tyvärr. Och vad gäller hela fallet så är det kvinnor och sex som stått honom närmast, Den bizarra lusten däremot kan han bara få utlopp i fill viss del via brev för några halsskärningsfilmer lär man inte visa i fängelsegrupprummet men precis som med Lundin kommer kvinnorna skriva om de mest vulgära sex dom bara kan till Madsen i brev, så ett visst utlopp får Madsen som sagt var.

På tal om Lundin, han är också en som fått och får tusentals kvinnor utan att lyfta ett finger. Kolla på klippet jag bifogar med Lundin där han skall diskutera en Prøveløsladelse (villkorlig frigivning). Kvinnan glömmer sin yrkesprofession och faller som en fura .Det är ledsamt att se.

Du kan börja kolla 1.27 in i klippet om du inte förstår danska och bara se på kvinnans kroppsspråk/blick så ser du hur dessa kriminella påverkar. https://www.youtube.com/watch?v=iJRA4HVZZcU

Sådana här klipp kommer vi nog få se vad gäller Madsen med.
Citera
2018-08-20, 23:27
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don.t
Självklart kommer han det, även innanför murarna kommer han påverka utsidas människor(kvinnor).

Men på insidan behöver han inte göra desto mera ansträngningar för att skaffa damer, dom kastar sig över honom. Tyvärr. Och vad gäller hela fallet så är det kvinnor och sex som stått honom närmast, Den bizarra lusten däremot kan han bara få utlopp i fill viss del via brev för några halsskärningsfilmer lär man inte visa i fängelsegrupprummet men precis som med Lundin kommer kvinnorna skriva om de mest vulgära sex dom bara kan till Madsen i brev, så ett visst utlopp får Madsen som sagt var.

På tal om Lundin, han är också en som fått och får tusentals kvinnor utan att lyfta ett finger. Kolla på klippet jag bifogar med Lundin där han skall diskutera en Prøveløsladelse (villkorlig frigivning). Kvinnan glömmer sin yrkesprofession och faller som en fura .Det är ledsamt att se.

Du kan börja kolla 1.27 in i klippet om du inte förstår danska och bara se på kvinnans kroppsspråk/blick så ser du hur dessa kriminella påverkar. https://www.youtube.com/watch?v=iJRA4HVZZcU

Dessvärre är danska inte min starka sida, men jag kan ju se hur manipulativ han är.(Lundin)

Vad gäller Madsen kan han så länge han sitter bakom lås och bom inte kunna döda några fler kvinnor.
Och jag tror han är icke-rehabiliterar, därav bör han spendera resten av livet i fängelse. Så länge han inte dödar några andra kvinnor kan jag leva med hans uppblåsta fantasivärld. Helst av allt skulle jag se honom död.
Citera
2018-08-20, 23:33
Medlem
kugutts avatar
Citat:

Tyvärr får vi nog det. Det enda som håller liv i Madsen nu måste ju vara hans kroniska jagande efter sex.
Här i landet har vi et utryck som säger: "Kvinna är kvinna värst", och i det här fallet stämmer det. Dom tänker inte mycket på sin medsyster Kim Wall dom här sinnessjuka hororna. Sätt inn en kork i skrävet på dom.
Senast redigerad av kugutt 2018-08-20 kl. 23:41.
Citera
2018-08-21, 00:00
Bannlyst
Citat:
Dessvärre är danska inte min starka sida, men jag kan ju se hur manipulativ han är.(Lundin)

Vad gäller Madsen kan han så länge han sitter bakom lås och bom inte kunna döda några fler kvinnor.
Och jag tror han är icke-rehabiliterar, därav bör han spendera resten av livet i fängelse. Så länge han inte dödar några andra kvinnor kan jag leva med hans uppblåsta fantasivärld. Helst av allt skulle jag se honom död.

Nej han kommer inte ta livet av någon innanför murarna, helt rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Tyvärr får vi nog det. Det enda som håller liv i Madsen nu måste ju vara hans kroniska jagande efter sex.
Här i landet har vi et utryck som säger: "Kvinna är kvinna värst", och i det här fallet stämmer det. Dom tänker inte mycket på sin medsyster Kim Wall dom här sinnessjuka hororna. Sätt inn en kork i skrävet på dom.

Ja det är en god ide detta med korkar men vad korkar det kommer gå åt.

Som jag skrev nyss hela fallet Madsen handlar om sex. När ubåden stod klar var det bara sex som gällde i den, på den och under vattnet i den. Alla kvinnliga lärlingar, strippor, älskarinnor, okända ja allt skulle in i den och ha sex.

Nu blir hans besökslägenhet hans nya ubåt, allt skall in i fängelsesviten och tillfredställa honom 47 timmar i månaden, resten av timmarna skriver han om sex i brev. Madsen kommer klara det här galant utan minsta ansträngning och inga måsten så som raketer stör honom på insidan av muren så som det gjorde på utsidan i sin jakt på sitt största intresse, Sex.
Citera
2018-08-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Det är väl ändå en viss typ av kvinnor som svarar på hans lockrop/brunstvrål!
De stackars kvinnor som redan rört sig i de mörka zonerna,, och beträtt gränserna precis som Madsen.
Strippan från Sverige har säkert redan varit på helgbesök , och fler som gärna lockas av hans spännande brott.
Citera
2018-08-21, 00:19
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Nej han kommer inte ta livet av någon innanför murarna, helt rätt.

Ja det är en god ide detta med korkar men vad korkar det kommer gå åt.

Som jag skrev nyss hela fallet Madsen handlar om sex. När ubåden stod klar var det bara sex som gällde i den, på den och under vattnet i den. Alla kvinnliga lärlingar, strippor, älskarinnor, okända ja allt skulle in i den och ha sex.

Nu blir hans besökslägenhet hans nya ubåt, allt skall in i fängelsesviten och tillfredställa honom 47 timmar i månaden, resten av timmarna skriver han om sex i brev. Madsen kommer klara det här galant utan minsta ansträngning och inga måsten så som raketer stör honom på insidan av muren så som det gjorde på utsidan i sin jakt på sitt största intresse, Sex.

Det att ubåtarna var nån sorts fetisj/sexgrej förstod jag ganska tidigt. Och att han lyckades locka med sig kvinnor den gången kan man vel på nåt sätt förstå,(han var ju känd, världens starkaste afrodisiak) men att det ska fortsetta nu???
Besöksförbud får bli lösningen, han kan ju endå skada nån av hjonen.

Citat:
Ursprungligen postat av moshes
De stackars kvinnor som redan rört sig i de mörka zonerna,, och beträtt gränserna precis som Madsen.
Strippan från Sverige har säkert redan varit på helgbesök , och fler som gärna lockas av hans spännande brott.

Vi pratar om en mycket marginal grupp här.(mördargroupies) Men det irriterar mig att dom finns.

Edit: Inte bara stödjer dom mördarpack som Madsen, men dom sviker offren. ( I det här fallet Kim Wall)
Senast redigerad av kugutt 2018-08-21 kl. 00:38.
Citera
2018-08-21, 00:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Vi har förstått att du flödar av empati och försöker få PMs framtid att framstå som rent mysig:

Han ska dock till de perversa psykopaternas högnäste Herstedvester och inte Paradise Hotel.

Det är givetvis inte 47 tim/mån per automatik till förfogande att pippa med vem som helst.
Det handlar om familj och det är personalen som bedömer om en viss kvinna kan komma på besök.
Första gången är 5 timmar och om det faller ut problemfritt utökas till tiden till 10 timmar, sen 23 och upp till 47 timmar i två tillgängliga besökslägenheter.

Nog för att PM är ultrapervers men övervägande tid lär han ha jävligt mycket dödtid att spendera.
Han behöver inte språkrör som dig - han har själv beskrivit att han nästintill går av på mitten att inte arbeta med sina projekt.

FETGLÖM en lätt anpassning.

Citat:
Lejlighederne kan ikke bruges af de indsatte i afdeling I, afdeling Q eller den åbne afdeling på Holsbjergvej.

Tilladelsen til at bruge lejlighederne gælder som regel kun, indtil man får mulighed for almindelig weekendudgang. Der kan dog være undtagelser, for eksempel hvis det er en del af en udslusningsplan at bruge lejlighederne.

Tilladelsen til at bruge lejlighederne gives kun efter en konkret vurdering af ordens- og sikkerhedsforhold.

Hvem må komme på besøg?
De besøgende skal have en almindelig besøgstilladelse fra fængslet

De besøgende kan generelt være de samme personer, som man senere kan få udgang til. Personalet vurderer, om en kæreste kan komme på besøg. Det afhænger blandt andet af, hvor længe man har været kærester, og om man har børn sammen. Det kan også have betydning, at der er længe til, at man kan få uledsaget udgang.
http://www.anstaltenvedherstedvester.dk/Hvem-kan-bruge-lejlighederne-2002.aspx
Det är fast antal tillsyn samt extra om personal anser det befogat.
Är de inte påklädda i minst underbyxor och t-shirt vid kontroll så blir det avhysning direkt (förutom brott mot ordningsregler f.ö givetvis).
Senast redigerad av develi 2018-08-21 kl. 01:18.
Citera
2018-08-21, 04:48
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det är väl konstaterat att de dömda gärningsmän som begått de mest grymma brotten är dom
som drar till sig flest kvinnliga "groupisar". Framstår som mest "intressanta" och "attraktiva".
(Och mycket vidrigare brott än det Madsen gjort sig skyldig till går det knappast att begå
och således bör han ligga bra till för att vara "intressant", "attraktiv", och värd att satsa på.)
Åtminstone borta i USA ska det vara så har jag för mig. Sannerligen ingen brist på heltokiga
människor i den här världen.
Kvinnor som bryr sig lika lite om offren som fått stryka med som mördarna själva bryr sig.
Det bör föreligga empatistördhet bland allt annat som inte står riktigt rätt till hos den här
gruppen individer.

Brotten tittar man alltså på i första hand.
Klent med ruskighet, ja, desto mindre intressant blir förövaren.
Riktigt duktigt rått, ja, då stiger ens aktier och stora möjligheter för ett kommande
kontaktförsök.

Misstänker att en del av dom här kvinnorna som dristar sig till att kontakt med män som
mördat går och bär på en undermedveten dödslängtan...
Citera
2018-08-21, 06:18
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Han accepterade domen? Gick med på att stanna frivilligt? Hahahahahaha.

Låter ungefär som när Madsen trodde att han var på typ frivilligt stideiebesök i rätten
Det är liksom precis samma tankegångar
Citera
2018-08-21, 06:25
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ja, givetvis kommer han klara det. Det finns ingen möjlighet för honom att agera på sina fantasier, men hur väl han än beter sig i en fängelsemiljö, kommer han ändå utgöra en fara för kvinnor den dagen han släpps fri. Därav bör han sitta på obestämd tid, för alltid enligt min mening.
Klara fängelsedomen? Ja, han har väl inte så mycket val. Är bara att gilla läget, han sitter ju där han sitter. Nu har han ju redan efter väldigt kort tid redan ogillat läget och bett om flytt och dessutom fått lite spö. Mer av både spö och ogillande av läget lär vi får se framöver när det gäller Madsen. Men, som sagt - han sitter där han sitter självfallet plågas han av att sitta inne på livstid. Sen får vi se hur mycket spö han får och hur mycket han plågas av det. Mycket hoppas jag på, vilket det lär bli.
Citera
2018-08-21, 06:56
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Det är väl konstaterat att de dömda gärningsmän som begått de mest grymma brotten är dom
som drar till sig flest kvinnliga "groupisar". Framstår som mest "intressanta" och "attraktiva".
(Och mycket vidrigare brott än det Madsen gjort sig skyldig till går det knappast att begå
och således bör han ligga bra till för att vara "intressant", "attraktiv", och värd att satsa på.)
Åtminstone borta i USA ska det vara så har jag för mig. Sannerligen ingen brist på heltokiga
människor i den här världen.
Kvinnor som bryr sig lika lite om offren som fått stryka med som mördarna själva bryr sig.
Det bör föreligga empatistördhet bland allt annat som inte står riktigt rätt till hos den här
gruppen individer.

Brotten tittar man alltså på i första hand.
Klent med ruskighet, ja, desto mindre intressant blir förövaren.
Riktigt duktigt rått, ja, då stiger ens aktier och stora möjligheter för ett kommande
kontaktförsök.

Misstänker att en del av dom här kvinnorna som dristar sig till att kontakt med män som
mördat går och bär på en undermedveten dödslängtan...
Mördargroupies är oftast trasiga kvinnor som själva upplevt både fysisk och psykisk misshandel, i barndomen eller i förhållanden.
De söker sig till de värsta mördarna, dels för spänningens skull - att han är känd. Kanske får de några minuter i rampljuset. Vissa tror att de kan "omvända" och rädda nördaren. De vill känna sig som den ende som förstår honom. De psykopatiska mördarna är jävligt bra på att manipulera och att få kvinnorna att känna sig "utvalda". Kvinnan känner också att det är den bäste pojkvän hon kan få - hon har ju kontrollen, hon bestämmer när hon ska besöka - han sitter ju inlåst och blir "beroende" av henne. Ofta "hjälper" hon honom att förneka sina brott och mförsvårar kriminslvårdens försök till viss rehabilitering.

Sen finns det säker vissa naiva, oerfarna tjejer som söker spänning genom att börja brevväxla med en sån som PM. Som inte förstår vad psykopati innebär eller att hon kommer att sugas in i hans manipuleringshav.

Det kan aldrig komma något gott ur dessa kvinnliga besök hos dessa psykopatiske mäördare som sitter inne för bestialiska mord. Dessa mördare har ju tydligt visat att de fullständigt skiter i andras rätt till mänskliga rättigheter och andras rätt till eget sitt liv. Därför bör dessa inte åtnjuta alla de mänskliga rättigheter som känns självklara för var och en utanför fängelset.

Att träffa och ha sexuellt umgänge med nya kvinnor borde falla heltbort.
Inga besök av nya kvinnor alls, endast med såna de känt sen länge och då skall det vara korta, bevakade besök och inga "nu-har-jag-manipulerat-en-ny-dum-brud-som-får-komma-för-min-skull-för jag-måste-ju-få-knulla". Sånt borde gå FETBORT för det drabbar ju kvinnor utanför fängelset som därmed borde få vara skyddade mot de inlåste psykopatasen
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in